pawelm0166 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Witam wszystkich problem taki jak w temacie to znaczy wysokie spalanie w granicach 15-20 litrów benzyny w cyklu mieszanym silnik 1.8 ARG z 1999r. co może być przyczyną takiego spalania dodam jeszcze że delikatnie falują obroty (przepustnica do czyszczenia) ale wątpię że to ma coś wspólnego
pawelm0166 Opublikowano 30 Października 2014 Autor Opublikowano 30 Października 2014 czujnik wody??? a czy po podpięciu VAG-a pokarze jakieś błędy
Dev Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Jezeli ma zwarcie to tak. dopisz do tego jeszcze termostat. na poczatek sprawdz działanie sondy i to jak nagrzewa sie silnik Trzeba tez sprawdzic szczelnosc dolotu i kolektora wydechowego
pawelm0166 Opublikowano 30 Października 2014 Autor Opublikowano 30 Października 2014 ok sprawdze wszystko i dam znać jak jaki bedzie rezultat
Mesiah Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Bardzo ciekawi mnie Twój przypadek więc koniecznie napisz co było.
pawelm0166 Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Opublikowano 3 Listopada 2014 na sam początek do wymiany czujnik temperatury zobaczymy co dalej
jacek70 Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 A błędy jakieś masz? Obstawiam sondę.
darkb Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 sonde kupuj oryginał i spalanie spadanie natychmiast i czujnik temp też bierz oryginał bo zamiennik bedziesz kupował za 3 miesiące
ja74687 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Widzę tutaj że koledzy srają pieniędzmi i wymieniali by na oko Posprawdzaj najpierw VAG-iem, czujnik temp., sondę i przepływkę, później spr. szczelność dolotu czyli plak i jedziesz No chyba że masz ogrom kasy to wymień wszystko w ciemno i powinno pomóc
djchester Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 vagiem nie zawsze sprawdzisz czujnik temperatury, błędu nie pokaże ale jest opcja że będzie pokazywał różne wartości w blokach. Jak masz możliwość sprawdź przepływomierz, zrób logi i też to pomoże jakie on otrzymuje wartości.
ja74687 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 kolego wytłumacz mi jakim przypadku nie sprawdzisz czujnika temp. W blokach pomiarowych masz przecież wartości tego czujnika to przecież jesteś w stanie określić czy jest sprawny czy nie
Dev Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Jak najbardziej, VAG wskaze blad czujnika w przypadku zwarcia do plusa lub do masy
ortoklas Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Nie wiem czy jeszcze aktualne, ale u mnie przy podobnym spalaniu był to przepływomierz, błąd sondy po wymianie zniknął.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się