Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 AFN+ by mapper


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

14ka z chinola wchodzi bez większej rzeźby

Opublikowano

Na razie korekty żadnej nie było, jest lepiej chętniej się zbiera ma więcej mocy na pewno, spalanie zostało te same. ogólnie wzm fajnie cenowo wychodzi. tylko walczę teraz z notlaufami, szukam n75 na podmiankę, a do zrobienia softu musi być wszystko na gotowo z mechaniki ogarnięte. Teraz napaliłem się na IC miał być z iveco ale będzie z a5 :)

Podmień sobie z n18.

Ja dostałem za friko IC z Mastera ale nie mam zbyt czasu na zamówienie i zrobienie boczków ;)

Tak jak piszesz cenowo prawie 2 razy tańsze od boscha a złej opinii o nich nie znalazłem.

Opublikowano

Podmieniałem z n18 ale obydwa maja jakieś lipne numery, w tygodniu kupię nowy znalazłem na allegro za 109zł nowy pierburga. Podoba mi się ten z a5 i są na allegro za 150zł czyli za 100 znajdę a chinol 300. IC musi być teraz tani bo już dość inwestycji w auto na ten miesiąc.

Opublikowano

Ty popatrz sobie dobrze jaka jest kostka w tym n75 bo ten za 100 to do małysza jest i trzeba kostki przelutować :whistling:

Z tego co mi wiadomo to za 350 jest do AFN/AVG :doh:

Opublikowano

tylko że ten z a5 będzie wymagał solidnej rzeźby w zderzaku :wink: a od iveco spawania :decayed:

Opublikowano

Kowi to co wlezie bez większej ingerencji???

Ja mam z nowego Mastera ale boczki trzeba dorezac.

Moze byłby sens kupna chinola ale tego dostałem za free a boczki to myślę ze za 100zł zrobi sie :decayed:

I co ori to ori nawet jak z Renaulta ;)

Opublikowano

nie prawda że ori to zawsze lepsze :wink:

a co do czegos innego dalej podtrzymuje swoją propozycje ze chinol najmniej będzie wymagał roboty

Opublikowano

nie prawda że ori to zawsze lepsze :wink:

a co do czegos innego dalej podtrzymuje swoją propozycje ze chinol najmniej będzie wymagał roboty

nie prawda że ori to zawsze lepsze :wink:

a co do czegos innego dalej podtrzymuje swoją propozycje ze chinol najmniej będzie wymagał roboty

Ta właśnie po to czasem poprawia sie fabryke :decayed:

Marcin a ja jak rik temu szukałem n75 to te same zaworki po 300 z groszem szły.

Tak to ten sam,mam stary ale numery zamazane bynajmniej kostka jest taka sama :wink:

Opublikowano

Nie myslalem o fabrycznym ic z b5 tylko o fabrycznym zaadoptowanym ic :wink:

Opublikowano

Wyczyściłem turbo ukazało się ze chodziło w połowie zakresu, teraz dmucha jak trzeba.

88bdf02dbcaa9b7amed.jpg

846aa84d113659e4med.jpg

d786a97b8b77e15fmed.jpg

1a65d934602bd2cbmed.jpg

Opublikowano (edytowane)

Muszę u siebie taki zabieg przeprowadzić... poza zapieczonymi śrubami to turbo wychodzi bez problemów? Kiedyś chyba gdzieś przeczytałem ze trzeba silnik lekko unosić? Prawda to? Pozdro

Edytowane przez kujawaPGN
Opublikowano

Widzę że kolega zaczyna powoli "koksić" poczciwego AFN-a.Polecam montaż wałka z SDi o symbolu 38e.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Wyczyściłem turbo ukazało się ze chodziło w połowie zakresu, teraz dmucha jak trzeba.

88bdf02dbcaa9b7amed.jpg

846aa84d113659e4med.jpg

d786a97b8b77e15fmed.jpg

1a65d934602bd2cbmed.jpg

Rób w końcu ten program bo inaczej czesto bedziesz żaluźje przycierał ;)

Powiedz mi kolego czy wtryski na WZM klepały Ci i jakie ciśnienie dąłeś???

Ja zamontowałem ale sterujacy mi klepie,wkurza to mnie i niby ma sie to ułożyć po 100 km.

Jutra wale taką dłuzsza trasę i jak te klepanie nie zniknie to wtryski na stół ;)

Muszę u siebie taki zabieg przeprowadzić... poza zapieczonymi śrubami to turbo wychodzi bez problemów? Kiedyś chyba gdzieś przeczytałem ze trzeba silnik lekko unosić? Prawda to? Pozdro

Tak musisz odkrecić lub poluzować prawie do końca poduchy i lekko od strony kolektorów podnieśc.

Albo jak nie podołasz ze śrubami to odkrec wraz z kolektorem.

Widzę że kolega zaczyna powoli "koksić" poczciwego AFN-a.Polecam montaż wałka z SDi o symbolu 38e.

Pozdrawiam.

Ok a co z wałkami z innych SDI czy musi byc konkretnie ten z 38e???

Opublikowano

Muso byc konkretnie ten

Opublikowano

Albo z aaz, tez daje fajne efekty :)

Opublikowano

No właśnie...

Przecież SDI to nie tylko wałek 38e.

I bądź tu mądrym ;)

Opublikowano

Wałek 38e będzie ale przy zmianie rozrządu wleci. turbo już 4 razy wyciągałem i ani razu nie unosiłem silnika, ciasno ale wychodzi.

Felgi na lato założone ale brakuje dystansu i kapsli, trzeba będzie też w końcu coś z listwami porobić bo wygląda kiepsko.

0d8a699bd7168be9med.jpg

ecb037835696e582med.jpg

e3e483b1a13ed6ffmed.jpg

Opublikowano

Przecież SDI to nie tylko wałek 38e.

I bądź tu mądrym ;)

Osobiście 38e testowałem w moim AFN-ie. Przyrost potwierdzony na wykresie w wątku o moim "grobie".

Kolejny 38e włożyłem do ojca seryjnego 1Z i jest różnica w dynamice auta.

Mapper u mnie również suszarka AWX wychodzi bez unoszenia silnika.

Opublikowano

Dobra ale


Przecież SDI to nie tylko wałek 38e.

I bądź tu mądrym ;)

Osobiście 38e testowałem w moim AFN-ie. Przyrost potwierdzony na wykresie w wątku o moim "grobie".

Kolejny 38e włożyłem do ojca seryjnego 1Z i jest różnica w dynamice auta.

Mapper u mnie również suszarka AWX wychodzi bez unoszenia silnika.

Dobra ale robiłes korekte pod wałek czy nie???

I o jakiej mocy mówisz???

Suszarka wejdzie i bez unoszenia silnika ale 5x łatwiej jest z uniesionym :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...