Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana maglownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I jak z tymi pompami?? Którą kupić? Ze sklepu np TRW ze zwrotem starej około 600zł? Meyle bez zwrotu starej około 500zł? Czy ZF z Allegro 400 - 450zł???


Pomożecie?

Opublikowano (edytowane)

Przekładnia ZF:

- posiada jednolitą obudowę; obudowa litwy i wałka pionowego stanowi jedną całość

- posiada metalową tabliczkę znamionową, przynitowaną z logo ZF oraz numerami OE / seryjnym / oryginału;

Przekłdania KOYO:
- obudowa przekładni kierowniczej składa się z dwu łączonych rur (aluminiowej i stalowej); obudowa jest dwuczęściowa
- przekładnia nie posiada metalowej tabliczki znamionowej; może posiadać metalizowaną naklejkę z logo Koyo, nr seryjnym i OE (najczęściej naklejki jednak nie ma, gdyż odpadła w trakcie użytkowania).

Edytowane przez omzig
Opublikowano (edytowane)

Ma ktoś namiar na warsztat w Warszawaie gdzie regenerują porządnie maglownice???

Edytowane przez omzig
Opublikowano

Omzig,ja regenerowalem swoją w maju i zdecydowałem się na warsztat Purm w Łodzi,bo jak dzwoniłem po warsztatach w W-wie to wszędzie miałem info ze na regenerację własnej się czeka,ewentualnie mogą wsadzić inną już zregenerowaną.W Łodzi zrobili od ręki,zapłaciłem 680zl i wszystko ok do tej pory.Tak więc polecam.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

680zł z montażem i demontażem, czy tylko sama regeneracja? Ile gwarancji? Dali Ci jakiś papier/opis co było w maglu zrobione?

Opublikowano

680 zł demontaż,naprawa,montaż,płyn czerwony ATF i roczna gwarancja.Wyciek był gdzieś na uszczelniaczu z lewej strony,dokładnie nie pamiętam.

Cały zabieg trwał nie całe 4 godziny,na miejscu jest poczekalnia,można patrzeć jak robią.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A teraz wytłumacz mi dlaczego czerwony, jak fabryka lała zielony???

Opublikowano

O plynach jest wątek.Zielony Febi to już nie jest ten co kiedyś.Jak im każesz to wleja jaki chcesz-nie wiem tylko jak z gwarancją.Jeżdżę tak od maja i nic się nie dzieje-plynu nie ubywa,przekładnia nie wydaje dźwięków ;-)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

jak na razie przepłukałem układ dwa razy, odpowietrzyłem i pomogło :banan: pompa chodzi ciszej i wspomaganie działa jak powinno zobaczymy jak będzie dalej ale na razie jest ok. Układ zalany płynem Orlen HIPOL ATF II D zobaczymy jak będzie dalej :)


Witam!

Troche czasu zleciało od wymiany maglownicy i teraz z kolei pompa do wymiany bo już nie daje rady :( zaczyna wyć przy pełnym skręceniu kierownicą ale nie jest źle mam już pompe na zamiane tylko trzeba się z tym pobawić troche :naughty:

Macie może jakieś materiały pomocnicze jak się za to zabrać????

Z góry dziękuję za pomoc :decayed:

Opublikowano

Ja sam wymieniłem magiel demontaż 1.5 g a montaż 2 auto dałem na klocki drewniane i sciagnołem lewe nadkole sprawnie to nawet szło

Opublikowano

Mam ten sam problem, więc odświeżę temat (bo @omzig nie dostał finalnie odpowiedzi). Pierwszy śnieg, pierwsze zabawy na śniegu i wyrzygało mi cały płyn. Dziś dopiero zajrzę i stwierdzę co padło, ale obstawiam pompę, bo z tej okolicy wyrzygało całkiem szybko płyn na jezdnię, no i oczywiście zaczęła wyć.

Problem jest taki, że mógłbym wymienić/naprawić na oryginałach zalać płyn i spokojnie jeździć. Ale ja nie po to kupowałem quattro, by nie bawić się nim na śniegu. A nie chcę znów przechodzić przez padającą pompę wspomo. Stąd pytanie: czy do trudniejszych warunków pracy mogę zalać jakiś za***isty płyn? Czy wyczynową pompę? Kompletnie się w tym nie orientuję, a stać mnie by to złożyć porządnie i więcej się nie martwić - nie wiem tylko czy jest taka opcja. Oczywiście BEZ PRZESADY, żeby nie wymagało to jakichś chorych przeróbek. Po prostu pasująca P&P pompa, ale mogąca więcej znieść. Da się?

Opublikowano

U mnie tez padaja przy upalaniu ,u ciebie padl prawdopodobnie zimering od strony kola na pasek ,ale jak juz wyje to pewnie sie przytarla

Opublikowano

Dziś wymieniałem pompe wspomagania (okazało się że uszkodzoną wymieniałem na uszkodzoną ;/) postaram się streścic w kilku kroakach jak to robiłem ( jestem amatorem:)

1. Zdjęcie zderzaka i całego pasa przedniego

2. Spuszczenie płynu do wspomagania oraz płynu chłodniczego w celu odłączenia pasa od wężyków

3. naciągasz napinacz i zdejmujesz paski

4. odkręcasz wiatraczek od wiskozy

5.odkręcasz mocowania i odłączasz węzyki od pompy

6.wrzucasz drugą :)

Po wszystkim uzupełnij płyny i odczekaj trochę na odpalonym silniku ;) podolewaj jak ubędzie :)

Mam nadzieję że chodziaż troszkę pomogłem:)

P.S Podobno można zmienić pompę bez zdejmowania pasa przedniego ale to muszisz mieć kanał i szczęście żeby śruby puściły ;)

nie trzeba zwalac pasa...wystarczy wyjac obie chlodnice,zwalic wisko i wszystko jak na dloni..robilem to pare razy:)

Opublikowano

Odkopię trochę temat, mam uszkodzoną maglownicę nr. z auta: 8D1422071Q Czy mogę śmiało wsadzać magiel o numerze 8D1422071P lub innej literze na końcu, ew 8D1422072(P/F/Q)

Pytam bo wsadziłem magiel z S4 (nie pamiętam numeru) i coś jest nie tak bo drążki są bardzo mocno wykręcone, koła się rozjeżdżają a kierownica jest przekręcona o 90*

Opublikowano

Panowie a podejdzie do 1.9tdi ajm maglownica z v6 z tym tlumikiem drgan? Nie bedzie zawadzac?

Opublikowano

podejdzie

Opublikowano

jaki tłumik ? bo nie wiem :(

coś takiego jak siłownik klapy bagażnika jest zamontowane na maglu

Opublikowano

Podejdzie tez z tym silownikiem tylko uwazaj na odpowietrznik skrzyni podczasz montazu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...