rafal9119 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 Siema auto od jakiegos czasu zaczyna pobierac płyn tak gdzieś poł litra na 1000km. w zbiorniczku syfu nie ma , weże nie puchna, płynu nie wywala bo zamontowałem butelke po wodzie pod zbiorniczkiem tak wiec jak by wywalało to bym to zauważył. Kruciec z tyłu silnika wymieniony . ogolnie wyciekow nie ma. Jak myslicie uszczelka pod głowica czy głowica??? przebieg 340 tys.
quadral20004 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 jakby to byla uszczelka i plyn dostawal sie do komory spalania to przedewszytkim kopcilby na bialo.pewnie gdzies masz maly przeciek ,ktorego nie widzisz bo plyn zdaży wyparowac na goracym bloku.posciagaj oslony i szukaj
rafal9119 Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 niedawno skaczyłem walke z przepustnica i miałem wyciek na górnym wężu co idzie od chlodncy oleju do przepustnicy . Założyłem opaske i sie okaze co dalej bede obserwował zbiorniczek
oca69 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 jakby to byla uszczelka i plyn dostawal sie do komory spalania to przedewszytkim kopcilby na bialo.pewnie gdzies masz maly przeciek ,ktorego nie widzisz bo plyn zdaży wyparowac na goracym bloku.posciagaj oslony i szukaj Ostatnio robiłem głowice w pasku szwagra , brał płyn i Nie Kopcił na Biało Po wymianie uszczelki jest git
rafal9119 Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 u mnie ciekło z tych wezy co ida od przepustnicy do chlodniczki oleju
Emejcz Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 A z mojego zawsze leci para dość mocno, a płynu nie bierze I bądź tu mądry. Obserwowałem auta na ulicy i jakieś to dziwne, że z jednych chmurki a z innych zero, nawet jak mają lpg.
A4Arturr Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 U mnie też paruje jak z czajnika a płyn w normie .
rafal9119 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 Paruje dlatego ze nie macie katalizatora i w autach bez niego nie ma co patrzec pare wodną!
Emejcz Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 A to nawet nie wiedziałem, że to od tego. Dzięki za info
malibu Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 ja tak miałem i to była uszczelka . nie tania sprawa .
rhinbac Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Potwierdzam z tym katalizatorem u mnie dzieje sie to samo normalnie jak stane do dym mi przez samochod przelatuje jak wieje w kierunku jazdy normalnie az smiesznie to wyglada, ale kata nie ma juz dawno a i w koncowkach wydechu zbiera sie woda i podczas jazdy sobie paruje i z tego powodu jest ten dym.
mat994 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Jedź do mechanika niech zrobi test na obecność spalin w płynie chłodniczym. Potrzebne do tego sa takie dwa plastikowe pojemniczki.Specjalny płyn. Pozniej pobiera sie próbke płynu ze zbiorniczka i gdy płyn zmieni kolor to znaczy ,że są spaliny w płynie i uszczelka do roboty. Kopcenie na biało nie musi byc oznaka uszkodzonej uszczelki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się