Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kopci po odpalenu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miałem to samo rano lub po pracy silnik przez 15 - 20 sekund nie rowno pracowal i dymił przy odpalaniu, wymiana swiec pomogła 3 były spalone. Teraz za każdym razem pali normalnie i co najważniejsze nie dymi. Polecam zacząć sprawdzanie od świec

Opublikowano

no widzisz a ja miałem tylko 1 swieczke na chodzie i lepiej palił i mniej dymil ja teraz z nowymi swieczkami .

Opublikowano (edytowane)

Coś mi się nie chce wieżyc w ta wymianę. Zaufanego masz tego mechanika? Sam kiedyś robiłem w warsztacie i wiem na co ich stać. Mówią jedno robią drugie. OK powiedzmy ze świece są wymienione na nowe to dlaczego gorzej pali niż przed wymianom ? Sprawdź przewody zasilające świece. Kapturki które nakłada się na świece są delikatne może uszkodzili je pod czas wymiany i prod nie dochodzi do świec z tad to pogorszone zapalanie. Ciężko uwierzyć że na 1 potrafił zapalic a no 6 nowy gorzej

Edytowane przez oooprzemekooo
Opublikowano (edytowane)

do wymiany swiec doszło bo byłem przy wymianie lecz nie wiem czy aby nie uszkodzili tych fajek od swiec . jutro się do nich wybieram i dam znać co zaradzą . nie wiem czy marka swiec tu coś pomoże (NGK)

No wiec tak, byłem u mechanika który ściągnął elektryka który stwierdził iż na 99% siedzi pompa .

gdzie wydaje mi się to dziwne bo na starych swiecach palił lepiej i dużo mniej dymil ja na nowych. Elektryk tez powiedział mi ze nie może sprawdzić swiec czy tych fajek od swiec bo silnik jest ciepły a jak jest ciepły to świece nie grzeją przy odpalaniu

No i standardowo się na słuchałem ze ten silnik to błąd ze 09.2003 nie miał wyeliminowane wady wałków itp.

aha no i ze pompa kosztuje 3 tys zł.

Edytowane przez Wegor
Opublikowano

do wymiany swiec doszło bo byłem przy wymianie lecz nie wiem czy aby nie uszkodzili tych fajek od swiec . jutro się do nich wybieram i dam znać co zaradzą . nie wiem czy marka swiec tu coś pomoże (NGK)

No wiec tak, byłem u mechanika który ściągnął elektryka który stwierdził iż na 99% siedzi pompa .

gdzie wydaje mi się to dziwne bo na starych swiecach palił lepiej i dużo mniej dymil ja na nowych. Elektryk tez powiedział mi ze nie może sprawdzić swiec czy tych fajek od swiec bo silnik jest ciepły a jak jest ciepły to świece nie grzeją przy odpalaniu

No i standardowo się na słuchałem ze ten silnik to błąd ze 09.2003 nie miał wyeliminowane wady wałków itp.

aha no i ze pompa kosztuje 3 tys zł.

Ty zmien tego elektryka kolego. Sam szybciej sprawdzisz te swiec podajac 12v na góre swiecy, gdy jest dobra to iskrzy. Na to czy prad jest na kapturkah tez sa proste spospby. Jeden kreci na zapłon a ty sprawdzisz żaróweczka czy jest prad ew. lampka przygasa ta w podsufitce gdy swiece biora prad.

Opublikowano

Wymieniłem te swiece juz , ale tylko 4 szt 2 niedało rady odkrecic noi auto odzyło problem z falowaniem obrotów ustąpił nietelepie juz silnikiem noi niekopci juz tak , ale te dwie musze wykręcic zalalłem nafta zobaczymy czy pusci a jak nie to trudno bedzie trza smigac tak..

Opublikowano

Co jakis czas 'siknij' chocby wd-40 i próbuj wykrecac tylko na ciepłym silniku.

Opublikowano

dołączę się

jak odpalam go rano tez poleci dymek i około 30s z 1000obr zejdzie na du ale tylko w zimnym stanie przy minus temperaturach

silnik pracuje równo

ostatnio się pytałem z tym dymkiem i mówili mi jest to ok co do zimnego stanu minusowych temperaturach a muszę powiedzieć ze mam już 302tys czy były już wymieniane świeczki nie wiem jak mam je testować i jak wymienię czy się nie okręcą w gwincie ???!!!

Opublikowano

Albo miernikiem sprawdzić czy maja opor, a jesli nie masz miernika ściągasz kapturki ze świec najlepiej wszystkie bierzesz kabel jeden koniec do świecy drugi do + jesli iskrzy świeca jest okej.

