Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ADR odpala i gasnie bledy vag


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Co to duzo pisac problem jak u wielu z was audi odpala i zaraz gasnie. Jak wcisne gaz to audi odpali ale zaraz spada z obrotow i gasnie ( odciecie zaplonu badz paliwa) czytalem ze to immo ale sprawa wyglada tak ze auto odpala normalnie jak sie nagrzeje... Jest tez kilka kwesti na ktore nie moge nic ogarnac... W poprzednim audi a4 z tym samym silnikiem nic takiego miejsca nie mialo. A wiec tak bledy sa takie:

17734

17733

561

Wiem co one oznaczaja ale nie wiem co dalej... Moge tez dodac ze na wskazniku audi widnieje teperatura 90 po nagrzaniu a w vagu 79,5. Kiedys w audi 80 ABK mialem dwa czujniki wiec tutaj jest zapewne podobnie tylko czy to jest przyczyna takiego odpalania ?

A i zapomnialem dodac ze ciezko wkreca sie na obroty jak wcisne gaz do konca, przytykalem ze znajomym troche dolot reka i jak dostawal mniej powietrza to wkrecal sie lepiej. Czy uszkodzony przeplywomierz idzie jakos sprawdzic ?

Edytowane przez Przemo031
Opublikowano

po pierwsze uzupełnij profil.

błędy to za ubogo w mieszance. ale to może wina że coś odcina

roznica temp to rzecz normalna, aczkolwiek po pewnym czasie w kompie powinna też dojść do 90.

przepływke da sie sprawdzić patrząc w logi.

zrób logi i sie będzie szukać przyczyny

Opublikowano (edytowane)

Powiedz mi jakie bloki musze zrobić?

Edytowane przez Przemo031
Opublikowano

poczytaj

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012/

które bloki to nie podam ci nr, bo w benzynie pewnie są gdzie indziej niż w dieslu

dla przepływki szukaj grupy z nagłówkami MAF actual i MAF specified

możesz też dać MAP aktual i MAP specyfied

Injection limited by MAF, torque, driver wish

też gdzieś jest lambda oraz temperatury

możesz też przeszukać dział diagnostyka vag dla B5 i tam na pewno ktoś robił logi dla tych silników i zobaczysz dokłądniej nr grup

Opublikowano

Jutro podepne audi i zobacze mam polskiego vaga moze cos znajde

Nie wiem jak wyglada sprawa logow na windows 8 ale jak nie uda mi sie nic zdzialac to podam Ci wartosci danych blokow o ile cos Ci to da

Opublikowano

lepoej vcds-lite - działa na prostych kablach kkl

a pojedynczo to ciężko, bo jedne wartości zależą od drugich, np od obrotów

Opublikowano (edytowane)

Vag com uruchomiony lecz chyba nie umiem się nim posługiwać... Nie mogę znaleźć żadnych danych... Sonda pracuje ok.

Edytowane przez Przemo031
Opublikowano

Moze immo cie odcina i przez to masz takie objawy

Opublikowano (edytowane)

znaczy sie tak troszke ogolnie opisalem co dolega w moim aucie... na vag com nie umiem duzo rzeczy... wiem jak sprawdzic prace sondy,teperature, sprawdzic i usunac bledy i to jest prawie caly zakres moich umiejetnosci... nigdy nie robilem logow...

Audi ma tak ze np wczoraj ciezko palila ale za 3-4 proba odpalania odpalila i juz nie zgasla, dzis problemu nie ma wgl auto odpala normalnie jest tylko to ze ciezko sie wkreca na obroty (na biegu jalowym i w trakcje jazdy) mysle nad przeplywomierzem badz pompce paliwa poniewaz poprzedni wlasciciel mial dlugo gaz i zapewne paliwa bylo minimum. Jest tez dziwny swist jak dodaje gazu jakby zawor upuszczal cisnienie a przypomne ze to silnik BEZ turbo :) Wyglada to tak jakby lapal lewe powietrze i nie chcial jechac... jak przelaczy sie na gaz jest miodzio. Jestescie w stanie jakos podpowiedziec mi co i jak sprawdzic w vag com ? widzialem duzo poradnikow dla diesla ale nic z tego nie zrozumialem


Jest ktos w stanie cos podpowiedzec jeszcze ?

