radi88PL Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 Przepływka wymieniona na nową, auto odżyło jak nigdy dotąd na moje oko wskazania poprawne 002+115 http://vaglog.pl/log_190554.html (na samym dole dzisiejszy log) 033+115 http://vaglog.pl/log_190553.html Pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Wszystko gra, turbina bardzo ładnie wstaje
radi88PL Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 Czuc roznice nawet jak spokojnie sie jezdzi. Dzieki za trafna diagnoze.
^Krzysiek Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) Żeby nie zakładać nowego tematu, to podepnę się pod ten. Jakiś miesiąc temu kupiłem Audi A4 B5 1.8T ANB. Do tej pory nie wydawało mi się, żeby auto słabo jechało. Nawet bym powiedział, że idzie jak wystrzelone z procy. Może to wrażenia po przesiadce z poprzedniego auta, którym była 65 konna Corsa B w dieslu. Na zegarach nie palił się check. Po podpięciu się VAGiem wyrzuciło 2 błędy silnika (aktywne bo po skasowaniu i odpaleniu auta wracają). Jedno dotyczyło ABSu więc nie w temacie, ale drugie informowało o problemie z zaworem N75 (błąd 17956 P1548 - 35 - 00 - Boost pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit). Jak widać na LOGu, Boos Duty Cycle mam cały czas na 0%. Mam rozumieć, że zawór w ogóle nie działa? Żeby to potwierdzić, wystarczy go wyjąć i podpiąć pod stałe 12v żeby sprawdzić czy odbija? Ponad to, jak na LOGach widać, sytuacja prawie identyczna jak u kolegi z tego tematu. Turbina niedoładowana o ok. 100-200mbar, a przepływomierz nie przekracza nawet 100g/s. Obciążenie silnika też ma dziwne skoki. Zatem diagnoza prosta: czeka mnie wymiana przepływomierza i zaworu N75? Tak wynika z tego LOGu? http://vaglog.pl/log_213406.html Pozdrawiam! Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez ^Krzysiek
radi88PL Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Jesli masz mozliwosc to najpierw podmien przeplywomierz. Caly uklad ppd wzgledem szczelnosci sprawdzales ?
krzysiekml Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 tryb awaryjny,sprawdz podłączenie n75 lub podmień na drugi,przepływki nie ruszaj.
Łukasz13 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Przeplywka jest ok, n75 sprawdz bo albo nie dziala, albo urwany jest gdzies kabel przy wtyczce.
^Krzysiek Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) Okazuje się, że mam urwane obydwa przewody we wtyczce do zaworu. Żółty z białym paskiem i niebieski z czarnym. Który ma iść w które miejsce we wtyczce? EDIT: Został kawałek izolacji kabla na konektorze więc udało się dojść do tego gdzie który kabelek był. Po zlutowaniu brak błędu Jutro wymiana filtrów, oleju, uszczelki pod podstawą filtra. Po tym zrobię test na drodze czy coś się zmieniło. Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez ^Krzysiek
^Krzysiek Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 LOG z dzisiejszej jazdy, po naprawie kostki od N75 i obsłudze: http://vaglog.pl/log_213622.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się