Opublikowano

Kolego, mam identyczny problem. Świece zarowe wymienione. I tak mam od od dwóch zim. Na trasie jedzie rewelacyjnie i mało pali. Jak będziesz miał problem rozwiązany daj znać. Mam silnik 2,5 TDI BFC 2003 r.

Opublikowano

Kolego, mam identyczny problem. Świece zarowe wymienione. I tak mam od od dwóch zim. Na trasie jedzie rewelacyjnie i mało pali. Jak będziesz miał problem rozwiązany daj znać. Mam silnik 2,5 TDI BFC 2003 r.[/quote

Spoko staram się to rozwiązać, dam znać co było z tym obiawem nie tak .

Opublikowano (edytowane)

Pany , psikam WD40 co jakis czas i narazie d*pa niemoge odkręcic tych pozostałych dwuch swiec , ale jak zapale to czuc ze jeszcze cos niepali na na wszystkie swiece kopci mi znowu , czy moze to byc cos z wtryskami lum wtryskiem sterującym jak sprawdzic vagiem jakie ma miec parametry jak jest wadliwy lub sprawny , a jak motor juz sie nagrzeje to niekopci juz wcale dymka z rury niewidac , prosze o poradę co to moze byc swiece czy wtryski , tak jak pisałem motor nagrzany niekopci juz wcale , a jak zimny to po odpaleniu i ruszeniu zaraz to odczuwam tak jakby mu paliwa brakowało lub niepalii na wszystkie gary , dzieje sie to jak zimny motor ..

Edytowane przez razor37
Opublikowano

Silnik ma 6 cylindrów wiec pali na 4 potem te dwa tez ale jest tam nie przepalone paliwo i może rano temu dymić. Staraj sie wymienić te świece jakos powinno pomóc. Wtrysk sterujący jak pada to jest błąd w silniku jak podepniesz vag przeważnie zwarcie do masy... Pzdr

Opublikowano

No ok ale czy jak padaja wtryski lub sa padniete to tez moze byc taki objaw tego kopcenia , czy to raczej te 2 swiece będą .???

Opublikowano

Mi kopcil wymieniłem świece i zero dymka lub minimalnie....

Opublikowano

Stawiał bym na świece mi też kopcil rano po odpaleniu po wymianie brak zadymienia tak czy siak jeśli masz je padnięte to pasowało by je wymienić

Stawiał bym na świece mi też kopcil rano po odpaleniu po wymianie brak zadymienia tak czy siak jeśli masz je padnięte to pasowało by je wymienić

Opublikowano

Sprawdziłem te świece metodą którą poleciliście (kabelek do + i dotknąć drugim końcem świecy) każda świeca iskrzy lecz bardzo słaba ta iskierka ledwo widoczna robiłem to po raz 1 i nie wiem czy ta iskra ma być mocna czy taka jak w/w


Pisaliście też bym spr. kąt wtrysku jestem świeżo po wymianie rozrządu czyli te kąty mechanik też ustawiał bo mu o nich wspominałem lecz nie znam się aż tak by spr. jakie te kąty ustawił .

Nie posiadam Vaga by to ustalić a mam już dość ty mechaników .

Opublikowano

Sprawdziłem te świece metodą którą poleciliście (kabelek do + i dotknąć drugim końcem świecy) każda świeca iskrzy lecz bardzo słaba ta iskierka ledwo widoczna robiłem to po raz 1 i nie wiem czy ta iskra ma być mocna czy taka jak w/w

Pisaliście też bym spr. kąt wtrysku jestem świeżo po wymianie rozrządu czyli te kąty mechanik też ustawiał bo mu o nich wspominałem lecz nie znam się aż tak by spr. jakie te kąty ustawił .

Nie posiadam Vaga by to ustalić a mam już dość ty mechaników .

Witam. Czy jest możliwe że wcześniej auto odpalało od strzała nawet przy dużych mrozach,niestety od pewnego czasu szarpie i dymi przez chwilę.Czy mógł sam się przestawić kąt wtrysku.Zaznaczam ze świece nowe ,sprawdzone ,napięcie dochodzi.

Opublikowano

Mój znajomy miał takę zjawisko ze kąt przedstawił się sam .ja u siebie też mam dymienie z rana i to obfite dlatego też planuje zakupić VAG i sam sobie ustalenia co jest nie tak bo z mechanikiem to już sobie daje na wstrzymanie .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...