Skocz do zawartości
IGNOROWANY

swap 4,2 lub 2,7 biturbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie orientuje się ktoś w kosztach od a do z przy swapie na 4,2 albo 2.7 bit do audi a4 b6 baza 2,5tdi 180koni w quattro w manualu

Opublikowano

Na 2.7 to 12-13 na ubogo bez hebli i dodatkow.

Silnik okolo 4 tys, robota okolo 4-5tyś,do tego oleje,rozrzad,swiece itp.Nabicie klimy i pelno innych.

Opublikowano

No a z kolei swap na 4.2 bedzie nie tańszy, więc ostatecznie wydasz więcej niż byś po prostu sprzedał aktualne auto, dołożył i rozejrzał się za s4b6.

Opublikowano

W dziale sprzedam B6 jest doinwestowana S4 B6

Opublikowano

a 3.2? da rade zapodać do b6? bo silnik mam w zasiegu ręki

Opublikowano

Mówisz o benzynowym V6 3.0, który jest seryjnie montowany w B6 czy może V6 FSI 3.2 z B7?

Nie wiem co kombinujesz, ale chyba najlepiej będzie jak uruchomisz 2.5tdi i zmienisz auto. Chyba, ze silnik się całkowicie rozleciał to może lepiej wsadzić tam 1.9tdi i wtedy modzić albo sprzedać i kupić odpowiednia baze na mody.

Opublikowano

Silnik jest igła i napewno nie wsadzę 1.9 tdi. A sztuka jest zbudować a nie kupić. Jedno auto już zbudowałem od zera i tak chciałbym zrobić z tym. Temat nie jest o tym ze lepiej 1,9 czy o 2,5 tylko o kosztach zminy motoru

Opublikowano

To moim zdaniem pomysl sredni bo na sile zrobisz transformacje działającego i zadbanego diesla w wolnossaca benzynę, której w przypadku 3.2 FSI nie zagazujesz w rozsądnych pieniądzach, a i jej osiągi nie powalają nie wspominając o sporym spalaniu. Silnik V8 4.2 jest mocniejszy, ale tez doprowadzenie go do serii to grubszy pieniadz nie wspominając o jakimkolwiek podnoszeniu w nim mocy. Jego plus względem 3.2 FSI to możliwość zagazowania.

To Twoje pieniądze i możesz zrobić z nimi co chcesz i byłoby ciekawie poczytać opis nowego projektu, ale gdybym ja miał coś robić to na Twoim miejscu wybrałbym opcję włożenia V6 2.7biturbo i dalej modził, ale trzeba pamietac, ze silnik to nie wszystko. Potrzeba dużo lepsze hamulce niż te w 2.5tdi, zawieszenie, wsporniki stabilizatorów itp itd. Nazbiera się spora sumka.

Ewentualnie zmienił fure na A4 B7 2.0tfsi, która ma większe hamulce oraz sprzegło i wstawieł k04, FMIC, wydach i miał spokojnie zdrowe ponad 300KM.

Zagadaj do kolegi Nosba to będziesz info z pierwszej reki na temat transformacji 2.5tddi na 2.7Bitubo.

Powodzenia!

Opublikowano

Jak to jest z tymi 4.2 juz dwa razy nacinam sie na ten motor s4b6 kombi, gosc widzi ze lece za nim zaczyna przyspieszac ja za nim i nagle wyprzedza na maxa ja za nim i nic mi nie ucieka ... Zaczynam watpic w moce tych motorow i jesli mial bym swapowac to 2,7 biturbo :-)

Opublikowano (edytowane)

Tez się zastanawiam nad tym. W serii to S4 B6 ma w zaleznosci od wersji ok 5.5s do 100km/h więc powinno płynnie bo płynnie ale przyspieszac.....

ale...

pewnie mało które auto jest w 100% sprawne bo a tu jakieś nieszczelności, siadły niektóre zaworki, przytkane kat, padajaca sonda itp. itd. na dodatek pewnie jest na średnio wystrojonym lpg. wiec z 344KM robi się 280KM.

Nie mylcie tego z nietrzymaniem mocy bo to nie FSI

Ty masz auto lżejsze pewnie z 300kg i zima działa na twoja korzyść z dobrym strojeniem.

0-200 w 20s jak na taka mase to nie jest zle. Zobacz w jakim czasie Ty robisz swoim 100-200 ;)

Edytowane przez wampir
Opublikowano

Też uważam że z wszystkich motorów ktore tu sie przewineły najlepszy będzie 2.7BiT. Należaloby też zapytać do czego auto miałoby ostatecznie służyć po takim swapie.

Co do mocy w s4b6 to fakt, wystarczy miec 1.8t w budzie b5 podkrecone na jakies 240 km, bądz 260 w b6 i s4 zacznie puchnąć

Opublikowano (edytowane)

ładuj 2.7 bit i sie nie zastanawiaj :) Bieniek i Flyer i rowniez Hiszpan bodajze pisali o kosztach po robocie u siebie

spytaj Nosba on to ogarnia :D

Edytowane przez Ans
Opublikowano (edytowane)

wampir nie wiem co napisac. Zdrowe S4 B6 0-200 zrobi w około/nieco ponizej 18sek, latem blizej 20.

tu masz moje:

Z tym że prawdopodobnie większość wcale zdrowych nie jest -stąd pewnie 260 konne 1.8t moze 0-100 jechac podobnie, jak i podobnie elastycznie. Szczerze zapraszam do spinki z moją esą to rozwiejemy wątpliwości ;-).

Napisze jeszcze może, że ja wielokrotnie natykam się na ludzi, którym wydaje się, że się z nimi ścigam... a ja tylko mocno dociskam gaz na biegu na którym akurat jestem (przy wyprzedzaniu wielokrotnie mam 5 lub 6 bieg, a esa już zdrowo jedzie).

Co do tematu, najrozsądniejszy swap, to 2,7biT. Chociaż brzmienia wolnossącego V8 nie będzie miało.

pozdro

Edytowane przez winczako
Opublikowano

Jak tam chomiczesq, podjąłeś jakąś decyzję odnośnie swap-a? :)

Opublikowano

Będzie 1.9tdi, koniec marzeń :)

Opublikowano

:facepalm::decayed: ale za to będzie kamienne auto

Opublikowano

pakuj abz+turbo:) 500-600 koni wyciskasz za 25-30k z robocizną

Opublikowano

:kox: no to chyba jedna z tańszych opcji aby osiągnąć taką moc. Albo jakieś VR6T lub przeszczep na 2.7TT. Wszystko podobne pieniądze.

Mi osobiście od długiego czasu chodzi po głowie 07K, ale nikt tego jeszcze nie robił ...

Opublikowano

Z tym że prawdopodobnie większość wcale zdrowych nie jest -stąd pewnie 260 konne 1.8t moze 0-100 jechac podobnie, jak i podobnie elastycznie. Szczerze zapraszam do spinki z moją esą to rozwiejemy wątpliwości ;-).
Ja bym chętnie zobaczył porównie z TDI po modzie, powinno być podobnie o ile nie lepiej, B8 teoretycznie powinna sobie poradzić nawet w fabryce.
Opublikowano

1.9 pancerne :D Ale do 2.7 to mu brakuje heh.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...