Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odcięcie zapłonu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Koledzy, chcę zrobić w swoim aucie odcięcie zapłonu na zasadzie ukrytego "pstryczka" ( uważam, że jest to dość dobre zabezpieczenie). Jeżeli ktoś wie jak do tego podejść proszę o informacje, żebym wraz z elektrykiem samochodowym mógł to zrobić.

Opublikowano

Cześć jak chcesz to mogę dać Ci namiary na gościa który mi też montował coś takiego na terenie Warszawy.Jest to cały układ elektroniczny.Jak jesteś zainteresowany to pisz na maila. :good::hi:

Opublikowano

Witam, tez o czyms takim mysle bo wlasnie zakupilem a4 :) czy moze ktos sprawdzil w jaki uklad elektryczny mozna zaingerowac, by skutecznie unieruchomic samochod, a zarazem by komputer nie wywalal bledu???

Opublikowano

Również myślę nad jakimś odcięciem w mojej B6.

Może ktoś ma namiary na dobrego fachowca w tym temacie z okolic Krakowa?

Piszcie na PW.

Opublikowano

Również myślę nad jakimś odcięciem w mojej B6.

Może ktoś ma namiary na dobrego fachowca w tym temacie z okolic Krakowa?

Piszcie na PW.

Podpinam sie pod temacik....

Opublikowano

zróbcie tak jak ja czyli przewe na komunikacji OBD. W skrzynce bezpieczników trzeba miec w odpowiednie gniazdo włożony jeden z zapasowych bezpieczników żeby była komunikacja z VAG.

Kradnąc auto leszcze wpinają adapter w OBD który wykonuje procedurę odłączenia IMMO ( obejscia ) auto da się odpalić i na włączonych przez 10 min kierunkowskazach można jechać :decayed:

bez komunikacji nie połączą się ze sterownikiem i odpuszczą sobie sprawdzanie wszystkich gniazd. Zaproponował mi to gość od alarmów - proste zabezpieczenie a jakie skuteczne :naughty:

Opublikowano

zróbcie tak jak ja czyli przewe na komunikacji OBD. W skrzynce bezpieczników trzeba miec w odpowiednie gniazdo włożony jeden z zapasowych bezpieczników żeby była komunikacja z VAG.

Kradnąc auto leszcze wpinają adapter w OBD który wykonuje procedurę odłączenia IMMO ( obejscia ) auto da się odpalić i na włączonych przez 10 min kierunkowskazach można jechać :decayed:

bez komunikacji nie połączą się ze sterownikiem i odpuszczą sobie sprawdzanie wszystkich gniazd. Zaproponował mi to gość od alarmów - proste zabezpieczenie a jakie skuteczne :naughty:

Hm...ciekawe rozwiązanko... tylko co i gdzie wpiac... glupio pytac odnosnie instrukcji bo zaraz kazdy patencik rozkmini. Jednak godne uwagi. przewaznie japrostsze sprawy sa najskuteczniejsze...

Opublikowano

zróbcie tak jak ja czyli przewe na komunikacji OBD. W skrzynce bezpieczników trzeba miec w odpowiednie gniazdo włożony jeden z zapasowych bezpieczników żeby była komunikacja z VAG.

Kradnąc auto leszcze wpinają adapter w OBD który wykonuje procedurę odłączenia IMMO ( obejscia ) auto da się odpalić i na włączonych przez 10 min kierunkowskazach można jechać :decayed:

bez komunikacji nie połączą się ze sterownikiem i odpuszczą sobie sprawdzanie wszystkich gniazd. Zaproponował mi to gość od alarmów - proste zabezpieczenie a jakie skuteczne :naughty:

Hm...ciekawe rozwiązanko... tylko co i gdzie wpiac... glupio pytac odnosnie instrukcji bo zaraz kazdy patencik rozkmini. Jednak godne uwagi. przewaznie japrostsze sprawy sa najskuteczniejsze...

alarmiarzowi trzeba powiedziec - moze bedzie wiedział jak to zrobic ... mój wiedział :decayed:

Opublikowano

zróbcie tak jak ja czyli przewe na komunikacji OBD. W skrzynce bezpieczników trzeba miec w odpowiednie gniazdo włożony jeden z zapasowych bezpieczników żeby była komunikacja z VAG.

