xbora Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Wielkie dzięki kopytko19 za odpowiedzi i poświęcony czas.. Widziałem że jeszcze kolega izkalp montował taki zamiennik i liczyłem że wypowie się może w tym temacie jak mu się to sprawuje..
izkalp Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Wielkie dzięki kopytko19 za odpowiedzi i poświęcony czas.. Widziałem że jeszcze kolega izkalp montował taki zamiennik i liczyłem że wypowie się może w tym temacie jak mu się to sprawuje.. Sprawuje się tak jak by go nie było jest lepszy niż OE.
kopytko19 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2016 Jako ,że tamat wiecznie żywy postanowiłem podzielić się informacjami po półtora roku jazdy i 55k KM które przybyły na liczniku. Wydaje mi sie ,ze jest to już wiarygodna informacja ze względu na przejechane Km. Tak jak i wcześniej wspominałem uważam ,że zapchany DPF w 80% przypadków to jest objaw a nie przyczyna:) Tak było i u mnie. Przed tym zanim DPF został zapchany wypalanie uruchamiało się co 100Km przed samym zapchaniem co 20 Po wymianie częstotliwość spadła do 300-400km jednak było to jednak nadal nie to samo co przed usterką. Dopiero po regeneracji głowicy , częstotliwość zaczęła się zmniejszać , w tym momencie wypalanie uruchamia się co 1 lub 2 zbiorniki. Dodatkowo zauważyłem że zależne jest to gdzie się tankuje najrzadziej BP ultimate a dziwnie często na shel V power nitro. Więc staram się tankować jak najczęściej na BP(wiem opinie są różne ) choć na różnych stacjach jest różnie ja znalazłem swoją i tylko tam tankuje:P -przynajmniej się staram. Dlatego na moim przykładzie mogę śmiało powiedzieć zamiennik JMJ jest ok i śmiało polecam oszczędność tych kilku tys zł. Kupcie coś dziecku w zamian:P Jak macie Wiadomo znajdzie sie ktoś kto napisze ,ze "mi po 10k km " padł. ok ale jestem pewny ,że to nie filtr jest winowajcą. Dodam ,ze przez ten cały okres nie było żadnego błędu na komputerze itp. Ps. W innych tematach przeczytałem ,ze były problemy z gwintami czujników, potwierdzam , dziwnie ciasne były i trzeba je było lekko pod-gwintować. Dodatkowo nie jest tak idealnie spasowany na kołnierze ale po kilku miesiącach od montażu przy regeneracji głowicy nie było problemów. Temperatura dopasowała wszystko
Brzozek Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 (edytowane) Jak Wam się spisuje zamiennik DPFa? Stoję przed wyborem usunięcia albo zamiennika JMJ cena 930zł. Obecnie będę miał ok 9km do pracy w jedną stronę więc silnik dobrze się nie nagrzeje. Usunięcie to +/- 700zł tylko czy za jakiś czas znowu nie będzie problemów z zamiennikiem ze względu na krótkie odcinki... Edytowane 17 Lipca 2016 przez Brzozek
piotrsob1 Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 Jak silnik w dobrym stanie to zakładaj zamiennik, jak padaka to usuwaj
maro2574 Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Jak silnik w dobrym stanie to zakładaj zamiennik, jak padaka to usuwaj Widzę że sporo pozytywów na temat JMJ - ja też stoję przed dylematem zakupu nowego DPF-a. Wypala mi się co 200 km i trochę zaczyna się zamulać Czy nadal podtrzymujecie że warto ?
