bugalus Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 audi a4b5 96 jak wyżej u kolegów odpalam auto ustawiam na 2 kreski temp na HI i jadę , po chwili samo podnosi się na połowę lub więcej nadmuch zmniejsze na 2 kreski za chwilę znowu się podniesie i tak w kółko szału można dostać , nie zawsze od razu reaguje na dotknięcie guzika + - , do tego brzęczy ta pompka z lewej strony panelu klimatroniku jak oprę kolano to tak wyje że nie da się jechać a przecież nie będę non toper słuchał radia na max czasem potrzeba spokoju , może odłączyć tą pompkę i nie będzie szalała dmuchawa bo nie będzie wiedziała jaka jest temp. ???
Hezen Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 (edytowane) Problem ze zwiększaniem obrotów wentatora u mnie pozostał, kolega ma tak samo. Ja u siebie poprawiłem luty w gnieździe i kostce panelu oraz każdy lut przy kostkach które się podpina z tyłu klimatronika. Jak odbiore auto z naprawy (mały gong) to pobawie się z przywróceniem ustawień fabrycznych a jak nie pomoże to problem może też leżeć w opornicy wentylatora. @UP jeśli Ci brzęczy ta pompka to pewnie przez kabel który trze o łopatki wirnika, albo moze to byc coś innego. Budowa tego jest banalna, więc nawet lalik sobie poradzi że zrobieniem tego. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Lutego 2016 przez Hezen
koloboro Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 zwiekszanie i zmniejszanie obrotów wentylatora to nie problem tylko tak ma być. i w kazdej audi jaka miałem tak bylo i nie szukajcie na siłę problemów.
Hezen Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 (edytowane) Też tak myślałem, ale naczytalem się i w głowie utkwiło że nie jest to normalne działanie klimatronika i raczej dlatego szukam dziury w całym. Z drugiej strony, dużo ludzi tak ma i wychodzi na to że jest to normalne. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Lutego 2016 przez Hezen
Emejcz Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 U siebie wymieniłem wentylator wraz z opornica, bo mi się całkowicie zawieszał stary i miał zużyty komutator. Jeżeli chodzi o te samoistne zmiany prędkości obrotów to czytając i obserwując swoje auto, to rzeczywiście powinno tak być gdy auto złapie już trochę ciepłej temperatury. Znalazłem jednakże opinie, że powinno się to tak zmieniać tylko wtedy gdy jest włączony tryb auto, a u mnie i bez auto tak to działa. Osobiście nie drążę dalej sprawy - jest jak jest i można się przyzwyczaić.
mareksz82 Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 W trybie AUTO klimatronik steruje sobie sam klapami aby rozprowadzić ciepło po całym samochodzie. Przy wyłączonym AUTO nie steruje klapami i możemy sobie skierować nawiew gdzie chcemy a klimatronik będzie sterował siłą nawiewu (prędkością dmuchawy)w celu osiągnięcia i utrzymania zadanej temperatury.
Hezen Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Czyli wygląda na to że wszystko jest w porządku A jak już luty poprawione to, przynajmniej mam już pewność że panel nie powinien mnie zaskoczyć niczym niepokojącym. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
bugalus Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) więc tak wywaliłem tą pompkę od zasysanego powietrza bo mi pierdziała odłączyłem kabelek czujnika temperatury od tej pompki dalej bez rezultatu zero różnicy chmmmm to już nie jest normalne że jak odłączymy czujnik temp zasysanego powietrza i nic się nie dzieje , więc wymontowałem cały panel klimy rozebrałem polutowałem wszystkie nóżki scalaków do których udało mi się dojść , zmontowałem wszystko do kupy uruchamiam i szok działa . Po każdym uruchomieniu obroty wstawały same do góry ale gdy przestawiłem na 1 kreskę to już nic samo się nie zmieniało no ale było tylko tak 3 dni , teraz znowu to samo w wolnej chwili rozbiorę panel do ostatniej śrubki i polutuje znowu mam nadzieje że będzie git I NIE MA TAKIEJ OPCJI ŻE TAK MA BYĆ DLA MNIE TO WADA FABRYCZNA podłączyłem waga i pokazało że jest coś nie tak z czujnikiem temp. zewnętrznej -40 i na desce pojawiło się -40 jak skończyłem z wagiem pokazało mi normalną temperaturę taka jak powinna być i zawsze pokazuje + - 1 stopień różnicy niż w domu , gdzie znajdę czujnik temp. zew. klimatronika ?? Edytowane 21 Lipca 2016 przez bugalus
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się