Kowi87 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 14ka z chinola wchodzi bez większej rzeźby
wesz82 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Na razie korekty żadnej nie było, jest lepiej chętniej się zbiera ma więcej mocy na pewno, spalanie zostało te same. ogólnie wzm fajnie cenowo wychodzi. tylko walczę teraz z notlaufami, szukam n75 na podmiankę, a do zrobienia softu musi być wszystko na gotowo z mechaniki ogarnięte. Teraz napaliłem się na IC miał być z iveco ale będzie z a5 Podmień sobie z n18. Ja dostałem za friko IC z Mastera ale nie mam zbyt czasu na zamówienie i zrobienie boczków Tak jak piszesz cenowo prawie 2 razy tańsze od boscha a złej opinii o nich nie znalazłem.
mapper Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Opublikowano 14 Marca 2015 Podmieniałem z n18 ale obydwa maja jakieś lipne numery, w tygodniu kupię nowy znalazłem na allegro za 109zł nowy pierburga. Podoba mi się ten z a5 i są na allegro za 150zł czyli za 100 znajdę a chinol 300. IC musi być teraz tani bo już dość inwestycji w auto na ten miesiąc.
wesz82 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Ty popatrz sobie dobrze jaka jest kostka w tym n75 bo ten za 100 to do małysza jest i trzeba kostki przelutować Z tego co mi wiadomo to za 350 jest do AFN/AVG
Kowi87 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 tylko że ten z a5 będzie wymagał solidnej rzeźby w zderzaku a od iveco spawania
wesz82 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Kowi to co wlezie bez większej ingerencji??? Ja mam z nowego Mastera ale boczki trzeba dorezac. Moze byłby sens kupna chinola ale tego dostałem za free a boczki to myślę ze za 100zł zrobi sie I co ori to ori nawet jak z Renaulta
Kowi87 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 nie prawda że ori to zawsze lepsze a co do czegos innego dalej podtrzymuje swoją propozycje ze chinol najmniej będzie wymagał roboty
mapper Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Opublikowano 14 Marca 2015 http://allegro.pl/zawor-cisnienia-n75-audi-1-9tdi-1h0906627-pierburg-i5148767756.html 1H0 to na kostke kwadrat. Nada sie ten? Zderzak podetne ile będzie trzeba ważne że zimno w dolocie będzie. Dziś założone 17 na lato.
wesz82 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 nie prawda że ori to zawsze lepsze a co do czegos innego dalej podtrzymuje swoją propozycje ze chinol najmniej będzie wymagał roboty nie prawda że ori to zawsze lepsze a co do czegos innego dalej podtrzymuje swoją propozycje ze chinol najmniej będzie wymagał roboty Ta właśnie po to czasem poprawia sie fabryke Marcin a ja jak rik temu szukałem n75 to te same zaworki po 300 z groszem szły. Tak to ten sam,mam stary ale numery zamazane bynajmniej kostka jest taka sama
Kowi87 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Nie myslalem o fabrycznym ic z b5 tylko o fabrycznym zaadoptowanym ic
mapper Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Opublikowano 18 Marca 2015 Wyczyściłem turbo ukazało się ze chodziło w połowie zakresu, teraz dmucha jak trzeba.
kujawaPGN Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) Muszę u siebie taki zabieg przeprowadzić... poza zapieczonymi śrubami to turbo wychodzi bez problemów? Kiedyś chyba gdzieś przeczytałem ze trzeba silnik lekko unosić? Prawda to? Pozdro Edytowane 18 Marca 2015 przez kujawaPGN
wodz Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Widzę że kolega zaczyna powoli "koksić" poczciwego AFN-a.Polecam montaż wałka z SDi o symbolu 38e. Pozdrawiam.
wesz82 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Wyczyściłem turbo ukazało się ze chodziło w połowie zakresu, teraz dmucha jak trzeba. Rób w końcu ten program bo inaczej czesto bedziesz żaluźje przycierał Powiedz mi kolego czy wtryski na WZM klepały Ci i jakie ciśnienie dąłeś??? Ja zamontowałem ale sterujacy mi klepie,wkurza to mnie i niby ma sie to ułożyć po 100 km. Jutra wale taką dłuzsza trasę i jak te klepanie nie zniknie to wtryski na stół Muszę u siebie taki zabieg przeprowadzić... poza zapieczonymi śrubami to turbo wychodzi bez problemów? Kiedyś chyba gdzieś przeczytałem ze trzeba silnik lekko unosić? Prawda to? Pozdro Tak musisz odkrecić lub poluzować prawie do końca poduchy i lekko od strony kolektorów podnieśc. Albo jak nie podołasz ze śrubami to odkrec wraz z kolektorem. Widzę że kolega zaczyna powoli "koksić" poczciwego AFN-a.Polecam montaż wałka z SDi o symbolu 38e. Pozdrawiam. Ok a co z wałkami z innych SDI czy musi byc konkretnie ten z 38e???
wesz82 Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 No właśnie... Przecież SDI to nie tylko wałek 38e. I bądź tu mądrym
mapper Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Opublikowano 19 Marca 2015 Wałek 38e będzie ale przy zmianie rozrządu wleci. turbo już 4 razy wyciągałem i ani razu nie unosiłem silnika, ciasno ale wychodzi. Felgi na lato założone ale brakuje dystansu i kapsli, trzeba będzie też w końcu coś z listwami porobić bo wygląda kiepsko.
wodz Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Przecież SDI to nie tylko wałek 38e.I bądź tu mądrym Osobiście 38e testowałem w moim AFN-ie. Przyrost potwierdzony na wykresie w wątku o moim "grobie". Kolejny 38e włożyłem do ojca seryjnego 1Z i jest różnica w dynamice auta. Mapper u mnie również suszarka AWX wychodzi bez unoszenia silnika.
wesz82 Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Dobra ale Przecież SDI to nie tylko wałek 38e.I bądź tu mądrym Osobiście 38e testowałem w moim AFN-ie. Przyrost potwierdzony na wykresie w wątku o moim "grobie". Kolejny 38e włożyłem do ojca seryjnego 1Z i jest różnica w dynamice auta. Mapper u mnie również suszarka AWX wychodzi bez unoszenia silnika. Dobra ale robiłes korekte pod wałek czy nie??? I o jakiej mocy mówisz??? Suszarka wejdzie i bez unoszenia silnika ale 5x łatwiej jest z uniesionym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się