Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z licznikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Panowie wiem,ze pewnie temat sie przewinal kilka razy,ale prosze o wyrozumialosc i pomoc:) Jestem posiadaczem Audi A4 B5 1,8 ARG od niedawna.

Mam pewny problem z licznikiem... wskaznik paliwa zle wskazuje - 1/4 baku = rezerwa, temperatura silnika na liczniku 110st w rzeczywistosci 90:), sprawdzane VAG-iem. Od czasu do czasu w ogole sie nie podniosa rzadne wskazówki.. obroty i predkosc spada do zera po czym wracaja do normy.. To pokrotce moje objawy.. moj numer licznika to 8D0 920 900 B, firmy Jager.. teraz moje pytanie do WAs czy jestem w stanie zamienic te zegary np zegarami VDO - bo te niby sa mniej awaryjne..

Pozdrawiam i czekam na Info:)

Opublikowano

Hej, wiesz co mogę spróbować Ci pomóc ze złymi wskazaniami paliwa... bo przerabiałem to samo dosłownie teraz. Tak samo jak Ty miałem około jeszcze 1/4 baku paliwa i krzyczało, że już rezerwa i w ogóle wskazówka opadała na sam dół. Polecono mi zalać do pełna bo prawdopodobnie coś z pływakiem było i póki co wszystko jest ok. Warto spróbować "tanim" kosztem, trzeba tylko zalać cały bak.

Opublikowano

Jest to możliwe że zegary się kończą.Możwsz wymienić na odpowiednie vdo, ewentualnie montuj zegary z fis.

Opublikowano (edytowane)

typowa usterka jagera uszkodzony procesor naprawa nie ma sensu wymiana na vdo plus kodowanie immo

Edytowane przez Tom A4
Opublikowano

Tak myślałem,ze nadaja się tylko do wymiany,ale w takim razie powiedzie mi czy obojętnie jakie vdo mogę wziąć? Ja u siebie mam dwa wyświetlacze plus 1/2 FIS..ciężko znaleźć takie..a jakbym zalozyl pełny fis , w czym bedzie przeszkadzac i czy w ogóle zadziała ten wyświetlacz:-) a jak wygląda sprawa programowania immo? Dzięki za odp:-)

Opublikowano

Wymieniaj na cały fis. 1/2 się nie opłaca. Poszukaj poradnik kolegi soulmast3r'a na temat wymiany 1/2 fis na pełny. Tam jest wszystko opisane krok po kroku. Ja też jestem po takim zabiegu. Wszystko bez najmniejszych problemów.

Wysłane z terenu

Opublikowano

Ja wymieniłem z jeagera na VDO z pół fisem ale nie mam immo reszta chodzi idealnie

Opublikowano

Podepnę się pod temat żeby nie zakładac nowego

Licznik pół FIS - ajm 2000 r

-temperatura na zegarach 115 na klinatroniku i vagu 90

-poziom paliwa - pełny bak - świeci się rezerwa i odwrotnie - pusto a pokazuje pełny bak

-nie sygnalizuje otwartych drzwi

na Vag-u błąd komunikacji z licznikiem

czy to zegary juz padają czy może ktoś tam gezebał ??

Opublikowano

koledzy z licznikiem zróbcie okręćcie licznik i sprawdźcie położenie wskazówek i wtedy zróbcie test licznika poprzez VAG.. powinno to pomóc poprawne ustawienie i powinno być ;) ja miałem podobnie tak jak zmieniłem licznik przedlift na całego lifta ;]

Opublikowano

Podepnę się pod temat żeby nie zakładac nowego

Licznik pół FIS - ajm 2000 r

-temperatura na zegarach 115 na klinatroniku i vagu 90

-poziom paliwa - pełny bak - świeci się rezerwa i odwrotnie - pusto a pokazuje pełny bak

-nie sygnalizuje otwartych drzwi

na Vag-u błąd komunikacji z licznikiem

czy to zegary juz padają czy może ktoś tam gezebał ??

Kolego masz licznik jaegera. Padł prawdopodobnie procesor. Naprawa nieopłacalna. Wymień na VDO, najlepiej odrazu pełny fis :)

W dziale warsztat jest o tym temat, a w nim dokładny poradnik do pobrania o zmianie 1/2 fis na pełny fis.

Wysłane z terenu

Opublikowano

dzięki za odpowiedź

no cóż..szkoda -pewnie wyląduje pełny FIS :wink:

Opublikowano

dzięki za odpowiedź

no cóż..szkoda -pewnie wyląduje pełny FIS :wink:

kupuj angola licznik wsad ogarną CI na forum i wszystko ustawisz ;) mi wyszło ze wsio 70 zł licznik cały lift :kox:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...