syn_szefa 0 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 (edytowane) Witam Wszystkich, Chciałbym się zapytać czy takie grzanie się turbo jest normalne ?? Dodatkowo: https://www.youtube.com/watch?v=VHsiFV8xHnY Edytowane 9 Listopada 2014 przez syn_szefa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkady1321 2 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 jak dales czadu to tak jest norma.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 ladnie musisz cisnąć fure żeby tak zagotować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syn_szefa 0 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 A to ok Takie Turbo to norma jak dojeżdżam do domu Myślałem że to wina przytkanego katalizatora albo coś w tym stylu Jedyny problem który mi został to: 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded Wyskakuje zaraz po przejechaniu 100m ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Jak po normalnej jezdzie to kat przytkany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syn_szefa 0 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Jak po normalnej jezdzie to kat przytkany. Właśnie nie po normalnej jeździe. Dostaje w palnik. Taka bardzo dynamiczna jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Zapytam ile czasu czekasz zanim zagasisz auto? po taki palowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Nad ranem wczesniej lakier puchnie na masce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syn_szefa 0 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Czekam aż ostygnie czyli nie będzie czerwona 5-10min ;/ A co do maski to lekko ciepła jest. Bardziej ciepłe są nadkola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Czerwony ? U mnie jest żółty... :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol1172 3 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 podpunkt 16 przeczytaj :wink: http://sprawdz.auto.pl/modyfikacje-1-8t/#more-707 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkady1321 2 Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 to ja musze dobrze dac w palnik i to krótkie odcinki,zeby taki kolor był..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syn_szefa 0 Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 podpunkt 16 przeczytaj :wink: http://sprawdz.auto.pl/modyfikacje-1-8t/#more-707 O to chyba troszkę za dużo bo w jednym miejscu widać prawie białe ;/ Pasowałoby zamontować dodatkowe chłodzenie do turba ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Kat zatkany albo usterka w osprzecie, np pompa paliwa nie zyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syn_szefa 0 Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Kat zatkany albo usterka w osprzecie, np pompa paliwa nie zyje. Pompa paliwo była wymieniana pod koniec maja, czyli przytkany katalizator. Pytanie odnośnie czyszczenia katalizatora są jakieś sprawdzone metody ?? Dodam że nie mam żadnego błędu odnośnie katalizatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egon@ 1 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Pany a w dieslu też to jest możliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwytychy 2 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 nie lepiej kata wymienić na DP ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 nie lepiej kata wymienić na DP ? dokładnie .wywalić kata,zamontować DP,zrobić program i będzie banan na twarzy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakoob 6 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 (edytowane) Dodam że nie mam żadnego błędu odnośnie katalizatora Podjedź na stację diagnostyczną i poproś o analizę splain, będziesz wiedział jak kondycja kata. To nie przegląd więc nie będzie problemu jak okaże się uwalony, pewnie dasz na czteropak i tyle Edytowane 8 Listopada 2014 przez Jakoob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się