Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prośba o analize


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych kolegów

Bardzo proszę o odpowiedź czemu nie chce zapalić rano po nocy, dziś już było lepiej koło 5 sekund kręciłem nie było grzania świec, jak jest grzanie to zapali na dotyk zapodaje screeny wszystkich bloków proszę o wyjaśnienie dla czego w czwartym cylindrze nie ma wartości i czy te wartości są dobre z wszystkich grup.

BS

00bsqu9.jpg

01bsow8.jpg

02bsvd3.jpg

03bsiy0.jpg

04bshk8.jpg

05bsvu5.jpg

MB

mb1se4.jpg

mb2cw1.jpg

mb3ew2.jpg

mb4vq7.jpg

mb5sj5.jpg

Będę bardzo wdzięczny

Opublikowano

W czwartym nie ma wartości bo cały pomiar odniesiony jest do pierwszego cylindra: to ten brakujący 4 :naughty: .

Moim skromnym zdaniem z silnikiem jest O.K. Ale niech to powiedzą prawdziwi eksperci.

Co do odpalania po nocy zauważyłem, że jak jest w granicach 7 stopni to kręci ze 2 sekundy, jak w nocy było ponad 10 palił od strzała. Więc jakiekolwiek zapowietrzenie odrzuciłem.

Może to ma związek z tym, że autka mają już swój przebieg a jak wiadomo zapalanie mieszanki w dieslu działa na zasadzie sprężania i wysokiej temperatury. Więc póki nie załączają się świece to rozruch trwa odrobinę dłużej.

Ale Twoje 5 sek to już trochę dużo... jaki przebieg, tylko oryginalny a nie ten z licznika ??

Opublikowano

i dla tego stawiam na aku jak było ciepło w nocy to palił na tyk zobaczę jak będzie jutro bo dziś piękna pogoda i bardzo ciepło. jak będzie bez zmian to będę musiał zapiąć prostownik i na maksa i wtedy będę miał pewność że aku.

Czekam na wypowiedzi jeszcze ekspertów w tej dziedzinie

Opublikowano

Kłania się termostat :wink4:

Opublikowano

termostat nie ma nic do odpalenia, ale on ma 6 miesięcy nie ori ale chyba takiej różnicy nie będzie może z 5 stopni jak by był ori

Opublikowano

do odpalania napewno nie :no: ale napewno będzie różnica w odczytaniu z vaga np. kąta wtrysku, może tutaj jest problem

Opublikowano

masz racje ale myśle że nie o dużo się zmieni teraz wynosi 053-055 a na pewno do 60mchyba nie dojdzie muszę go dobrze rozgrzać i wtedy się przekonać

Opublikowano

Niewiele z tego mozna wyczytac... zaloguj fure zgodnie z tematem o diagnostyce...

Opublikowano

a wytłuamczcie mi dlaczego w grupie 004 kolega ma 1,3 BTDC przy wymaganym 1,7 ATDC :mysli: Przecie to 3 stopnie różnicy. Nie wspominając, że w 000 jest wartość niby prawidłowa zarówno w grupie normalnej jak i BS czyli 54-55. O co kaman?

Opublikowano

a wytłuamczcie mi dlaczego w grupie 004 kolega ma 1,3 BTDC przy wymaganym 1,7 ATDC :mysli: Przecie to 3 stopnie różnicy. Nie wspominając, że w 000 jest wartość niby prawidłowa zarówno w grupie normalnej jak i BS czyli 54-55. O co kaman?

004 mozna adpatowac ... i nie ma to wplywu na odpalanie ...

za pomca adaptacji 004 przesuwwamy cala mape [gora/dol]

Opublikowano

że grupa 004 to nie ma wpływu na odpalanie to wiem. Ale i tak nie zrozumiałęm do końca - mówisz, że wartość kąta na biegu jałowym można dowolnie ustawić vag`iem :mysli: Myślałem, że kąt koryguje sie tylko ustawieniami pompy mechanicznie i że jest to jednocześnie ta sama wartość co w jednostach podana w grupie normalnej 000 (tylko tutaj podana w stopniach).

BTW - czy taka duża różnica w kątcie wymaganym a rzeczywistym na iegu jałowym przekłada się na różnice w kącie dynamicznym? Spanky no nie bądź taki i podziel się troche wiedzą. Trochę bardziej rozwięźle, nie jednym zdaniem :naughty:

BTW2 - no i przy okazji, może jak będziesz miał dobry humor coś skrobniesz jeszcze na ten temat http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_kat_synchronizacji-t42934.15.html :gwizdanie:

Opublikowano

dawka paliwa spora :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...