radek666 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Witam, wyciągnąłem ostatnio pompę SAI firmy Pierburg. Mój model samochodu to A4 B6 1.8T BFB. Otóż wszędzie w tutorialach pokazane jest jak otworzyć taką pompę ale mój model nie posiada nitów (tak jak przedstawił soulmast3r w poradniku) jest cały zakryty dekiel. Czy ktoś wie jak ją otworzyć w celu wyczyszczenia?
KubaMpakiet Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Powiedz co bylo powodem wyjmowania? Miales jakies bledy?
radek666 Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 Powiedz co bylo powodem wyjmowania? Miales jakies bledy? Było słychać cykanie w regularnych krótkich odstępach czasu i przy zimnym starcie wył jak odkurzacz dość długo. Błędów VAG nie wyświetlił w logach. Teraz podłączyłem na krótko pompę i słychać że łożysko ma już dość.
Łukasz13 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Witam, wyciągnąłem ostatnio pompę SAI firmy Pierburg. Mój model samochodu to A4 B6 1.8T BFB. Otóż wszędzie w tutorialach pokazane jest jak otworzyć taką pompę ale mój model nie posiada nitów (tak jak przedstawił soulmast3r w poradniku) jest cały zakryty dekiel. Czy ktoś wie jak ją otworzyć w celu wyczyszczenia? Też mam taką pompe bez nitów i niestety jej chyba nie da się otworzyć bez zniszczenia
radek666 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 Dzisiaj jadę po drugą pompę, używaną znalazłem w miarę tanio 80zł. Zawór zwrotny (zawór kombi) zamówiłem nówkę 250zł. Gdy wszystko zamontuję i będzie działać, rozetnę starą pompę i wrzucę zdjęcia. Myślę, że przydadzą się tutaj gdyż nigdzie nie znalazłem.
KubaMpakiet Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Dzisiaj jadę po drugą pompę, używaną znalazłem w miarę tanio 80zł. Zawór zwrotny (zawór kombi) zamówiłem nówkę 250zł. Gdy wszystko zamontuję i będzie działać, rozetnę starą pompę i wrzucę zdjęcia. Myślę, że przydadzą się tutaj gdyż nigdzie nie znalazłem. Dla potomnych http://a4-klub.pl/index.php?/topic/267604-naprawa-sai-sap-secondary-air-injection-pompa-powietrza-wtornego-wtorego/
Rabbi Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 ja wypiąłem w cholerę tą pompę bo już nie mogłem zdzierżyć jak buczy rano na zimnym. teraz mam spokój
KubaMpakiet Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 ja wypiąłem w cholerę tą pompę bo już nie mogłem zdzierżyć jak buczy rano na zimnym. teraz mam spokój W kompie masz ja usuniete? dzis tez bede ja rozbieral i zastanawiam sie czy nie wywalic tego w cholere, vagiem da sie to usunac z sterownika?
Rabbi Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) wyjąłem bezpiecznik i tylko tyle.przestała menda buczeć a VAGiem ponoć się nie da wykasować tak prosto tylko trzeba w sofcie grzebać. Edytowane 28 Października 2014 przez Rabbi
KubaMpakiet Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Błędu nie wywaliło? Właśnie morduje swoja,zalana woda,bezpiecznik był cały Nie mogę krowy rozebrać Edytowane 28 Października 2014 przez KubaMpakiet
Rabbi Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) błędu nie wiem bo nie sprawdzałem VAGiem ale check na desce nie świeci Edytowane 28 Października 2014 przez Rabbi
KubaMpakiet Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Jeszcze zapytam o zawor n 112 tam jest jedno wyjscie slepe?
Rabbi Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 oj tego Ci nie powiem nie grzebałem w tym
Łukasz13 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Jeszcze zapytam o zawor n 112 tam jest jedno wyjscie slepe? Tak ma byc.
SOKOŁW3A Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 ja wypiąłem w cholerę tą pompę bo już nie mogłem zdzierżyć jak buczy rano na zimnym. teraz mam spokój czesc podepne sie do tematu mimo ze rok temu i od razu zapytam czy jak ją odepniesz to nie zapchasz katalizatora? chyba ze już wyciąłeś? u mnie problem jest tego typu ze na kacie wyskakują błędy oraz na cylindrach. Na zimnym jak odpalał był siwy dym i nierówne obroty, dopiero po osiągnięciu 90st przestawał lecieć. mechanik stwierdził po zamontowaniu rurki pomiedzy sai a filtrem ze to wina odkurzarza. macie jakies doswiadczenia z tym zwiazane ?
krzysiekvtec Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) jak by ktos szukał ta pompe przedam za 20zł sprawna nawet 3 moge sprzedać Edytowane 28 Października 2015 przez krzysiekvtec
aiwer Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 Jak za 20 zł to biorę, swoją odpiąłem rok temu, ale wali błędami i swieci się check.
Rabbi Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 ja wypiąłem w cholerę tą pompę bo już nie mogłem zdzierżyć jak buczy rano na zimnym. teraz mam spokój podepne sie do tematu mimo ze rok temu i od razu zapytam czy jak ją odepniesz to nie zapchasz katalizatora? chyba ze już wyciąłeś? tak,kata już nie było
cypek80 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 ja wypiąłem w cholerę tą pompę bo już nie mogłem zdzierżyć jak buczy rano na zimnym. teraz mam spokój czescpodepne sie do tematu mimo ze rok temu i od razu zapytam czy jak ją odepniesz to nie zapchasz katalizatora? chyba ze już wyciąłeś? u mnie problem jest tego typu ze na kacie wyskakują błędy oraz na cylindrach. Na zimnym jak odpalał był siwy dym i nierówne obroty, dopiero po osiągnięciu 90st przestawał lecieć. mechanik stwierdził po zamontowaniu rurki pomiedzy sai a filtrem ze to wina odkurzarza. macie jakies doswiadczenia z tym zwiazane ? Jak kopci na bialo i nierówno chodzi po zapaleniu do rozgrzania. To głowice masz pęknietą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się