Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa SAI Pierburg model bez nitów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

wyciągnąłem ostatnio pompę SAI firmy Pierburg. Mój model samochodu to A4 B6 1.8T BFB. Otóż wszędzie w tutorialach pokazane jest jak otworzyć taką pompę ale mój model nie posiada nitów (tak jak przedstawił soulmast3r w poradniku) jest cały zakryty dekiel. Czy ktoś wie jak ją otworzyć w celu wyczyszczenia?

Opublikowano

Powiedz co bylo powodem wyjmowania?

Miales jakies bledy?

Było słychać cykanie w regularnych krótkich odstępach czasu i przy zimnym starcie wył jak odkurzacz dość długo.

Błędów VAG nie wyświetlił w logach. Teraz podłączyłem na krótko pompę i słychać że łożysko ma już dość.

Opublikowano

Witam,

wyciągnąłem ostatnio pompę SAI firmy Pierburg. Mój model samochodu to A4 B6 1.8T BFB. Otóż wszędzie w tutorialach pokazane jest jak otworzyć taką pompę ale mój model nie posiada nitów (tak jak przedstawił soulmast3r w poradniku) jest cały zakryty dekiel. Czy ktoś wie jak ją otworzyć w celu wyczyszczenia?

Też mam taką pompe bez nitów i niestety jej chyba nie da się otworzyć bez zniszczenia :)

Opublikowano

Dzisiaj jadę po drugą pompę, używaną znalazłem w miarę tanio 80zł. Zawór zwrotny (zawór kombi) zamówiłem nówkę 250zł. Gdy wszystko zamontuję i będzie działać, rozetnę starą pompę i wrzucę zdjęcia. Myślę, że przydadzą się tutaj gdyż nigdzie nie znalazłem.

Opublikowano

Dzisiaj jadę po drugą pompę, używaną znalazłem w miarę tanio 80zł. Zawór zwrotny (zawór kombi) zamówiłem nówkę 250zł. Gdy wszystko zamontuję i będzie działać, rozetnę starą pompę i wrzucę zdjęcia. Myślę, że przydadzą się tutaj gdyż nigdzie nie znalazłem.

Dla potomnych ;)

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/267604-naprawa-sai-sap-secondary-air-injection-pompa-powietrza-wtornego-wtorego/

Opublikowano

ja wypiąłem w cholerę tą pompę bo już nie mogłem zdzierżyć jak buczy rano na zimnym.

teraz mam spokój

Opublikowano

ja wypiąłem w cholerę tą pompę bo już nie mogłem zdzierżyć jak buczy rano na zimnym.

teraz mam spokój

W kompie masz ja usuniete? dzis tez bede ja rozbieral i zastanawiam sie czy nie wywalic tego w cholere, vagiem da sie to usunac z sterownika?

Opublikowano (edytowane)

wyjąłem bezpiecznik i tylko tyle.przestała menda buczeć

a VAGiem ponoć się nie da wykasować tak prosto tylko trzeba w sofcie grzebać.

Edytowane przez Rabbi
Opublikowano (edytowane)

Błędu nie wywaliło?

Właśnie morduje swoja,zalana woda,bezpiecznik był cały

Nie mogę krowy rozebrać

Edytowane przez KubaMpakiet
Opublikowano (edytowane)

błędu nie wiem bo nie sprawdzałem VAGiem ale check na desce nie świeci

Edytowane przez Rabbi
Opublikowano

oj tego Ci nie powiem :eusathink: nie grzebałem w tym

Opublikowano

Jeszcze zapytam o zawor n 112 tam jest jedno wyjscie slepe?

Tak ma byc.
Opublikowano

ja wypiąłem w cholerę tą pompę bo już nie mogłem zdzierżyć jak buczy rano na zimnym.

teraz mam spokój

czesc

podepne sie do tematu mimo ze rok temu i od razu zapytam czy jak ją odepniesz to nie zapchasz katalizatora? chyba ze już wyciąłeś?

u mnie problem jest tego typu ze na kacie wyskakują błędy oraz na cylindrach. Na zimnym jak odpalał był siwy dym i nierówne obroty, dopiero po osiągnięciu 90st przestawał lecieć.

mechanik stwierdził po zamontowaniu rurki pomiedzy sai a filtrem ze to wina odkurzarza. macie jakies doswiadczenia z tym zwiazane ?

Opublikowano (edytowane)

jak by ktos szukał ta pompe przedam za 20zł :D sprawna nawet 3 moge sprzedać :D

Edytowane przez krzysiekvtec
Opublikowano

Jak za 20 zł to biorę, swoją odpiąłem rok temu, ale wali błędami i swieci się check.

Opublikowano

ja wypiąłem w cholerę tą pompę bo już nie mogłem zdzierżyć jak buczy rano na zimnym.

teraz mam spokój

podepne sie do tematu mimo ze rok temu i od razu zapytam czy jak ją odepniesz to nie zapchasz katalizatora? chyba ze już wyciąłeś?

tak,kata już nie było

Opublikowano

ja wypiąłem w cholerę tą pompę bo już nie mogłem zdzierżyć jak buczy rano na zimnym.

teraz mam spokój

czesc

podepne sie do tematu mimo ze rok temu i od razu zapytam czy jak ją odepniesz to nie zapchasz katalizatora? chyba ze już wyciąłeś?

u mnie problem jest tego typu ze na kacie wyskakują błędy oraz na cylindrach. Na zimnym jak odpalał był siwy dym i nierówne obroty, dopiero po osiągnięciu 90st przestawał lecieć.

mechanik stwierdził po zamontowaniu rurki pomiedzy sai a filtrem ze to wina odkurzarza. macie jakies doswiadczenia z tym zwiazane ?

Jak kopci na bialo i nierówno chodzi po zapaleniu do rozgrzania. To głowice masz pęknietą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...