Magicbattle Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 jesli przy palowaniu to tak bedzie. wes pojezdzij normalnie ale w miare dynamicznie. jak tez bedzie w podobnych kolorach turbo to kat do sprawdzenia. masz jakies ubytki oleju?
syn_szefa Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 Ubytek w oleju był minimalny ok 200ml na 2kkm tak wiec to jest chyba norma, wymieniałem ostatnio rozrząd wraz z napinaczem łańcuszka i tam była uszczelka nieszczelna i troszkę oleju się lało to może tamtędy uciekał olej. Teraz po przejechaniu 1 tys po wymianie rozrządu na bagnecie nic nie ubyło. Po jeździe dynamicznej ale nie pałowaniu turbo też jest czerwone (widać to tylko w całkowitej ciemności) ale nie tak bardzo jak po pałowaniu. Pytanko jaki jest koszt wywalenia katalizatora i założenia DP. Ogólnie mam problemy jeszcze z N75 i wrzucę logi dziś wieczorem to poproszę o analizę. A Turbo ma wstawać przy 2400 obrotów ??
wampir Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Mowisz o serii czyli ok 0,6bara? Moje K03-073 z BEX dmucha 1.1bara przy 2300obr... wiec masz odpowiedz.. PS: Twój BEX to perełka z allegro?
syn_szefa Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 Co znaczy perełka z allegro ?? Auto kupione w komisie pod Warszawą w maju i wymieniam wszystko co zepsute po kolei tak żeby autko chodziło jak ma chodzić. Bardzo proszę o analizę logów czy wszystko jest ok ?? - jutro do wymiany idzie n75 wczoraj go rozebrałem przeczyściłem i jest troszkę lepiej. 002+033, 020+003, 115+118 http://vaglog.pl/log_192542.html http://vaglog.pl/log_192541.html http://vaglog.pl/log_192543.html
Dev Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Zrob te logi po ludzku wszystkie dynanmiczne nogą w podłodze na 3 biegu od 1000 do odcinki Edytowane 9 Listopada 2014 przez Dev
wampir Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Na Pb98 to logowales? DV masz nadal stary? Sprawdź DV, sprawdz szczelność całego ukladu, zalej PB98 i zrob logi. Chodziło mi o to, ze pewnie sprzedawca zachwalal ze super stan, nic nie stuka nic nie puka a po zrobieniu logow nie jest za dobrze... Spoko oko, ogarnie się to i będzie smigac. Edytowane 9 Listopada 2014 przez wampir
syn_szefa Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 Logi poprawione zrobione dokładnie tak jak pisałeś na 3 o 1000 do odcinki: zawór DV był wymieniany w czerwcu, logi robione na PB95, co do układu dolotowego ręki nie dam sobie uciąć że jest szczelny. Proszę powiedz mi co widziałeś w logach że jest nie tak ?? http://vaglog.pl/log_192549.html http://vaglog.pl/log_192548.html http://vaglog.pl/log_192547.html
Dev Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Szczelnosc sprawdz, DVke i N75 turbo pozno wstaje
wampir Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Wejdz w engine i skasuj bledy przed logowaniem. Potem loguj. Jak trochę pojeździsz to podaj jakie wartości masz w kanale 032. Sa tam dwie pozycje. Podaj je. Turbo pozno wstaje, cofa zapłon, ale to pewnie przez Pb95. Jak na moje oko to przepływomierz tez do wymiany bo zawyza o jakies 10-20g/s
syn_szefa Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 Ok to logi wrzucę już jutro bo piwko otwarłem właśnie Powiedz mi to lać trzeba PB98 ?? Błędów w engine nie mam żadnych. Jutro wymieniam N75. Jutro sprawdzę DV i szczelność układu dolotowego. Miałem też problem z rozrządem pisałem tutaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295064-blad-16725-p0341-po-wymianie-rozrzadu-bex/ Mam jeszcze jedną matulką prośbę czy mógłbyś zobaczyć na przepławkę u mojego kumpla 2.0ALT: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295643-20-alt-wymieniona-przeplywka-prosba-o-analize/
wampir Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 ja bym zalal pb98, wszedł w "Engine", skasowal bledy i podmienił przepływkę. Nie ruszaj poki co innych rzeczy
tkuczera Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Mowisz o serii czyli ok 0,6bara? Moje K03-073 z BEX dmucha 1.1bara przy 2300obr... wiec masz odpowiedz.. Możesz podać jakieś logi? Nie chce mi się wierzyć że masz takie doładowanie przy tak niskich obrotach nawet na 6 biegu.
wampir Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) To uwierz, fragment logów na 3 biegu. Kocham tą turbinę i auto bo z samego dołu jakby to dyplomatycznie ująć "wy***rdala z miejsca" Group B: '118 Engine Speed Intake Air Wastegate (N75) Boost Pressure TIME (G28) Temperature (G42) Duty Cycle (actual) STAMP /min °C % mbar 4,05 1840 24 95,3 1450 4,58 1960 24 95,3 1610 5,13 2120 24 95,3 1820 5,65 2320 24 74,5 2110 6,17 2520 23 76,1 2230 6,7 2720 23 75,7 2220 7,24 2920 22 71,4 2270 Po wklejeniu trafi formatowanie :/ OBR boost 1840 1450 1960 1610 2120 1820 2320 2110 2520 2230 2720 2220 2920 2270 Edytowane 10 Listopada 2014 przez wampir
syn_szefa Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 To uwierz, fragment logów na 3 biegu. Kocham tą turbinę i auto bo z samego dołu jakby to dyplomatycznie ująć "wy***rdala z miejsca" Group B: '118 Engine Speed Intake Air Wastegate (N75) Boost Pressure TIME (G28) Temperature (G42) Duty Cycle (actual) STAMP /min °C % mbar 4,05 1840 24 95,3 1450 4,58 1960 24 95,3 1610 5,13 2120 24 95,3 1820 5,65 2320 24 74,5 2110 6,17 2520 23 76,1 2230 6,7 2720 23 75,7 2220 7,24 2920 22 71,4 2270Po wklejeniu trafi formatowanie :/ OBR boost 1840 1450 1960 1610 2120 1820 2320 2110 2520 2230 2720 2220 2920 2270 Zabiłeś mnie tym.... super Ci to autko pracuje ja takiego boost jak tym masz przy 1960 obrotów mam prawie na odcince ;/ to widzę że u mnie całkiem coś nie tak jest wymieniłem dziś N75 z ASO i turbo pracuje lepiej równiej ale nie ma tego sssssss przy turbo start ;/ powiedz mi masz DP + program ??
wampir Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 W moim podpisie masz link do opisu całego auta
syn_szefa Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 ok niestety na lg g2 android teraz przegladam i brak tego linku bede w domu to zobacze dzieki W moim podpisie masz link do opisu całego auta Ok widziałem w takim razie mi zostało do ogarnięcia turbo tylko + DP + program i mam nadzieje że będzie tak jak u Ciebie ... zrobię z turbo i dp bo 2 smic wydaje mi się że ok Seryjny BEX to od razu dzwonie do gregor10 o program. zakochałem się w Twoich logach
Dev Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) metalowego TIPa tez zapodaj Edytowane 10 Listopada 2014 przez Dev
mlody a4 261ps Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 zbyt uboga mieszanka lub zatkany kat nie jest to do końca normalne jakie massz egt i afr?
elmo814 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 tak ma byc kolega ostatnio wrocil z 1.8t z programu usunał kata i po ostrzejszej jezdzie tak sie turbo zachowuje, spij spokojnie dodam ze program robił .......... nie byle kto
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się