Grzes A4 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Witam ostatnio miałem dwa identyczne zajścia mianowicie przy prędkości 180-200 wyskoczył Mo czerwony błąd wykrzyknik w kółku oraz kontrolka ABS na zegarkach. Po godzinie po odpaleniu nadal było lecz chwile i znikalo. Nie wiem o co chodzi czy hamulce za słabe i się grzeją dając fałszywe sygnały czy coś z ABS czy koronkami jestem zaciekawiony bo wcześniej tego nie było a teraz za jazdy razem przy tych prędkościach
jacek70 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 ABS raczej nie, od niego jest żółta kontrolka. Masz kontrolę klocków?
Grzes A4 Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Opublikowano 8 Listopada 2014 No właśnie na zegarkach ki się żółta kontrolka zapala a ba fisie czerwony wykrzyknik. Chodzi ci o czujnik zużycia? Mam. Myślałem na początku ze się grzeją i dają mylne sygnały na czujnik zużycia ale skąd żółta kontrolka ABS
jacek70 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Może przy dużych prędkościach zmienia się odległość czujnika od koronki. Sprawdź szczelinę. Ma być 06-08mm.
Grzes A4 Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Opublikowano 8 Listopada 2014 Jest to możliwe ze się zmienia jego położenie? Z czym byłby to związane z oporem powietrza bo nie rozumiem rozwiń temat proszę
Grzes A4 Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Opublikowano 8 Listopada 2014 Właśnie nic. Zmieniałem tylko klocki z tyłu ale to działo się przed i po zmianie klocków
Dev Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 no to jeszcze raz zdejmij tylne klocki i jarzma zobaczysz koronke ABS, pokreć tarczą i sprawdz czy koronka nie ma pekniecia i jak przylega do czujnika jak odległosc bedzie wieksza jak 1 milimetr to wez młoteczka i delikatnie dobij czujnik uważaj aby czujnik nie dotykał koronki
Grzes A4 Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Opublikowano 8 Listopada 2014 Myślę że zrobię to przy najbliższej okazji zmiany kół na zimę. Bardzo dziękuję za konkretne rady i pomoc. Po sprawdzeniu napisze czy było to faktyczną przyczyną Tylko ze widzisz nadal zastanawia mnie to że stało mi się to jeszcze przed zmianą klocków. ..hmmm A wcześniej tego nie było problem zaistniał nie dawno
Dev Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 mógł peknąć pierscien na tarczy podepnij VAGa i sprawdz predkosci kół
Grzes A4 Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Opublikowano 8 Listopada 2014 Spoko:-) sprawdzę i się odezwę
oyamabdg Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Koledzy też wymieniałem z tyłu klocki i tarcze i wszystko ok, abs chodzi ale przy prędkościach jak Kolega napisał również pojawiła mi się kontrolka zółta ABS (nigdy tego nie było). Pierścień oczywiście dobrze dobity, wszystko okej bo inaczej nie działał by przecież ABS. Mi się wydaje, że może trzeba delikatnie dokręcić śrubę na łożysku bo po prostu przy dużych prędkościach koło zbyt mocno "wychodzi" na zewnątrz i możę stąd ten błąd, bo nie jest w zasięgu czujnika. Nic innego raczej nie może być w przypadku kiedy ABS zawsze działa a pojawia się to dopiero przy około 180 km/h-200km/h. Pozdrawiam Edytowane 13 Listopada 2014 przez oyamabdg
Dev Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Sprawdz odległości koronek i czy sa całe
oyamabdg Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) A po co sprawdzać jeżeli są dobite do końca ? Całe też muszą być, bo raczej przez tydzień się nie uszkodziły same z siebie jeżeli są w aucie 15 lat. Edytowane 13 Listopada 2014 przez oyamabdg
Dev Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 To po ....uj glowe zwracasz jak wiesz lepiej ?
oyamabdg Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) Ja człowieku w ogóle o nic w tym temacie nie pytałem to na jakiej podstawie twierdzisz, że głowę zawracam ? Te emotikonki to możesz do siebie pisać. Edytowane 14 Listopada 2014 przez oyamabdg
Dev Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 A Twoje pierwsze pytanie ? ja tam widze znak zapytania. a czujnikow nie masz dobitych do konca bo ABS wcale by nie działał.
pieciajek Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Grześ, co Ty do mnie nie bijesz tylko wątki zapisujesz?? Dev ma całkowitą rację. Na poczatek VAG i które koło wali byka a później rozbiórka i albo jest tależyk krzywy jeśli chodzi o tył a czasami się zdażą bo niestety nasze furki mają już kilka lat to i koroduje pierscionek od ABS-u i czasami oczko się rdzą zasłania. Efektem jest to że do 100km/h wszystko jest oki a ponad 140km/h zapala się ABS i robi się choinka bo czujnikowi się rypie nie mogąc naliczyć predkość koła.
Dev Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 koronka często pęka, stad całe zamieszanie
Grzes A4 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 No wszystko juz wiem chłopaki. A wiesz co Piotrek Wylecialo mi to z głowy v zupełnie. Przypomina mi się jak juz błąd wywali
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się