ddiablo.vip Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Wyrzuć DPF po 1: brak wypalania 2: nie zapcha się 3: pieniądze wydane w błoto na inny który po jakimś czasie znowu sie zapcha i będzie wypalać Wstaw w DPF rure a pudło zostaw orginał i nie będzie widać że go nie ma nawet
piotrsob1 Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Wyrzuć DPF po 1: brak wypalania 2: nie zapcha się 3: pieniądze wydane w błoto na inny który po jakimś czasie znowu sie zapcha i będzie wypalać Wstaw w DPF rure a pudło zostaw orginał i nie będzie widać że go nie ma nawet Następny mądrala się znalazł Starą cegłę sprzedasz za ok 500 PLN-ów , dołożysz drugie tyle , kupujesz opisywany tutaj zamiennik i masz kłopot z bańki na następne 150 kkm , auto cały czas z homologacją i nie trujesz ludzi Oczywiście żeby tak było silnik i jego osprzęt musi być sprawny , jak motor to stary kibel już jest , rzyga olejem i wali dymem, to tylko kastracja ratuje
SotoM Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 (edytowane) Wstaw w DPF rure a pudło zostaw orginał i nie będzie widać że go nie ma nawet Chyba nie wiesz co piszesz...Może nie będzie słychać odgłosy pracy turbiny co zależy od kondycji jej kondycji, natomiast pierwszy lepszy mechanik diagnosta który zna oryginalność dpfu zwrócenie uwagę na oryginalność spawu i odrazu stwierdzi ingerencję w Dpf Edytowane 24 Września 2016 przez SotoM
Wihajster Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 lepszy mechanik diagnosta który zna oryginalność dpfu zwrócenie uwagę na oryginalność spawu i odrazu stwierdzi ingerencję w Dpf wystarczy popatrzec na wydech i nawet maski nie trzeba podnosic
maro2574 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Jak silnik w dobrym stanie to zakładaj zamiennik, jak padaka to usuwaj Wymienilem na zamiennik - póki co zrobiłem 400 km i sprawdzajac Vag-em jeszcze nie było wypalania, zapełnienie po trasie 0% i auto odzyskało moc i zero kopcenia. Dodatkowo wyczysciłem cały układ EGR i kolektor ssacy, sporo syfu się nazbierało . Radość z jazdy wróciła, turbo zaczeło ciągnąć od 2k rpm
piotrsob1 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) Wymienilem na zamiennik - póki co zrobiłem 400 km i sprawdzajac Vag-em jeszcze nie było wypalania, zapełnienie po trasie 0% i auto odzyskało moc i zero kopcenia. Dodatkowo wyczysciłem cały układ EGR i kolektor ssacy, sporo syfu się nazbierało . Radość z jazdy wróciła, turbo zaczeło ciągnąć od 2k rpm No i jak widać na Twoim przykładzie, wycięcie cegły nie jest jedyną słuszną decyzją Chętnie poczytam Twoje opinie z jego eksploatacji , mam nadzieje że co parę tysięcy coś podrzucisz dla potomnych, jak się auto z tym wynalazkiem sprawuje Napisz do mnie na PW czy ori DPF-a już opchnąłeś, bo jak jeszcze nie i nie jest mechanicznie ani termicznie uszkodzony i nie jest zalany olejem , to może bym go łyknął do prób, mam pomysł na wywalenie z niego popiołu Edytowane 18 Października 2016 przez piotrsob1
bartez80 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Koledzy ,a ja tu troche z innej beczki , pytanie skierowane do tych co wymienili ,juz swoje DPF ,bądź w najblizszym czasie zamierzaja takie cos zrobić . Potrzebował bym na 2 dni pozyczyć od kogoś taki zapchany,bądz pusty DPF ,żeby wykonac sobie na jego podstawie szablon ,do wykonania DP zamiast tego ustrojstwa ,a swojego auta nie chce mi sie unieruchamiac na kilka dni ,zeby wytargac go od siebie . Poratuje ktoś ? jak trafi sie takowa osoba ,to w ramach podziekowania ,moge wykonac tak że ,taki downpipe ,dla tej osoby ,wyłącznie za cene materiału. Oczywiscie towar zwroce nie naruszony i wysylki pokrywam w obydwie strony .
Musashi Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 usunięcie DPF bez przynajmniej, wstawienia zamiast niego katalizatora, skutkuje truciem siebie i innych
bartez80 Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 (edytowane) niebawem ,montuje downpipe zamiast tego pustego DPF i sie podziele wrazeniami akustycznymi , mam nadzieje ,ze to "pierdzenie" zniknie. Edytowane 25 Listopada 2016 przez bartez80
SotoM Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 (edytowane) Jakieś to dłuższe wygląda jak do 1.8t... Przygarnął bym pusta puche...jeśli jest Ci zbędna.... Edytowane 26 Listopada 2016 przez SotoM
bartez80 Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Tak jest deko dłuższe niż w 1,8 t
SotoM Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 No to musisz to skrócić bo nie upchniesz tego...
bartez80 Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 (edytowane) Jak nie upchnę jak jest to zrobione z szablonu , który został zrobiony z tego Dpfa leżącego obok. EDIt : widze ze zle odczytalem twojego poprzedniego posta czytalem z telefonu i myslalem ze pytales o to czy jest dluzszy niz od 1,8 t heheheh flansze w tym DP sa w przestrzeni pod maska ,dokladnie w tych samych miejscach ,co od DPF-a ,a to ,ze wdaje sie dluzsze to normalka,bo jak zrobilem takich downpipe kilka sztuk i polozylem je obok ,to kzdy kolejny wydawal sie dluszy od poprzedniego ,a wszystkie byly wykonane z tego samego szablonu.... Edytowane 26 Listopada 2016 przez bartez80
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się