agula Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 witam.pomozcie!moje a4 stracilo moc na pierwszych trzech biegach jeszcze troche idzie,ale jak wrzucam 4 to przy 120km/h nastepuje calkowite odciecie mocy.bylam na kompie pokazalo mi ze turbo przeladowywuje blad[nie pamietam dokladnie,ale chyba;]p17665-1557..bylam u angielskich mechanikow ,stwierdzili ze turbo do wymiany,o boze pomocy!
Musashi Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 gdy auto traci moc, wchodzi w tryb awaryjny tzw notlauf bylam na kompie pokazalo mi ze turbo przeladowywuje blad[nie pamietam dokladnie,ale chyba;]p17665-1557..bylam u angielskich mechanikow ,stwierdzili ze turbo do wymiany,o boze pomocy! byc moze turbina do czyszczenia. wymiana turbiny to nie koniec swiata. wazne aby byla wykonana bardzo starannie i zgodnie z zasadami sztukki.... koszt nowej to ok 1500 PLN + wymiana. aby stwierdzic cos wiecej potrzebnyby byl dokladnie nr bledu.
przema Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 Miałem dokładnie ten sam przypadek,powodem braku mocy był odłączony wąż od IC.
Musashi Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 Miałem dokładnie ten sam przypadek,powodem braku mocy był odłączony wąż od IC. kolezanka pisze o bledzie przeladowania
STANIV Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 Takie same objawy miałem (przeładownie,tryb awaryjny przy 3000 tys. obrtów) padł zawór N75 po wymianie jego jest ok!! a swój sprawdz jadąc 80 km/h na 3 biegu wrzuc 5 i sandał w podłoge jak przyspiesza to turbo ok (mechanik po wymianie n75 kazał tak 30 min testowac )
Musashi Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 Takie same objawy miałem (przeładownie,tryb awaryjny przy 3000 tys. obrtów) padł zawór N75 po wymianie jego jest ok!! a swój sprawdz jadąc 80 km/h na 3 biegu wrzuc 5 i sandał w podłoge jak przyspiesza to turbo ok (mechanik po wymianie n75 kazał tak 30 min testowac ) po wymianie, najpierw trzeba zdiagnozowac przyczyne notlaufa.
agula Opublikowano 24 Września 2008 Autor Opublikowano 24 Września 2008 Dzieki wielkie za wszystkie informacje.Wybieram sie do mechanika zobaczymy co stwierdzi :>
przema Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 Kolego Musashi masz rację,za mocno się rozpędziłem :bicz3:
agula Opublikowano 27 Września 2008 Autor Opublikowano 27 Września 2008 witam.wlasnie wrocilam od mechanika.sprawdzil mi wszystkie przewody podcisnienia wymienilam n 75 i nadal nic p.podpial kompa i wyszlo,ze nadal jest cisnienie doladowania przekroczone ijeszcze czujnik temperatury paliwa walniety.powiedzial ze to moze byc tez przyczyna tego ze autko nie chce jezdzic.molwilam mu ze moga byc zapieczone kierownice ale on stwierdzil ze jest ok i powiedzial ze jesli to kirownice to turbina by nie dawala cisnienia.ale jadac dzisiaj przeciagnelam autko na kazdym biegu i szlo super doszlo do 180km/h ale pozniej gdy sposcilam noge zgazu weszlo w tryb awaryjny 140km/h,a przy tym zauwazylam ze wchodzi w tryb awaryjny przy temp. 90 stopni i to czasami na trzecim biegu ale nigdy po nizej 90km/h co to moze byc bo juz jezdze tak miesiac i nikt nie moze mi pomoc.dzieki
