22959adamo Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Witam, zakupilem moje wymarzone Audi, ale mam klopot, zaczelo przerywac na podczas jazdy, jedzie, nagle go odcina na sekunde i jedzie dalej, robi sie coraz gorzej, co moze byc przyczyna...
jacek70 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Zobacz czy masz błędy? Takie objawy to jakby złe paliwo.
22959adamo Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 dzisiaj to juz tragedia byla, przerywal na kazdym biegu, zgasl dwa razy i wlaczyl sie tryb awaryjny
SotoM Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 To po co to kupowaleś... ;-) w trakcie jazd testowych przed zakupem nie było problemt? Podłącz kompa-to podstawa.
piotrsob1 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Podepnij auto pod kompa, przy takich objawach coś się powinno zapisać w pamięci błędów, w sterowniku silnika. Jeżeli motorówka jest ośmiozaworowa, to podejżewam luźne konektory na złączach PD-ków
22959adamo Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 w czasie jazdy probnej wszystko bylo ok, dopiero na drugi dzien zaczelo to sie dziac, a motor jest 16V, jutro jestem umowiony na kompa.
melisario Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Bez kompa to nic się nie dowiesz, brzmi trochę jak EGR czy się mylę?
22959adamo Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 wyglada tak jak by mase odcinalo, czasami zle odpala, teraz dpf sie zapalil i kompem nie da sie go wypalic, nieiwem co jest.
SotoM Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Może ktoś nie potrafi tej procedury wykonać.wypalanie zawsze wymusisz tylko max 2x bo można stopić filtr... A błedy jakies były?
piotrsob1 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 wyglada tak jak by mase odcinalo, czasami zle odpala, teraz dpf sie zapalil i kompem nie da sie go wypalic, nieiwem co jest. VAG nic nie pokazuje ? Żeby wypalanie serwisowe się powiodło to trzeba spełnić kilanaście warunków. Podstawowe to: -sprawność wszystkich elementów sterowania i kontroli silnika -temperatura silnika powyżej bodajże 80 st.C -przy starszych konstrukcjach wykonanie jazdy regeneracyjnej -odpowiedni poziom paliwa w zbiorniku (nie może się świecić rezerwa ) -włączone jak najwięcej odbiorników energii elektrycznej Może ktoś nie potrafi tej procedury wykonać.wypalanie zawsze wymusisz tylko max 2x bo można stopić filtr... A błedy jakies były? Soto, jeżeli wszystkie elementy nadzorujące pracę filtra DPF są sprawne, to nie ma możliwości by cegiełka się stopiła Nawet jeżeli jest coś nie tak ze sterowniem , to silnik chodzi w trybie awaryjnym i nie jest wtedy w stanie wytworzyć temperatury mogącej zaszkodzić strukturze cegiełki Są od tego wyjątki, np. zrobiony program przez tunera, którego poniosła fantazja lub DPF leży na stole, a ktoś go traktuje palnikiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się