trzyfx Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Kurde, chyba zaraz usnę... gadają i gadają, a A8 jeszcze nie pokazali;/
Flyer Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2009 relacja na zywo specjalnie dla a4-klubu... NOWE A8 BEDZIE MIALO FWD :shocked: [br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 01:24_________________________________________________ladne wnetrze...[br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 01:24_________________________________________________fajni kosmici w fabryce[br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 01:25_________________________________________________ktos wylaczyl swiatlo, zjechaly stroboskopy i zaraz chyba wjada furmanki...[br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 01:26_________________________________________________Lisa Bellot looks like a Hyundai Sonata with cool LEDs! 01:30 - Washington, DC[br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 01:31_________________________________________________IDE SPAC zadnego zaskoczenia nie ma
trzyfx Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 To jeszcze moje szybkie podsumowanie. Show słabe, A8 fajne, ale jakoś specjalnie mnie nie powaliło. Co tam mi się spodobało: na zewnątrz fajne światła, a wewnątrz touchpad:)
Reniu Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 http://www.worldcarfans.com/109120123309/all-new-2011-audi-a8-revealed--87-photos-initial-details
Kowal Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 ogólne fajna furmanka ale nie powala. tył mi przypomina a4 b8 tylko bardziej napompowane. kierownica jest do d*py. jak w Superbie
Flyer Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2009 Wnetrze rewelacja, duzo bardziej mi sie podoba niz w nowej 7 - ale ta kierownica jest dosc... dziwna.
endriuu Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Jest taka jak ma być - majestic. Na szczeście nie wygląda tak - [br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 09:19_________________________________________________ Wnetrze rewelacja, duzo bardziej mi sie podoba niz w nowej 7 - ale ta kierownica jest dosc... dziwna. kierwonice mozna sobie wybrac 3 ramienna i bedzie
Kowal Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 ktoś pisał, że będzie FWD. będzie też Q - "The quattro permanent all-wheel drive has a distinct sporty and rear-end character. On request, the sport differential dynamically distributes the forces between the rear wheels."
Tas2die4 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 a wg mnie paskud... w ogole mi sie nie widzi, duzo bardziej podoba mi sie obecna generacja... jakas kanciasta,a te lampy juz mi sie przejadly,kazde audi je ma,a do a8 imo srednio pasuja... za duzo tych ledow juz wszedzie... btw, imo troche optymistyczne te zapowiedzi co do osiagow, bo niby jak 3.0 tdi 250 km ma rozpedzic ta krowe do 100 km/h w 6.6 sekundy??
Flyer Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2009 btw, imo troche optymistyczne te zapowiedzi co do osiagow, bo niby jak 3.0 tdi 250 km ma rozpedzic ta krowe do 100 km/h w 6.6 sekundy?? Krowa... ale moze byc dosc lekka. W koncu to aluminium Nie wierze, ze podawaliby takie dane z powietrza. ktoś pisał, że będzie FWD. będzie też Q - "The quattro permanent all-wheel drive has a distinct sporty and rear-end character. On request, the sport differential dynamically distributes the forces between the rear wheels." to, ze bedzie Q to wiadomo, zawsze bylo Q - mega zdziwieniem bylo to, ze bedzie FWD.
