karolhawk Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Witam, od kilku tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B5 1.8 ARG. Jednak mam pewien mały problem z temperaturą silnika. Otóż za każdym razem jak jadę temperatura nie osiąga 90 stopni. Zazwyczaj jest to około 75 tak jak w załączniku.http://imageshack.com/a/img661/9529/zghXDU.jpg Czasami jak dłużej stoję, lub jadę bardzo powoli to temperatura wzrasta do 90 stopni. Jednak gdy ruszam to temperatura opada. Dodam jeszcze, że na klimatroniku, na kodzie 51 temperatura wzrasta zawsze do 90 stopni. Ktoś ma pomysł, czym to może być spowodowane?
jacek70 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Do sprawdzenia czujnik temperatury i termostat.
karolhawk Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2014 jakieś sposoby sprawdzenia czy lepiej oddać na jakiś warsztat?
Magicbattle Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 termostat do wymiany jest caly czas otwarty napewno. fajny przebieg ale nie realny, fis powinien byc igla przy tym przebiegu tak przy okazji
karolhawk Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2014 (edytowane) Ok, pierwsze co sprawdzę to będzie termostat. Co do przebiegu, w ASO sprawdzałem po VINie i w listopadzie 2012 roku miał przebieg 103k, więc jest szansa na to, że jest realny Edytowane 1 Grudnia 2014 przez karolhawk
rafal9119 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Jak sprawdzic termostat to musisz poszukac na forum ,pełno tego jest. PS a co do przebiegu to przez dwa lata zrobiłes tylko 8 tys??????Wyzej napisałes ze masz go od kilku tygodni to ma na bank cos koło 200 a ktos go przekrecił na taka smieszna sume
karolhawk Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2014 Nigdzie nie napisałem ze przez dwa lata zrobiłem 8 tysięcy. Samochód był kupiony rok temu przez poprzedniego właściciela, który kupił go od szefa ojca, który miał go chyba od nowości i w miarę regularnie odwiedzał ASO aż do tego 2012 roku. A że poprzedni właściciel miał już inny samochód to mało jeździł. Samochód sprawdzony czujnikiem lakieru, był sprawdzony przez zakupem u mechanika i wygląda wszystko bardzo dobrze, więc przebieg może być realny jednak.
rafal9119 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Nie to zebym sie czepiał ale jak piszesz ze w 2012 miał 103k a teraz jest rok 2014 i ma na liczniku 111k czyli przez 2 lata 8 tys tylko zrobił
karolhawk Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2014 Napisałeś, że JA zrobiłem 8k przez 2 lata, co nie jest prawdą.. A prawdą jest to, że samochód miał po prostu 103k w 2012r (wg ASO) i przy kupnie miesiąc temu miał prawie 111k (wg licznika).
rafal9119 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 ok zaszło małe nieporozumienie ale przyznasz mi racje ze te te 8 tys przez 2 lata to troche dziwne
karolhawk Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Przyznaję ogólnie całkowity przebieg jest 'trochę dziwny', jednak skoro jest potwierdzony w ASO i u mechanika, to chyba trzeba się tylko cieszyć i mieć nadzieję że nie było nic 'kręcone' Dla formalności napiszę, że problemem był termostat. Po wymianie wszystko jest dobrze. Dzięki za pomoc!
Przemo031 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Pisze tutaj aby nie zakladac nowego tematu a mysle ze jest on bardzo zblizony do mojego problemu.Audi po miescie grzeje sie dosc dlugo ale do 90 stopni( vag pokazuje 76,5 do 81 ) Na trasie teperatura jest ok 75 stopni ( vagiem nie sprawdzalem ) i teraz tak moj silnik to ADR termostat jest na dolnym wezu przy silniku jest on dlugo dlugo zimny nawet jak na postoju teperatura na zegarach pokazuje 90... ( wyglada jakby byl zamkniety chyba ze w audi termostat dziala jakos inaczej ) gorny waz od chlodnicy jest cieply. Jezeli ktos ma jakis pomysl to piszcie bo teperatura w vagu niby jest mniejsza niz na liczniku tak kiedys ktos mi pisal. a termostat wyglada na caly czas zamkniety...
bolusss Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 kolego mialem podobnie i wina była termostat sie nie zamykał wymienilem na wachlera taki jak w aso ale w aso 150 a w motoryzacyjnym 80 i jest gitara:)
ja74687 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 karolhawk u ciebie raczej padł czujnik temp. termostat sprawdź najprostszym sposobem czyli odpal silnik i zobacz czy chłodnica się będzie robiła letnia jak tak to do wymiany jak nie to czujnik do wymiany. Przemo... u Ciebie tez bym obstawiał czujnik temp. w Audi i VW to dość częsta przyczyna Ja u siebie zamontowałem czujnik za 24 zł działa już trzeci miesiąc bez problemu Przed min miałem oryginalny i wytrzymał ok 2 tyg. Teraz takie części robią, zależy jak kto trafi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się