Musashi Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 mechanik gada bzdury. zapieczone kierownice dadza przeladowanie w gornym zakresie obrotow poniewaz zbyt mocno ograniczaja przeplyw powodujac zwiekszenie cisnienia wlotowego na wirniku i przez to zbyt duza pradkosc ladownia. notlauf ma zabezpieczyc turbine przed jej uszdodzeniem. wlasnie jej zbyt duzym obciazeniem.[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2008, 20:01_________________________________________________a turbina do wymiany nadaje sie gdy wydaje dziwne dzwieki lub puszcza olej. tyle ze nie wiem czy na angielskich mechanikow mozna liczyc w dziedzinie czyszczenia turbiny u nich z ciezko z polotem :>
yaboo Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 spróbuj podmienić z innego AWX czujnik ciśnienia doładowania, kolega miał w swoim B6 podobną do twojej sytuację jak był zimny to szedł jak wściekły po nagrzaniu do 90 stopni zonk tryb awaryjny i 130 max , poszło do czyszczenia : turbo, EGR, kolektor dolotowy, a okazał się winny właśnie ten czujnik
agula Opublikowano 27 Września 2008 Autor Opublikowano 27 Września 2008 DZIEKI ZA ODPOWIEDZ.A GDZIE JEST TEN CZUJNIK.A PROPO TYCH KIEROWNIC TO MOZNA JE JAKOS PRZECZYSCIC[CZYTALAM].JEZELI DA TO RADE ZROBIC SAMEMU TO BYLA BYM WDZIECZNA ZA PODPOWIEDZ JAK TO ZROBIC I GZI ONE DOKLADNIE SA.POPROSZE CHLOPAKA TO MOZE ON TO BY ZROBIL BO NA TYCH MECHANIKOW NIE MAM SILY.ONI BY ODRAZU WYMIENILI TURBINE[JAK TO ANGOLE-NAJPROSCIEJ]A Z AUTKIEM BYLAM U POLAKA ALE ON STWIERDZIL ZE NIE TRZEBA NIC CZYSCIC.APROPO OLEJU W UKLADZIE POJAWIL SIE OLEJ WIDAC GO NA ZAWORZE U GORY PRZY KOLEKTORZE DOLOTOWYM[TO JEST ZAWOR ERG??]DZIEKI[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2008, 23:39_________________________________________________SORKI ZA POMYLKE Z NAZWA ZAWORU[NIE ERG TYLKO EGR]
yaboo Opublikowano 27 Września 2008 Opublikowano 27 Września 2008 czujnik jest patrząc z przodu za silnikiem na rurze mocowany dwoma wkrętami i dopięta wtyka jest na nim taki numer : 038 906 051B, kierownice w turbo czyścimy po demontażu turbiny inaczej nie ma możliwości, a co do oleju to zawór EGR zawsze jest nim uwalony
Musashi Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 czujnik cisnienia doladowania to pozycja nr 5 na rysunku z linka. http://www.a4-klub.pl/smf/ajm_awx_avf_avb_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html niesprawnosc czujnika latwo zdiagnozowac, robiac logi silnika.
agula Opublikowano 28 Września 2008 Autor Opublikowano 28 Września 2008 witam ja mialam zrobionego vag-a i wyszly mi dwa bledy; zwarcie na czujniku temperatury paliwa:przekroczna wartosc doladowania turbiny.dzisiaj moj chlopak troche sie pobawil porozbieral troche przewodzikow poczyscil posprawdzal no i przeczyscil kierownice [chodzila ale po przesmarowaniu zaczela chodzi lzej]potem wyjechalam na autostrade i gaz iprzy 90km/h 3000obr na 3begu tryb awaryjny,temp 90 .teraz jezdzilam wieczorem i autko jezdzilo o, ale nie przekraczalam nawet 90.ale ciagnelo na kazdym biegu a przy 2200obr dostawalo takiego spida jak kiedys.tylko obawiam sie ze jak jutro bede jechala i autko zlapie temp. to znowu bedzie awaryjny.czy moze miec cos z tym wspolnego zawor temp. paliwa[jutro go wymieniam]
Musashi Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 czujnik temp paliwa nie ma wplywu na przeladowanie.
agula Opublikowano 28 Września 2008 Autor Opublikowano 28 Września 2008 to co moze byc jeszcze przyczyna n75 jest noey kierownice chodza????
letallec Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 Zobaczymy logi ? :mysli: :mysli: My nie wróżki. i wszystko sie wyjasni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się