Gutterman Opublikowano 15 Października 2014 Autor Opublikowano 15 Października 2014 Niestety kolego nie pomoge. Od tego miałem ludzi. Zbieram sie do kupna tego kabla ale to jakos zawsze nie podrodze :/
woytazz Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Pytanie do twórcy tematu po wymianie cewki robiłeś adaptacje przepustnicy w tym AHL?Jeśli tak to jak to wygląda dla AHL bo różne są opinie o tym... Bo ja dziś wymieniłem i obroty mi sie zatrzymują na ok 1200, a na klimie na 1400... Czy to jest odpowiednia procedura w AHL: najpierw 01 silnik, potem 10 adaptacja kanał 00 kasowanie wartości wyuczonych, następnie nastawy podstawowe - kanał 98 (czy 01 ,60?). Pozdrawiam Ja po wymianie cewki nie robiłem żadnej adaptacji. Spróbuj wyczyścić przepustnice - od strony dolotu może być czysto a od strony kolektora już syf (tak jak było u mnie ).
xXPiotrekXx19 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 koledzy czy po odpięciu kostki od przepływomierza powinna praca silnika się zmienić ponieważ dzisiaj z ciekawości odłączyłem na postoju kostkę i nic się nie działo
neoxpl Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 U mnie po odlaczeniu na sekunde zmniejsza obroty. Po odlaczeniu strasznie slabo wkreca sie z niskich obrotow.
jacek70 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Po odpięciu kostki powinna być chwilowa różnica w pracy silnika.Tak jak to pisze neoxpl.Jeżeli tego niema to padaka.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 no to u mnie na obrotach jałowych nic nie czuć aby silnik się zachwiał czy jak pracuje równo cały czas i nie ma żadnej różnicy czy odpinam czy nie błędów żadnych nie było pewnie teraz po odłączeniu się pojawił jakiś a czy logami da radę stwierdzić czy jest na pewno do d*py
woytazz Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Można . Zrób logi, grupa z tego co pamiętam chyba 004.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 ok w najbliższym czasie zrobię logi i wrzucę do odpowiedniego działu do oceny koledzy teraz w weekend robiłem wymianę wszystkich filtrów i przy okazji dogrzebałem się również do przepustnicy zrobiłem jej czyszczenie chociaż nic się nie działo ale teraz chciał bym to zrobić tak jak się powinno czyli zrobić adaptację wiem że trzeba wejść w engine potem w bloki pomiarowe ( 08) i kanał 060 i przełączyć na basic seeteing ( 04 ) i robi się adaptacja i czekamy aż sie pojawi ok i po tej operacji wracamy do bloków pomiarowych i wychodzimy tylko chciał bym jeszcze cofnąć wszystkie nastawy do podstawowych lecz nie wiem jak to zrobić wiem że na pewno na początku trzeba wykasować błędy i po tym gdzie wejść aby ustawić nastawy podstawowe i co po tym trzeba zrobić wystarczy tylko zrobić adaptację przepustnicy i to wszystko czy coś jeszcze bo ktoś mi powiedział że jakiś czas muszę po tym pojeździć na samej benzynie a nie na gazie żeby sobie wszystko się poustawiało czy to prawda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się