Guciorro Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Witam!! Mam problem z Audi a4 b6 2.5 180KM (obecnie ok 200) auto przestalo reagować na gaz wcześniej zaswiecila się kontrolka ESP i pojawil się spadek mocy po chwili zaczela mrugać kontrolka swiec (spirala) i w końcu blad silnika. Odpalalo bez problemu jednak pracowalo tylko na wolnych obrotach, komputer pokazal ze walnięty jest potencjometr pedalu gazu. Oddalem do mechanika za kilka godzin samochod był sprawny podobno zawiesil sie jakiś tłoczek albo dysza w pompie wtryskowej dodał cos do paliwa żeby wyczyscic pompke i powiedział ze będzie wszystko ok!! Pytanie!! czy to wystarczy i jaka jest gwarancja ze nie powtorzy się to bedac w trasie?
kudalty66 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 pytanie czy padł pedał gazu czy coś w pompie wtryskowej, niezbyt konkretnie odpoeidziałeś, jakie były błedy???
piotrsob1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) Jak pokazał błąd "niewiarygodny sygnał" z pedału gazu, to gdzieś zalało elektrykę od niego, przerabiałem to w lato podczas ulewy ( prawdopodobnie nieszczelna obudowa ECU) Jak wyschło to jest OK do dzisiaj . A mechanik według mnie leczył nie to co trzeba Edytowane 22 Grudnia 2014 przez piotrsob1
Jaro666 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Wyjmij pedał i sprawdź czy potencjometr nie wytarty...
piotrsob1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Jak by był wytarty, to raczej sam by się nie naprawił
miki18m Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Mi tez sie stalo tak po myjni zalalo mi ecu troche suszenia i wszystko ok. Potem zmiana uszczelki i silikon.
Guciorro Opublikowano 1 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2015 Mechanik powiedział e to nie był pedal gazu tylko cos zawiesilo się w pompie wtryskowej!
KrzysiekA4 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Tzn co się zawiesiło i jak to naprawił??ciekawa sprawa i ile sobie krzyknął za naprawę??
Guciorro Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2015 zawiesil się jakiś tłoczek w pompie wtryskowej ( tak przynajmniej powiedział ) wlal cos do paliwa skasowal dwieście i powiedzail ze będzie ok
KrzysiekA4 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Jakby się zawiesił to raczej bida z autem za 200zl by pompiarz czy magiczny płyn nie pomógł.Jak dla mnie to jak Koledzy sugerowali problem z pedałem tzn stykami. Tobie tylko ściema na przyszłość przygotowal
Guciorro Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2015 Dzis problem się powtórzy nagle podczas jazdy obroty spadly do 1000 auto nie reaguje na gaz swieci się kontrolka ESP kontrolka spirala równo miga, z silnika dobiega dziwny cichy klekot mogę go porownac do uderzenia dwóch kamieni o siebie. Co jest grane?
kudalty66 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 dopiero po podłaczniu kompa bedziemy wiedziec,.
Guciorro Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 Boje się ze to pompe wtryskową szlak trafia, kilka miesiecy wcześniej podniosłem moc u elektronika zmienil cos z zapłonem i podniusł dawke paliwa przy obciążeniu mam nadzieje ze to nie jest powod tych problemów. auto postalo noc w garażu, na drugi dzień wieczorem silnik odpalil normalnie usterka sama się naprawila . Teraz pytanie kiedy znowu nawali i co się dzieje? Potencjometr gazu?
jackgold996 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) Boje się ze to pompe wtryskową szlak trafia, kilka miesiecy wcześniej podniosłem moc u elektronika zmienil cos z zapłonem i podniusł dawke paliwa przy obciążeniu mam nadzieje ze to nie jest powod tych problemów. auto postalo noc w garażu, na drugi dzień wieczorem silnik odpalil normalnie usterka sama się naprawila . Teraz pytanie kiedy znowu nawali i co się dzieje? Potencjometr gazu? Miałem te same usterki, auto zawiozłem do serwisu BOSCHA gdzie przeprowadzili regenerację fabryczną pompy wraz z nową elektroniką do niej , cenowo zabolał ale byłem pewny że to się już nie powtórzy, niestety przed wczoraj wycieczka lawetą z autostrady gdy lał deszcz i dostała się woda przez gril. Nie wiem co robić bo ta usterka wliczając koszty lawet, boscha oraz pseudo mechaników którzy tylko kasowali błędy i wyciągali rękę po PLN a także z początku wymiana pedału gazu to wyniosło mnie już prawie 50% wartości auta. Więc odpowiadając na twoje pytanie " Nie znasz dnia ani godziny" kiedy to się stanie a tak jak pisali wcześniej potencjometr gazu sam się nie naprawi. Boje się ze to pompe wtryskową szlak trafia, kilka miesiecy wcześniej podniosłem moc u elektronika zmienil cos z zapłonem i podniusł dawke paliwa przy obciążeniu mam nadzieje ze to nie jest powod tych problemów. auto postalo noc w garażu, na drugi dzień wieczorem silnik odpalil normalnie usterka sama się naprawila . Teraz pytanie kiedy znowu nawali i co się dzieje? Potencjometr gazu? BINGO !!! ktoś kiedyś chyba próbował w mojej A4 zdjąć pokrywą ECU i wyłamał element tej pokrywy z tył, nie widoczny, tuż pod wycieraczką. Tamtędy dostawała się wilgo. Sprawdź to bo jak mówi stare porzekadło "Umiesz liczyć? Licz na siebie" a chyba z pięciu "magików" brało kasę za nic nie zrobienie. Edytowane 2 Lutego 2015 przez jackgold996
Guciorro Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Opublikowano 25 Lutego 2015 Dzieki sprawdze tez to u mnie. Jeśli nic nie znajde w srode auto oddaje do elektronika żeby sprawdzil je od tej strony Dzis podlaczylem komputer pokazal ze walnięty jet potencjometr gazu i jakiś zawor w silniku Wymienilem pedal gazu a blad zaworu to cos od poduszek pod silnikiem wymieniłem na nowe wiec problem zniknol mam nadzieje ze wszystko wroci do normy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się