SMS Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 Koledzy jak w temacie. problem przy ruszaniu lub jechaniu pod górkena rozgrzanym silniku. Szarpie mi wtedy silnikem. co moze być powodem tego? ja obstawiam dwumase lub poduszki silnika. pomóżcie Zapomnialem napisać jaki silnik, 1,9 TDI 110km AFN
LukasxXx Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 Sprzęgło do wymiany. Miałem tak samo
SMS Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 Dzieki za info kolego http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-audi-a4-a6-1-9tdi-90-110km-i4622203599.html ten zestaw podejdzie?
OLIVER Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Dzieki za info kolego http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-audi-a4-a6-1-9tdi-90-110km-i4622203599.html ten zestaw podejdzie? Przecież masz opisane w aukcji do jakiej marki i silnika zestaw jest dedykowany.... A pytałeś Toma77 lub Dzika ..z forum po ile oni maja zestawy sprzęgłowe ?Może by warto było zapytać ....i kupić z pewnego źródła
SMS Opublikowano 12 Października 2014 Autor Opublikowano 12 Października 2014 No w sumie nie pytalem ich. Niby tam pisze do jakich silnikow ale na allegro nie zawsze pisza prawde.
goldi Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Potwierdzam dwumas a po co przez allegro zamawiasz w sklepie zapłacisz tyle samo a jak cos bedzie nie tak to od reki ci wymienią
SMS Opublikowano 12 Października 2014 Autor Opublikowano 12 Października 2014 Jeszcze nie kupilem koledzy. Jutro ide do sklepu.
tommm Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 A sprawdzałeś przeguby wewnętrzne?? może któryś ma luz i szarpie pod wpływem dociążenia silnika? skręć kołami w lewo i rusz, później w prawo i rusz, zobacz gdzie jest mniejsze szarpanie, później auto na podnośnik, i sprawdzasz... takie moje rada zanim wymienisz sprzęgło
A4-Tomek Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Objawy padniętego sprzęgła. Miałem to samo ale nawet na płaskiej powierzchni ruszając a cofając było jeszcze gorzej... Odradzam kupować LUK'a bo mi wytrzymało niecały rok i znowu szarpie... objaw taki sam jak przed wymianą...
Bartollo Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 A nie rozważał kolega zmiany sprzęgła na zwykłe tanie ze sztywnym kołem
SMS Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 Rozwazalem kolego ale pozniej doszlem do wniosku ze kupie takie jak ma byc.
tommm Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 a rozważałeś kupno sprzęgła od awx?
SMS Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 Rozwazalem koA czym sprzeglo od awx rózni sie od mojego?
tommm Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Wymiarowo jest identyczne. awx przenosi. wiekszy moment , a co za tym.idzie jest mocniejsze:)
A4-Tomek Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 No ale np. do koła jednomasowego tarcza z AWX już nie przypasi co nie? Bo zetor ma w tarczy tłumik drgań a przy kole dwumasowym tłumik drgań w tarczy nie występuje?
tommm Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 nie nie ja mówie o całym zestawie dwumasowym ad awx, połączenie sztywnego koła z awx??? nieeeee
Mozgu Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Wg mnie sztywne jest lepsze, tańsze i wytrzymalsze. Możesz strzelać ze sprzęgła ruszając spod świateł bez obawy że ropierniczysz dwumas. Może komfort jazdy deko mniejszy, ale napewno o niebo lepiej niż na rozwalonym dwumasie
A4-Tomek Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) Ja analizując moje problemy z szarpaniem przy ruszaniu zaczynam podejrzewać problemy ze skrzynią Póki było nowe sprzęgło to było ok ale problem powrócił. Uważam że nowe sprzęgło tylko niwelowało problem, ponieważ największe szarpanie jest: - przy ruszaniu na skręconych kołach (nic nie daje ruszanie na wyższych obrotach) - cofając Próbując ruszyć do przodu da się zniwelować szarpania ruszając jak benzyniakiem czyli na wyższych obrotach. Gdyby ktoś się dopytywał to: - poduchy silnika nowe - przeguby wew. nie mają luzów - nowy siłownik (wysprzęglik) sprzęgła - zewnętrzne przeguby kiedyś tam się zużyły i były wymienione - sprzęgło ma rok Dodam że po wymianie sprzęgła i przy pierwszym wyjeździe z garażu już czuć było minimalne i ledwie wyczuwalne drgania ale to też nie zawsze. Mam jeszcze w planie wymienić pompkę sprzęgła bo może nie pracuje płynnie ale jeśli sprzęgło już się wytłukło to nie zauważę różnicy. Im dłużej analizuję co zrobiłem i co się dzieje to podejrzewam pojawiające się luzy może na przekładni planetarnej bo największe problemy są przy skręconych kołach i ruszaniu wtedy z miejsca skrzynia CPC - ponoć nie najlepsze były a nie wiem czy były inne montowane do zetora Edytowane 26 Października 2014 przez A4-Tomek
Mozgu Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Problem przy ruszaniu na skreconych kolach moze wskazywac przeguby wlasnie, nie "strzelaja"?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się