mily Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 ktoś pisał, że będzie FWD. będzie też Q - "The quattro permanent all-wheel drive has a distinct sporty and rear-end character. On request, the sport differential dynamically distributes the forces between the rear wheels." Napęd Q mają mieć wszystkie modele oprócz 3.0 V6 TDI (204KM). Mi się Audi bardzo podobają od A6 (łącznie) w zwyż Tylko straciłem zaufanie do silników. Ostatnimi dobrymi jednostkami były 2,5TDI R5 (140KM) oraz 1,9 TDI, reszta jednostek jest jakaś taka delikatniejsza. Mamy firmowego passata 2.0 TDI od miesiąca, jeździł aż 4 dni i cały czas stoi w serwisie (co się go odbierze to znowu wraca i tak w kółko). Beznadzieja, a Fiat Panda widzi serwis na przeglądach. Jeżeli te silniki w A8 będą tak samo działały to niedługo Audi zniknie z rynku bo robią coraz gorsze auta (technicznie).[br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 10:07_________________________________________________http://moto.onet.pl/138058,5762066,1,zdjecie.html?node=27#id5762066
Adas Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 btw, imo troche optymistyczne te zapowiedzi co do osiagow, bo niby jak 3.0 tdi 250 km ma rozpedzic ta krowe do 100 km/h w 6.6 sekundy?? krowe mowisz.. a wage znasz ? podobno jest z aluminum spaceframe..
Hugo Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 btw, imo troche optymistyczne te zapowiedzi co do osiagow, bo niby jak 3.0 tdi 250 km ma rozpedzic ta krowe do 100 km/h w 6.6 sekundy?? Obecna A8 z silnikiem 3.0TDI (233KM) waży 1995kg i rozpędza się do 100km/h w 7,9s .4.0TDI (275KM) waży 1990kg i rozpędza się w 6,8s.Tak więc te dane nie są optymistyczne tylko jak najbardziej realne
endriuu Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 ktoś pisał, że będzie FWD. będzie też Q - "The quattro permanent all-wheel drive has a distinct sporty and rear-end character. On request, the sport differential dynamically distributes the forces between the rear wheels." Napęd Q mają mieć wszystkie modele oprócz 3.0 V6 TDI (204KM). Mi się Audi bardzo podobają od A6 (łącznie) w zwyż Tylko straciłem zaufanie do silników. Ostatnimi dobrymi jednostkami były 2,5TDI R5 (140KM) oraz 1,9 TDI, reszta jednostek jest jakaś taka delikatniejsza. Mamy firmowego passata 2.0 TDI od miesiąca, jeździł aż 4 dni i cały czas stoi w serwisie (co się go odbierze to znowu wraca i tak w kółko). Beznadzieja, a Fiat Panda widzi serwis na przeglądach. a co ty porownujesz TDI z VW do TDI z Audi. to sa jednostki rozniace sie panewkami, wytrzymalszymi materialami itp.
mily Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 a co ty porownujesz TDI z VW do TDI z Audi. to sa jednostki rozniace sie panewkami, wytrzymalszymi materialami itp. Chcesz mi powiedzieć że to są różne silniki?? To oznacza że skoda ma swoje, seat ma swoje, VW ma swoje, a audi ma swoje jednostki napędowe??
endriuu Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 a co ty porownujesz TDI z VW do TDI z Audi. to sa jednostki rozniace sie panewkami, wytrzymalszymi materialami itp. Chcesz mi powiedzieć że to są różne silniki?? To oznacza że skoda ma swoje, seat ma swoje, VW ma swoje, a audi ma swoje jednostki napędowe?? czytaj ze zrozumieniem. napisalem wyraznie, ze roznia sie wytrzymalszymi szczególami, wałkami wyrównoważającymi
Tas2die4 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 btw, imo troche optymistyczne te zapowiedzi co do osiagow, bo niby jak 3.0 tdi 250 km ma rozpedzic ta krowe do 100 km/h w 6.6 sekundy?? Obecna A8 z silnikiem 3.0TDI (233KM) waży 1995kg i rozpędza się do 100km/h w 7,9s .4.0TDI (275KM) waży 1990kg i rozpędza się w 6,8s.Tak więc te dane nie są optymistyczne tylko jak najbardziej realne Czyli wychodzi na to,ze bedzie wazyc okolo 1800 kg,jesli 17 KM roznicy ma poprawic wynik o 1.3 sekundy.. malo jak na a8. B7 wazy prawie tyle
Yelo Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 B7 wazy prawie tyle Waży właśnie tyle 3.0TDI automat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się