Edytowane przez Przemo031
Opublikowano

Zrób tak zakręć mu LPG na butli wypal je z układu i zobacz co się będzie działo :) Dodatkowo sprawdź ciśnienie PB za listwą :) Sonda na odpalanie nie wpływa bo jest zimna :) Przepływkę sprawdzisz jak ją odepniesz, ale najpierw zakręć LPG jeżeli nie pomoże to dopiero okręć LPG i przed odpaleniem odłącz przeływkę :)

Daj filmik z odpalania :)

Opublikowano

Gaz sprawdzilem i zregenerowalem parownik ( wczesniej bardzo dlugo palil bo gaz sie dostawal do kolektora teraz jest juz ok ) filmiku nie nagram bo odpala normalnie... poprostu jest jakis momen ze nie chce odpalic i zdarza sie to raz na jakis czas a jezdze duzo i czesto odpalam auto... zastanawiam mni wlasnie pompa paliwa tylko sam jej raczej nie sprawdze... Przeplywke sprawdze rano i zobacze co sie dzieje.

Opublikowano

Pompę możesz sprawdzić jak zmierzysz ciśnienie za listwą PB :)

Opublikowano (edytowane)

Odpiolem przepływomierz i tak przyspiesza normalnie ale do 2 tys obrotow auto jest zmulony i czasami zgaśnie. A z przepływomierzem auto ma mula po mocnym dodaniu gazu... Sam w sobie przepływomierz jest czysty.

Edytowane przez Przemo031
Opublikowano

Homiczek w pb inaczej to wygląda a przepływkę sprawdzić to wejdź w silnik a potem wybierz 002, ale te gaśniecie to raczej nie od tego, może masz filtr paliwa zawalony mocno, przepływka powinna pokazywać na jałowym do 4 nie pamiętam co tam za jednostki pokazuje tu masz przykład, grupa 002

http://vaglog.pl/log_186989.html

Opublikowano (edytowane)

Zrobilem log 3 blokow mam nadzieje ze jakos to jasno widac. Log robiony na biegu jalowym na benzynie. Przy gwaltownym dodaniu gazu nie zawsze ale czesto slychac strzal ( prawdopodobnie w dolocie )

Edytowane przez Przemo031
Opublikowano

Kolego, wrzuć to na tą stronę co masz logi przykładowe bo zaraz oczy po wypadają os patrzenia na to

O zrób 002,007,013,016

Opublikowano (edytowane)

Zrobilem logi o ktorych kolega pisal sa dwa statyczne i jeden dynamiczny ( Przy robieniu proby dynamicznego audi az dziwne jechalo normalnie i nie mialo problemow z wkreceniam sie na obroty, teraz zauwazylem ze najwieksze problemy z jazda na PB sa na zimnym silniku)

http://vaglog.pl/log_191129.html

http://vaglog.pl/log_191130.html

http://vaglog.pl/log_191131.html

Edytowane przez Przemo031
Opublikowano

Troszeczkę za dużo przepływomierz pokazuje ale nie wiem czy to wpływa jakoś bo po niżej 4 powinien na jałowym, może druciki s nim wyczyść

Opublikowano (edytowane)

Audi odpala normalnie. Tylko teraz na zimnym silniku nie można nią prawie jechać. Nie wchodzi na obroty,dlawi się. Zauważyłem tez ze przy większej prędkości wskaźnik temperatury skacze od 75-90 wygląda to tak jakby termostat nie zamykał się przy wychladzaniu płynu przez prędkość.

jeszcze wpadlem na pomysl zrobioenia logow na zimnym silniku... Nie wiem czy to dobrze czy zle bo sonda nie pracuje ale...

statyczny:

http://vaglog.pl/log_191194.html

dynamiczny:

http://vaglog.pl/log_191195.html

W bloku numer 3 zauwazylem ze ostatnia pozycja nr 4 pokazuje 19 stopni i nie zmienia sie wgl od kilku dni czy silnik zimny czy nie zawsze jest 19. To jest od czujnika zasysanego powietrza ??

Edytowane przez Przemo031

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...