ciahciah Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 no to on jest jakimś oszustem a nie pompiarzem, daj namiary na niego by inni omijali tego partacza szerokim łukiem, na pw już ci pisałem za ile ci to ogarnę, czipujac auta tak błahe usterki likwiduje gratis, jak coś dzwoń t.697-503-901
kamda89 Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Opublikowano 4 Maja 2015 poszło pw Logi do oceny, auto po programie, egr i przepływka wyłączone. Pojawia się jeszcze jeden problem przy odpalaniu, raz zapali od strzała a raz potrzeba 3-4 obroty, coś widać w logach? STATYCZNE: Grupa 004: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 007: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 013: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 019: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 000: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 001: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 003: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs BASIC SETTINGS: Grupa 004: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 011: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 003: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 000: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs DYNAMICZNE: Grupa 010: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 000: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 011: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 008: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 004: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 003: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Grupa 001: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs
lukaszooo Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Auto po programie więc powinien wypowiedziec sie jakis tuner, jak na moje amatorskie oko to turbo późno wstaje przy ok 1900rpm, dawka paliwa troche mała jak na program, egr powinien wylecieć, przepływka dziwnie wystrojona ale tak jak pisałem tu musi wypowiedziec sie jakis tuner. Ile wyszło kucy ?????
ciahciah Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 dół słaby... góra tez słabsza niż powinna, auto mocno dymiło że ujął paliwa? spadki w trakcie agresywnego przyspieszania do 2100mbar trochę nie bardzo... nie szkoda turbo? pytam bo jest ustawione max doładowanie dla tej turbawki, naprawdę była taka konieczność? w lato wyższe doładowanie da więcej złego niż dobrego, bardziej meczy turbo i grzeje dolot i w efekcie auto odpycha się tak samo jak na optymalnie dobranym doładowaniu zrób loga 011d od 1000obr to wtedy będzie wiadomo jak turbo wstaje, bo z tych logów nie wynika nic o na temat wstawania turbo, ale usterka w układzie podciśnienia na 99% jest, wakuometr w rękę i od razu wyjdzie szydło z worka, tuner mógł to spr. powyżej 4500obr kąt 17,6 według mnie to przesada...ale to tylko moje własne zdanie, skoro paliwo wraca do bezpiecznych seryjnych dawek powyżej 4500obr kąt tez powinien według mnie, i doładowanie też... doładowanie przy 4500obr i powyżej jest nie dopuszczalne, pewnie tuner nie kręcił tak wysoko podczas programu by nie uszkodzić silnika i nie dostrzegł tego, do puki tego nie poprawi lepiej nie kręć go tak wysoko problem z zapalaniem przecież to banał, tuner tego nie mógł od ręki ogarnąć? na pw mogę ci pomóc z tym zapalaniem skoro on nie może brak składu i ładu np. w logu 008 to kosmetyka ale ziarenko do ziarenka troszkę ziarenek wyszło ja nie widzę żeby tam egr był wyłączony i tym bardziej nie widzę by przepływka była wyłączona...
kamda89 Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Opublikowano 5 Maja 2015 http://zapodaj.net/36f9e6ab7ede1.bmp.html to jest wykres z programu, moment na dole ograniczony z powodu drgań dwumasy. może dlatego turbo późno wstaje?? Loga postaram się zrobić jak najszybciej.
ciahciah Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 według mnie moment na dole ograniczony z powodu nie ogarniętego czipa jak należy nie chciałem nikogo krytykować ale po prostu jak się ktoś nie zna wystarczająco to taki jest efekt że trzeba aż tyle paliwa ujmować bo silnik od źle dobranych parametrów dostaje palpitacji na skutek przeciążeń co objawia się drżeniem dwumasu, on spokojnie 350Nm i więcej przeniesie bez zająknięcia, ten wykres nijak ma się do prawdy bo doładowanie masz raz 2100 raz 2335, prawdziwy wykres był by pofalowany jak fale na morzu wiec albo to nie jest wykres twojego auta albo ten program a raczej zabawka który wygenerował ten wykresik jest mniej dokładny niż kpower
kamda89 Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 A czy używany dwumas też tyle zniesie?? kupiłem auto jakieś 3 lata temu i dwumasu nie robiłem, nie wiem też jaka była jego przeszłość.