Kradnąc auto leszcze wpinają adapter w OBD który wykonuje procedurę odłączenia IMMO ( obejscia ) auto da się odpalić i na włączonych przez 10 min kierunkowskazach można jechać :decayed:

bez komunikacji nie połączą się ze sterownikiem i odpuszczą sobie sprawdzanie wszystkich gniazd. Zaproponował mi to gość od alarmów - proste zabezpieczenie a jakie skuteczne :naughty:

Hm...ciekawe rozwiązanko... tylko co i gdzie wpiac... glupio pytac odnosnie instrukcji bo zaraz kazdy patencik rozkmini. Jednak godne uwagi. przewaznie japrostsze sprawy sa najskuteczniejsze...

alarmiarzowi trzeba powiedziec - moze bedzie wiedział jak to zrobic ... mój wiedział :decayed:

Tja...trzeba tylko kumatego alarmowca znaleźć...a u nas ich jak na lekarstwo :/ niestety :/

Opublikowano

zróbcie tak jak ja czyli przewe na komunikacji OBD. W skrzynce bezpieczników trzeba miec w odpowiednie gniazdo włożony jeden z zapasowych bezpieczników żeby była komunikacja z VAG.

Kradnąc auto leszcze wpinają adapter w OBD który wykonuje procedurę odłączenia IMMO ( obejscia ) auto da się odpalić i na włączonych przez 10 min kierunkowskazach można jechać :decayed:

bez komunikacji nie połączą się ze sterownikiem i odpuszczą sobie sprawdzanie wszystkich gniazd. Zaproponował mi to gość od alarmów - proste zabezpieczenie a jakie skuteczne :naughty:

Hm...ciekawe rozwiązanko... tylko co i gdzie wpiac... glupio pytac odnosnie instrukcji bo zaraz kazdy patencik rozkmini. Jednak godne uwagi. przewaznie japrostsze sprawy sa najskuteczniejsze...

alarmiarzowi trzeba powiedziec - moze bedzie wiedział jak to zrobic ... mój wiedział :decayed:

Tja...trzeba tylko kumatego alarmowca znaleźć...a u nas ich jak na lekarstwo :/ niestety :/

to zapraszam do mojego. Koszt zabiegu 100 pln

Opublikowano

Bardzo chetnie.jedyny problem na dzien dzisiejszy to odleglosc :/ mam wielki kawalek do wawy :/

Opublikowano

Właśnie ja też do Wa-wy mam kawałek a może ktoś z okolic Krakowa umie coś takiego zrobić?

Opublikowano

Właśnie ja też do Wa-wy mam kawałek a może ktoś z okolic Krakowa umie coś takiego zrobić?

W obrębie ok 120km jestem wstanie podskoczyć...dalsze wedrówki stają sie dl amnie nieopłacalne...

Opublikowano

simon__75 do Ciebie mam 370km :( także niestety muszę szukać namiarów na kogoś z okolicy.

Opublikowano

simon__75 do Ciebie mam 370km :( także niestety muszę szukać namiarów na kogoś z okolicy.

:/ szukamy...szukamy.... :/

Opublikowano

Troszke czytałem opinii na temat tej blokady. Widac ze ludki ja chwalą-pod warunkiem ze jest prawidłowo zainstalowana... :)

Miałem taką zamontowaną w Vectrze i to było bardzo dobre rozwiązanie, nie wystarczyło przycisnąć jednego guziczka tylko trzeba było zamknąć obwód przez dotknięcie palcami w dwóch miejscach samochodu.

Opublikowano

super - ale "w branży" znają takie zabezpieczenia - trzeba tylko wymacać gdzie i jazda :decayed:

Opublikowano

Troszke czytałem opinii na temat tej blokady. Widac ze ludki ja chwalą-pod warunkiem ze jest prawidłowo zainstalowana... :)

Miałem taką zamontowaną w Vectrze i to było bardzo dobre rozwiązanie, nie wystarczyło przycisnąć jednego guziczka tylko trzeba było zamknąć obwód przez dotknięcie palcami w dwóch miejscach samochodu.

udało Ci się zajść z okolic Krakowa ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...