mareczek13 Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 wszysko zaczeło się dzisiaj rano, otwieram auto z pilota a tu nic - nie działa, otworzyłem więc z kluczyka, chcę odpalić a tu nic, zapaliły się tylko kontrolki rozrusznik nie kręci, tak jakby rozładowany akumulator. Podładowałem akumulator, założyłem a tu sam załączył się wentylator, przekręcam zapłon wentylator gaśnie, auta nie można odpalić cały czas świeci się kontrolka od ESP, przy kręceniu rozrusznikiem mruga kontrolka abs i czasami świec żarowych, na wyświetlaczu pojawia się też czasami napis BREMSE. Kilka razy jakby chciał załapać ale zaras zgasł. Co się dzieje? Pomocy!!!!, dodam że jest wilgotno i pada deszcz - czy to może mieć jakiś związek ?
rav Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Czy po podładowaniu akumulatora rozrusznik kręci normalnie ? Podepnij VAG i sprawdz jakimi błędami komputer do Ciebie zagada.
letallec Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 dodam że jest wilgotno i pada deszcz - czy to może mieć jakiś związek ? Jak najbardziej. Wstaw go pod dach, podnieś maske i sprawdz podszybie. Jesli masz oslone to ja zdejmij. Prawdopodobnie zatkaly sie kanaly i woda stoi pod akumulatorem, moze nawet w ECU. Na razie zacznij od tego. Mozesz tez podpiac VAG'a i sprawdzic bledy.
mareczek13 Opublikowano 19 Września 2008 Autor Opublikowano 19 Września 2008 rozrusznik kręci normalnie, nawet udało mi się raz go odpalić, ale dalej świeciła się kontrolka ESP. Rzeczywiście po zdjęciu osłony podszybia jest woda, czy to może być przyczyną? i od tego wysiadł akumularot? być może w nocy załączał się sam wentylator bo teraz po podpięciu akumulatora włącza się wentylator i rozłącza się po włączeniu zapłonu.
letallec Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Wymij aku i przeczysc kanaly odprowadzajace wode z podszybia. Jeden jest pod akumulatorem, drugi kanal jest pod serwem hamulcowym. Jak zejdzie woda, to sprawdz jeszcze czy nie dostała sie do ECU. Raczej na razie nie próbuj odpalać, zeby czegos nie uszkodzić.
mareczek13 Opublikowano 19 Września 2008 Autor Opublikowano 19 Września 2008 możecie napisać gdzie dokładnie znajduje się ten ECU? czy można go jakoś wysuszyć czy oczyścić?, kanały przeczyszczone było trochę wody.
letallec Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Czarne pudło po lewej stronie. Zaraz znajde linka. W srodku samochodu, na dywanikach, nie masz wody?[br]Dopisany: 19 Wrzesień 2008, 20:51_________________________________________________I link http://www.a4-klub.pl/smf/ajm_awx_avf_avb_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html;msg493247#msg493247
mareczek13 Opublikowano 19 Września 2008 Autor Opublikowano 19 Września 2008 ok. czy można te pudełko otworzyć i coś tam przeczyścić, wysuszyć? dzisiaj już dam sobie spokuj bo cały czas pada, aumulator wyjety. Czy jak ewentualnie odpalę to mogę jechać z zapaloną kontrolką ESP? do warsztatu (30km)
letallec Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Jak odpalisz to jedz gdzies pod dach zeby sie wysuszyć. Kontrolka od ESP sie pali, gdyz ESP weszlo w tryb testowy po odlaczeniu aku. Po przejechaniu kilkuset metrów kontrolka zgasnie. [br]Dopisany: 19 Wrzesień 2008, 21:19_________________________________________________pudło możesz otworzyć żeby osuszyć zawartość
mareczek13 Opublikowano 20 Września 2008 Autor Opublikowano 20 Września 2008 dzisiaj otwieram to pudło a tam woda aż po przekaźniki, Ecu suche, ale przekaźniki mokre i zaśniedziałe kable które podłączone są do nic, w poniedziałek zaprowadzam do mechaniora. Są tam 3 przekaźniki króre myślę że będą do wymiany, jaki może być koszt tych przekaźników?
Kelis.Zx145 Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 Witam, chyba miałem to samo, podaje linka to sobie poczytaj, powiino sie zgadzac http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_nie_odpala_i_caly_czas_chodzi_wentylator-t42629.0.html[br]Dopisany: 21 Wrzesień 2008, 15:43_________________________________________________Ja też kupiłem wszystkie 3 przekaźniki, wszystkie oryginały bo nie ma zamienników, zamowilem w sklepie i mialem na drugi dzien, ogolny koszt to chyba 220 zł czy cos kolo tego
jawosz Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Podstawowa rzecz to tak jak pisali wcześniej. Wjechać pod dach i dać wyschnąć ECU. A potem sprawdzić kanały odpływowe
uhu2 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Juz wiadomo czemu miales problem z odpaleniem.Wsrod tych przekaznikow jest jeden od pompy paliwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się