ciahciah Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 nowy ori tak, zmienik to zależy na jaki się trafi, używany czy też na wykończeniu, każdy bez problemu przeniesie 350Nm, dwuams sam z siebie jak zacznie drżeć to będzie taki huk i metaliczne walenie że tego się nie da nie zauważyć, a to co teraz masz to drżenie silnika które męczy dwumas i skraca jego żywot, ja swój w dwa tygodnie dołożyłem mu ze 100tys km, tak dostał w tyłem, ale na seryjnych gratach auto na trójce traciło trakcje jak szalone, była istna petarda, coś nie spotykanego na seryjnych gratach, dwumas jeszcze ponad 100tys km pojeździł upalany i katowany aż padł przy tym samym przebiegu co w seryjnym aucie, objawy były takie ze jeżdżąc normalnie było ok, ale po 30min upalania, każdy łuk czy zakręt dwa trzy brak trakcji i nagle zaczęło dwumasem rzucać na biegu jałowym, dwumas po ostygnięciu znowu ok do następnego upalania, sprężyny w wcześniej padły, a łożysko dostało luzu w sędziwym wieku, zdrowe ori sprzęgło z tym dwumasem uślizgiwało się także Nm mały nie był, po zmianie na jednomas dopiero trzecie sprzęgło dawało rade przenieść Nm
Leopold27 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Według mnie max moment za wcześnie ja mam ok 2400obr.
Goldeq Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) Panowie a4 b5 afn ma chwilowe braki mocy geometria wyczyszczona , wywala błąd przepływomierza . Przepływka ?Logi:003 - http://vaglog.pl/log_219129.html001 - http://vaglog.pl/log_219131.html004 - http://vaglog.pl/log_219130.html011 - http://vaglog.pl/log_219127.html008 - http://vaglog.pl/log_219126.html Edytowane 27 Maja 2015 przez Goldeq
ciahciah Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) założył byś swój temat a nie zaśmiecasz inny, jak coś nie gra to się robi komplet logów, logi dynamiczne się robi od 1000obr elektronika w przepływce szwankuje, odepnij wtyczkę i przeczyść styki, sprajem kontakt i sprężonym powietrzem, odepnij wężyk od ecu i postaw ecu pionowo na noc niech olej z niego spłynie, a odpięty wężyk przedmuchaj, jeżeli chcesz profilaktycznie możesz wypal kolektor ssący i przy zamkniętych zaworach wyskrob osad z głowicy jeżeli nigdy to nie było robione ale to nie jest pilne, katalizator też można by wywalić, z przepływki wyrwij tą gęstsza siateczkę, a tą druga umyj no i element pomiarowy w środku tez delikatnie przemyj czymś co odtłuszcza z gorącą wodą, to tak na początek bo tam niedomagań jest więcej ;P Edytowane 27 Maja 2015 przez ciahciah
Goldeq Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 A więc tak nie zakładam nowego bo sie robi śmietnik . Mnie uczono ze od 1500 z tego co podpowiedziałeś to robiłem "odepnij wężyk od ecu i postaw ecu pionowo na noc niech olej z niego spłynie, a odpięty wężyk przedmuchaj, jeżeli chcesz profilaktycznie możesz wypal kolektor ssący i przy zamkniętych zaworach wyskrob osad z głowicy jeżeli nigdy to nie było robione ale to nie jest pilne, katalizator też można by wywalić" to wszystko jak było wyciągniete turbo tak przy okazji bo komputer zalało mi olejem i wywalało błąd ecu . siateczki są czyste . Element pomiarowy postaram sie podmienić . Co jeszcze wypatrzyłeś ? Dorzucam loga na podmienionej przepływce http://vaglog.pl/log_219415.html
lukaszooo Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 Daj jeszcze 8 dynamicznie ale wygląda ok
ciahciah Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 w czyimś wątku piszesz na inny temat niż auto autora wiec zaśmiecasz i powinieneś dostać bana widocznie oni sami się jeszcze wtedy uczyli dlatego od 1500obr ci kazali robić logi...a jeśli dalej takie mają podejście no to słabo... czy ja coś napisałem o podmienianiu przepływki? te przepływki są nie zniszczalne, wystarczy zrobić to co opisałem i będzie mierzyć jak nowa załóż swój temat i zrób komplet logów z dynamicznymi od 1000obr to może dojdziesz do ładu i zrozumiesz że nie po to się robi komplet logów i dynamiczne od 1000obr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się