Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T ANB logi 002 oraz 115 do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przepływka wymieniona na nową, auto odżyło jak nigdy dotąd na moje oko wskazania poprawne 002+115 http://vaglog.pl/log_190554.html (na samym dole dzisiejszy log) 033+115 http://vaglog.pl/log_190553.html

Pozdrawiam

Opublikowano

Wszystko gra, turbina bardzo ładnie wstaje :)

Opublikowano

Czuc roznice nawet jak spokojnie sie jezdzi. Dzieki za trafna diagnoze.

Opublikowano (edytowane)

Żeby nie zakładać nowego tematu, to podepnę się pod ten. Jakiś miesiąc temu kupiłem Audi A4 B5 1.8T ANB. Do tej pory nie wydawało mi się, żeby auto słabo jechało. Nawet bym powiedział, że idzie jak wystrzelone z procy. Może to wrażenia po przesiadce z poprzedniego auta, którym była 65 konna Corsa B w dieslu.

Na zegarach nie palił się check.

Po podpięciu się VAGiem wyrzuciło 2 błędy silnika (aktywne bo po skasowaniu i odpaleniu auta wracają). Jedno dotyczyło ABSu więc nie w temacie, ale drugie informowało o problemie z zaworem N75 (błąd 17956 P1548 - 35 - 00 - Boost pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit). Jak widać na LOGu, Boos Duty Cycle mam cały czas na 0%. Mam rozumieć, że zawór w ogóle nie działa? Żeby to potwierdzić, wystarczy go wyjąć i podpiąć pod stałe 12v żeby sprawdzić czy odbija?

Ponad to, jak na LOGach widać, sytuacja prawie identyczna jak u kolegi z tego tematu. Turbina niedoładowana o ok. 100-200mbar, a przepływomierz nie przekracza nawet 100g/s. Obciążenie silnika też ma dziwne skoki.

Zatem diagnoza prosta: czeka mnie wymiana przepływomierza i zaworu N75? Tak wynika z tego LOGu?

http://vaglog.pl/log_213406.html

Pozdrawiam!

Edytowane przez ^Krzysiek
Opublikowano

Jesli masz mozliwosc to najpierw podmien przeplywomierz. Caly uklad ppd wzgledem szczelnosci sprawdzales ?

Opublikowano

tryb awaryjny,sprawdz podłączenie n75 lub podmień na drugi,przepływki nie ruszaj.

Opublikowano

Przeplywka jest ok, n75 sprawdz bo albo nie dziala, albo urwany jest gdzies kabel przy wtyczce.

Opublikowano (edytowane)

Okazuje się, że mam urwane obydwa przewody we wtyczce do zaworu. Żółty z białym paskiem i niebieski z czarnym. Który ma iść w które miejsce we wtyczce?

EDIT:

Został kawałek izolacji kabla na konektorze więc udało się dojść do tego gdzie który kabelek był. Po zlutowaniu brak błędu ;)

Jutro wymiana filtrów, oleju, uszczelki pod podstawą filtra. Po tym zrobię test na drodze czy coś się zmieniło.

Edytowane przez ^Krzysiek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...