Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zimny silnik -dziwne dzwieki [wideo]


baxik20

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś odebrałem auto i cisza jak makiem zasiał. Wymienili: pasek wielorowkowy, napinacz paska, pompę wody i rozrząd. Dla zainteresowanych 1350k a wiec całkiem nieźle.

Edytowane przez adkowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne objawy po wymianie kompletnego rozrządu jak na filmie. Pozostało wymienic mi tylko sprzęgło alternatora i nic, postanowiłem wymienić ponownie mikropasek i ku mojemu zdziwieniu wcześniejszy (dedykowany) pasek był za długi i napinacz dobrze go nie naciągał!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne objawy po wymianie kompletnego rozrządu jak na filmie. Pozostało wymienic mi tylko sprzęgło alternatora i nic, postanowiłem wymienić ponownie mikropasek i ku mojemu zdziwieniu wcześniejszy (dedykowany) pasek był za długi i napinacz dobrze go nie naciągał!

Sorry za głupie pytani ale co masz na myśli mikropasek ? .... Jutro jade do mechanika ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasek wielorowkowy

Dziękuje ... problem rozwiązany przyczyna wibrujące koło zamachowe (podobno jakaś wada fabryczna) co za tym idzie na zimnym silniku, powodujące na alternatorze zasprzeglanie i rozprzeglanie jakieś rolki, nie potrafię tego nazwac bo nie jestem mechanikiem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam i co w koncu jest przyczyna tego dziwnego dzwieku pasek,alternator, wspomaganie czy sprezarka rolke wymienilem ale dwiek zostal ??jakies propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja też zmagałem się z tym problemem, wymieniłem wszystkie rolki poza pompą wspomagania i kołem na wale lecz ten uporczywy dźwięk nie ustąpił. Wczoraj wymieniłem pasek wielorowkowy i pomogło.

Dodam że stary pasek firmy Dayco miał przejechane 40 000 Km, wymieniłem na Gates.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy faktycznie wymiana tego paska coś pomogła? Mam ten sam objaw i byłem z tym u mechanika który robił mi rozrząd, stwierdził że to może być sprzęgiełko na alternatorze. Mówiłem mu o tym pasku ale on wyklucza takie coś chociaż nie twierdzi że nie wiec będzie to sprawdzał. Przy wymianie rozrządu ta właśnie rolka na alternatorze była wymieniana. Nie wiem co myśleć o tym wszystkim jakiś pomysły z waszej strony?

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, bardzo ważna jest długość paska wielorowkowego, miałem identyczną sytuację, mechanicy stwierdzili ze to napinacz wiec wymienili i od razu wpadł nowy pasek, oczywiście panowie zamontowali o 10 mm dłuższy i klepanie było jeszcze mocniejsze na zimnym silniku niż przed wymianą. Prawidłowy rozmiar paska to 6PK 1580.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...