Piotrek98igo Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 mam pytanie,turbo jest od awx i caly czas przeladowuje na wymagane 0,9 laduje 1,5... zaworek n75 nowy,kierownice w turbinie czyszczone ...co moze byc przyczyna?
rosiel Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 09 to chyba nie max?problem moze byc w przyblokowanych dolotach smalcem, zawor N75, brudna turbina, czujnik cisnienia, zmieniony soft w sterowniku
Musashi Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 na wymagane 0,9? przeciez normalne cisnienie ladowania masz 1,7-1,9 bara
Piotrek98igo Opublikowano 28 Września 2008 Autor Opublikowano 28 Września 2008 na wymagane 0,9? przeciez normalne cisnienie ladowania masz 1,7-1,9 bara mowie po odjeciu atmosferycznego...ecu podaje ~1948-a laduje ~2568 po odjeciu atmo wychodzi ~1568barprogram jest od 110KM seria
Piotrek98igo Opublikowano 28 Września 2008 Autor Opublikowano 28 Września 2008 weze gumowe wczoraj zakupilem w aso,mam nadzieje ze sie uporam a jesli weze wymienie i dalej nic,to co jeszcze zostalo?
Piotrek98igo Opublikowano 28 Września 2008 Autor Opublikowano 28 Września 2008 a jakie jest uzasadnienie tego przeladowania jesli to wina turbiny?
spanky Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 na wymagane 0,9? przeciez normalne cisnienie ladowania masz 1,7-1,9 bara mowie po odjeciu atmosferycznego...ecu podaje ~1948-a laduje ~2568 po odjeciu atmo wychodzi ~1568barprogram jest od 110KM seria zrobisz korekte softu i bedzie ladowalo ile trzeba ... prawdopodobnie wine ponosi wysterowanie N75 jest pod inne turbo stad to przeladowanie .... radze szybko zajc sie tematem bo szkoda turbulum ....
Piotrek98igo Opublikowano 28 Września 2008 Autor Opublikowano 28 Września 2008 3 zaworki juz byly podmieniane i na kazdym to samo,te wezyki sa troche sparciale cisnienowe mam nadzieje ze w nich jest to pogrzebane...bylem z tym tematem u Witka juz
spanky Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 3 zaworki juz byly podmieniane i na kazdym to samo,te wezyki sa troche sparciale cisnienowe mam nadzieje ze w nich jest to pogrzebane...bylem z tym tematem u Witka juz zrob logi ,zobaczymy jak to wyglada .. p.s i co Witek powiedzial ... ?
Piotrek98igo Opublikowano 28 Września 2008 Autor Opublikowano 28 Września 2008 3 zaworki juz byly podmieniane i na kazdym to samo,te wezyki sa troche sparciale cisnienowe mam nadzieje ze w nich jest to pogrzebane...bylem z tym tematem u Witka juz zrob logi ,zobaczymy jak to wyglada .. p.s i co Witek powiedzial ... ? myslal ze to wina n75,wezyki ,kupilem nowy zalozylem i dalej to samo...boost 94% i doladowanie 1,5bara ,przeplywka wariuje oczywiscie duze dawki podaje 1250
spanky Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 3 zaworki juz byly podmieniane i na kazdym to samo,te wezyki sa troche sparciale cisnienowe mam nadzieje ze w nich jest to pogrzebane...bylem z tym tematem u Witka juz zrob logi ,zobaczymy jak to wyglada .. p.s i co Witek powiedzial ... ? myslal ze to wina n75,wezyki ,kupilem nowy zalozylem i dalej to samo...boost 94% i doladowanie 1,5bara ,przeplywka wariuje oczywiscie duze dawki podaje 1250 a moze turbo ... nic nie mowil o sofcie ... ?
Piotrek98igo Opublikowano 28 Września 2008 Autor Opublikowano 28 Września 2008 powiedzial ze pierw trzeba doprowadzic doladowanie to porzadku...ma nadzieje ze po zmianie wezow bedzie ok wszystkiemu winne zapieczone kierwniczki w turbie,czyszczenie i teraz juz jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się