Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Pobiera płyn chlodniczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema auto od jakiegos czasu zaczyna pobierac płyn tak gdzieś poł litra na 1000km. w zbiorniczku syfu nie ma , weże nie puchna, płynu nie wywala bo zamontowałem butelke po wodzie pod zbiorniczkiem tak wiec jak by wywalało to bym to zauważył. Kruciec z tyłu silnika wymieniony . ogolnie wyciekow nie ma. Jak myslicie uszczelka pod głowica czy głowica??? przebieg 340 tys.

Opublikowano

jakby to byla uszczelka i plyn dostawal sie do komory spalania to przedewszytkim kopcilby na bialo.pewnie gdzies masz maly przeciek ,ktorego nie widzisz bo plyn zdaży wyparowac na goracym bloku.posciagaj oslony i szukaj

Opublikowano

niedawno skaczyłem walke z przepustnica i miałem wyciek na górnym wężu co idzie od chlodncy oleju do przepustnicy . Założyłem opaske i sie okaze co dalej bede obserwował zbiorniczek

Opublikowano

jakby to byla uszczelka i plyn dostawal sie do komory spalania to przedewszytkim kopcilby na bialo.pewnie gdzies masz maly przeciek ,ktorego nie widzisz bo plyn zdaży wyparowac na goracym bloku.posciagaj oslony i szukaj

Ostatnio robiłem głowice w pasku szwagra , brał płyn i Nie Kopcił na Biało :wink: Po wymianie uszczelki jest git

Opublikowano

u mnie ciekło z tych wezy co ida od przepustnicy do chlodniczki oleju

Opublikowano

A z mojego zawsze leci para dość mocno, a płynu nie bierze :P I bądź tu mądry.

Obserwowałem auta na ulicy i jakieś to dziwne, że z jednych chmurki a z innych zero, nawet jak mają lpg.

Opublikowano

U mnie też paruje jak z czajnika a płyn w normie .

Opublikowano

Paruje dlatego ze nie macie katalizatora i w autach bez niego nie ma co patrzec pare wodną!

Opublikowano

A to nawet nie wiedziałem, że to od tego. Dzięki za info :D:)

Opublikowano

ja tak miałem i to była uszczelka . nie tania sprawa .

Opublikowano

Potwierdzam z tym katalizatorem u mnie dzieje sie to samo normalnie jak stane do dym mi przez samochod przelatuje jak wieje w kierunku jazdy :naughty: normalnie az smiesznie to wyglada, ale kata nie ma juz dawno a i w koncowkach wydechu zbiera sie woda i podczas jazdy sobie paruje :) i z tego powodu jest ten dym. :wink:

Opublikowano

Jedź do mechanika niech zrobi test na obecność spalin w płynie chłodniczym. Potrzebne do tego sa takie dwa plastikowe pojemniczki.Specjalny płyn. Pozniej pobiera sie próbke płynu ze zbiorniczka i gdy płyn zmieni kolor to znaczy ,że są spaliny w płynie i uszczelka do roboty.


Kopcenie na biało nie musi byc oznaka uszkodzonej uszczelki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...