Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężej odpala gdy jest zimno AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

300 tysiecy na szafie a wy oczekujecie cudów, które nawet w salonowych samochodach nie zawsze się zdarzają. Ja wiem, że mit niezużywających się Audi ciągle ma się dobrze w Polsce ale miejcie litość czasem...

Chcesz nam wmówić że silnik który ma ponad 300k km będzie miał problemy z odpalaniem? Otóż nie każdy!

Mój brat ma paszteta b5, 90KM 1Z, drugi właściciel - na blacie nabite 380k km i jego zetor pali od strzała nawet po 3 dniowych mrozach, a mój AFN niby 307k km na blacie musi kręcić 3 razy wałem żeby odpalił po jednej nocy.

Tyle że ja mam nieco opóźniony kąt wtrysku bo 38 i świeczki do wymiany bo pewnie ori siedzą :kox:

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Po całonocnym postoju sprawdziłem temp czujnika g65 od cieczy chłodzącej. Temp zewnętrzna na dworze -6. W silniku blok 7 temp płynu wskazuje -8 stopni a w bloku instruments grupa 3 pokazuje 2 stopnie czy czujnik jest dobry ?

Opublikowano

Po całonocnym postoju sprawdziłem temp czujnika g65 od cieczy chłodzącej. Temp zewnętrzna na dworze -6. W silniku blok 7 temp płynu wskazuje -8 stopni a w bloku instruments grupa 3 pokazuje 2 stopnie czy czujnik jest dobry ?

temperatury powinny być zbliżone, czujnik do wymiany

Opublikowano

hmm. Najlepsze jest to że czujnik wymieniałem w październiku.. :/

Opublikowano (edytowane)

Ja dzisiaj po nocce -13 rano odpaliłem za drugim podejściem...

No cóż... akumulator nowy kupiony pół roku temu Varta.

Z tego co wiem to tylko kąt wtrysku mam w lesie (22stopni)

Dawka rozruchowa też jest rozkalibrowana ale z tego co wiem to jest nawet na plus

Stan świec też jest mi nie znany ;)

Wczoraj jeszcze gruchną za pierwszym przy -10 :decayed:

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano

HA! ale to już jest nie problem z autem ale z właścicielem :)

Opublikowano

hmm. Najlepsze jest to że czujnik wymieniałem w październiku.. :/

pewnie nie oryginał

Opublikowano

hmm. Najlepsze jest to że czujnik wymieniałem w październiku.. :/

pewnie nie oryginał

Ori zielony ze znaczkami VW. I tak nie będe go chyba wymieniał bo temp z instruments jest tylko na licznik a do ecu czyli dawke paliwa daje poprawną. Na blacie rozgrzaniu silnika wskazówka daje równe 90 stopni i ani drgnie.

Opublikowano (edytowane)

Jest dokladnie tak jak piszesz. ECU liczy dawke na podstawie tego pierwszego wskazania. Drugie idzie tylko na blat i to jest normalne, ze jest taka odchylka. Czujnik masz sprawny. Zeby sprawdzic czujnik, to trzeba porownac temperature paliwa, powietrza i plynu, a nie same wskazania czujników temperatury płynu.

Edytowane przez Lukasz_N
Opublikowano

Temp paliwa i powietrza jest podobna do tej z bloku silnika.

Opublikowano

Czyli masz wszystko cacy. Czujniki oki.

Opublikowano (edytowane)

Ja mam 270 tys avf i na -15 pali dosłownie z pół obrotu. Wymieniłem tylko swiece bo po odpalaniu nierówno pracował. Po wymianie jest ok. Wczesniej mialem A3 na pompie i przy tej temperaturze byłby już problem. Regenerowalem rozrusznik, zmienialem aku. sprawdzałem wtryski, pompe i nie pomagało. Nie wiem jak to z tym jest.

Edytowane przez mateusz233
Opublikowano

Powiem wam ze moj AVF tez troche szwankuje przy odpalaniu... odpalic odpali ale musi troche pokrecic. Oczywiscie jak sa mrozy ale powiem ze przez lato jak wsiadlem do a4 od kumpla tez avf to bylem w szoku ze tak fajnie jego auto pali... doslownie ruch tloka. Moj natomiast i bez lato krecil troszke dluzej niz od kolegi. Wymienilem uszczelniacze pompowtryskow i powiem Wam ze nie widze wiekszej roznicy...?

Opublikowano

Filmik z odpalania 30.12.14. Nie odpalałem go 24 dni, a na zewnątrz było -10C.

Pompowtryski regenerowane pod koniec 2013, świece wymienione tak samo pod koniec 2013, aku wymieniłem w październiku 2012 (moll).

http://tinypic.com/player.php?v=2gtte1j%3E&s=8#.VKXL9Mk-iSq

Opublikowano

Witam, podepnę się do tematu.

Mam coś podobnego, tylko że u mnie dzieje się tak podczas odpalania rano i jak auto postoi kilka godzin to też nie zapala od strzała.

Wydaje mi się, że jest to wina akumulatora, ponieważ sprawdzałem teraz przed odpalaniem i pokazywał na woltomierzu 12,19V.

Na filmiku czujnik pokazuje temperaturę 5,5*C, tak samo odpala przy temperaturze np. -5*C

Obstawiam, że jest to akumulator do wymiany. odpalałem przy -8 z innego auta przez kable i po półtorej obrotu odpalił.

http://youtu.be/KEjk_hbtJco

Opublikowano

a nie cofa sie wam paliwo???????

Opublikowano

moze czujnik polozenia wału?

Opublikowano

Jakby czujnik był walniety, to za każdym razem, nawet na cieplym tez by mial problem z odpaleniem.

Opublikowano

Ja mam tak samo ze po nocy albo jak ostygnie odpala po 3-4s. Ale jak go juz odpale i zgasze nawet to odrazu odpala a wspomne ze wymienilem swiece oraz cewki niedawno!... bd to diagnozowal w najblizszym okresie jak moj mechanik bedzie mial czas wiec dam znac.



a nie cofa sie wam paliwo???????

a jak to sprawdzic bo czasem tak jak bym czuł zapach paliwa....

Opublikowano

podstaw auto z gorki na noc wtedy zobaczysz jak odpali

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...