chomiczesq Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Panowie orientuje się ktoś w kosztach od a do z przy swapie na 4,2 albo 2.7 bit do audi a4 b6 baza 2,5tdi 180koni w quattro w manualu
Bieniek Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Na 2.7 to 12-13 na ubogo bez hebli i dodatkow. Silnik okolo 4 tys, robota okolo 4-5tyś,do tego oleje,rozrzad,swiece itp.Nabicie klimy i pelno innych.
s3ns Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 No a z kolei swap na 4.2 bedzie nie tańszy, więc ostatecznie wydasz więcej niż byś po prostu sprzedał aktualne auto, dołożył i rozejrzał się za s4b6.
wampir Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 W dziale sprzedam B6 jest doinwestowana S4 B6
chomiczesq Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2014 a 3.2? da rade zapodać do b6? bo silnik mam w zasiegu ręki
wampir Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Mówisz o benzynowym V6 3.0, który jest seryjnie montowany w B6 czy może V6 FSI 3.2 z B7? Nie wiem co kombinujesz, ale chyba najlepiej będzie jak uruchomisz 2.5tdi i zmienisz auto. Chyba, ze silnik się całkowicie rozleciał to może lepiej wsadzić tam 1.9tdi i wtedy modzić albo sprzedać i kupić odpowiednia baze na mody.
chomiczesq Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2014 Silnik jest igła i napewno nie wsadzę 1.9 tdi. A sztuka jest zbudować a nie kupić. Jedno auto już zbudowałem od zera i tak chciałbym zrobić z tym. Temat nie jest o tym ze lepiej 1,9 czy o 2,5 tylko o kosztach zminy motoru
wampir Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 To moim zdaniem pomysl sredni bo na sile zrobisz transformacje działającego i zadbanego diesla w wolnossaca benzynę, której w przypadku 3.2 FSI nie zagazujesz w rozsądnych pieniądzach, a i jej osiągi nie powalają nie wspominając o sporym spalaniu. Silnik V8 4.2 jest mocniejszy, ale tez doprowadzenie go do serii to grubszy pieniadz nie wspominając o jakimkolwiek podnoszeniu w nim mocy. Jego plus względem 3.2 FSI to możliwość zagazowania. To Twoje pieniądze i możesz zrobić z nimi co chcesz i byłoby ciekawie poczytać opis nowego projektu, ale gdybym ja miał coś robić to na Twoim miejscu wybrałbym opcję włożenia V6 2.7biturbo i dalej modził, ale trzeba pamietac, ze silnik to nie wszystko. Potrzeba dużo lepsze hamulce niż te w 2.5tdi, zawieszenie, wsporniki stabilizatorów itp itd. Nazbiera się spora sumka. Ewentualnie zmienił fure na A4 B7 2.0tfsi, która ma większe hamulce oraz sprzegło i wstawieł k04, FMIC, wydach i miał spokojnie zdrowe ponad 300KM. Zagadaj do kolegi Nosba to będziesz info z pierwszej reki na temat transformacji 2.5tddi na 2.7Bitubo. Powodzenia!
krzysiekvtec Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Jak to jest z tymi 4.2 juz dwa razy nacinam sie na ten motor s4b6 kombi, gosc widzi ze lece za nim zaczyna przyspieszac ja za nim i nagle wyprzedza na maxa ja za nim i nic mi nie ucieka ... Zaczynam watpic w moce tych motorow i jesli mial bym swapowac to 2,7 biturbo :-)
wampir Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) Tez się zastanawiam nad tym. W serii to S4 B6 ma w zaleznosci od wersji ok 5.5s do 100km/h więc powinno płynnie bo płynnie ale przyspieszac..... ale... pewnie mało które auto jest w 100% sprawne bo a tu jakieś nieszczelności, siadły niektóre zaworki, przytkane kat, padajaca sonda itp. itd. na dodatek pewnie jest na średnio wystrojonym lpg. wiec z 344KM robi się 280KM. Nie mylcie tego z nietrzymaniem mocy bo to nie FSI Ty masz auto lżejsze pewnie z 300kg i zima działa na twoja korzyść z dobrym strojeniem. 0-200 w 20s jak na taka mase to nie jest zle. Zobacz w jakim czasie Ty robisz swoim 100-200 Edytowane 15 Grudnia 2014 przez wampir
s3ns Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Też uważam że z wszystkich motorów ktore tu sie przewineły najlepszy będzie 2.7BiT. Należaloby też zapytać do czego auto miałoby ostatecznie służyć po takim swapie. Co do mocy w s4b6 to fakt, wystarczy miec 1.8t w budzie b5 podkrecone na jakies 240 km, bądz 260 w b6 i s4 zacznie puchnąć
Ans Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) ładuj 2.7 bit i sie nie zastanawiaj Bieniek i Flyer i rowniez Hiszpan bodajze pisali o kosztach po robocie u siebie spytaj Nosba on to ogarnia Edytowane 15 Grudnia 2014 przez Ans
winczako Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) wampir nie wiem co napisac. Zdrowe S4 B6 0-200 zrobi w około/nieco ponizej 18sek, latem blizej 20. tu masz moje: Z tym że prawdopodobnie większość wcale zdrowych nie jest -stąd pewnie 260 konne 1.8t moze 0-100 jechac podobnie, jak i podobnie elastycznie. Szczerze zapraszam do spinki z moją esą to rozwiejemy wątpliwości ;-). Napisze jeszcze może, że ja wielokrotnie natykam się na ludzi, którym wydaje się, że się z nimi ścigam... a ja tylko mocno dociskam gaz na biegu na którym akurat jestem (przy wyprzedzaniu wielokrotnie mam 5 lub 6 bieg, a esa już zdrowo jedzie). Co do tematu, najrozsądniejszy swap, to 2,7biT. Chociaż brzmienia wolnossącego V8 nie będzie miało. pozdro Edytowane 16 Grudnia 2014 przez winczako
s3ns Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Jak tam chomiczesq, podjąłeś jakąś decyzję odnośnie swap-a?
Linarr Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 pakuj abz+turbo:) 500-600 koni wyciskasz za 25-30k z robocizną
s3ns Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 no to chyba jedna z tańszych opcji aby osiągnąć taką moc. Albo jakieś VR6T lub przeszczep na 2.7TT. Wszystko podobne pieniądze. Mi osobiście od długiego czasu chodzi po głowie 07K, ale nikt tego jeszcze nie robił ...
marcin4x4 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Z tym że prawdopodobnie większość wcale zdrowych nie jest -stąd pewnie 260 konne 1.8t moze 0-100 jechac podobnie, jak i podobnie elastycznie. Szczerze zapraszam do spinki z moją esą to rozwiejemy wątpliwości ;-). Ja bym chętnie zobaczył porównie z TDI po modzie, powinno być podobnie o ile nie lepiej, B8 teoretycznie powinna sobie poradzić nawet w fabryce.
hafken Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 1.9 pancerne Ale do 2.7 to mu brakuje heh.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się