domelck Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 witam , dziś zauważyłem przy zamykaniu klapy... Jak się najlepiej dostać od tyłu do tej śruby ? http://www.directupload.net/file/d/3775/qwdt6rmm_jpg.htm
elmo814 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 mysle ze da sie dokrecic, jak nie to zdejmuszesz tapicerke i jak nie ma otworu t trzeba dorobic wiertarka otow , sle skoro gwint jest musieli to jakos skrecic
.Pablo. Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Z drugiej strony jest przyspawana nakrętka. Dojścia nie ma. Siłownik przykreca się to od zewnątrz.
adadur Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 od wewnątrz profilu to nakrętka jest zgrzana do blachy - wg mnie musisz dostać się do wnętrza słupka i spróbować uchwyt amortyzatora skręcić na mocny klej do gwintów (czerwony Loctitle) przytrzymując tą nakrętkę od wewnątrz. Nasmarować kulkę i myślę że powinno to wytrzymać. Myślałem o ponownym "heftnięciu" nakrętki ale to musiało by być przyspawane a na cienkiej blaszkach nadwozia zapewne pojawił by się przetop i uszkodziło by powłokę lakieru i ocynku w obrębie spawu - także odradzam Przed klejeniem gwintu dokładnie oczyść i odtłuść dynksem
holker Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 do wewnętrznej części słupka się nie dostaniesz niestety - chyba, że coś przeoczyłem jak wczoraj rozbierałem ;-) chyba, że tak jak wspominali koledzy wyżej dorobisz sobie dziurkę ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się