kawowy19 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 skoro cisnienie jest dobre to znaczy że pompa działa prawidłowo więc po co ją zmieniać. Jest różnica w ciśnieniach przed i po czyszczeniu? Faktycznie smok był zapchany?Bo jakby smok był zapchany to na pewno ciśnienie byłoby niższe a jest ono tu kwestią podstawową.
Czarodziejka:) Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 Srandardowo zapalala sie kontrolka oleju tak jak pisalam wyzej ok 20km, wracajac wczoraj od mechanika trochę wiecej km nie zapalila sie niby. No ale wczoraj po samej wymianie czujnika tez sie nie zapalila a na drugi dzień juz tak. Nie ma zadnej roznicy przed i po na wolnych obrotach ma 1,8bara a na 2tys obrotów 4,7bara.
Czarodziejka:) Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 a kabel sprawdzony? a kabel sprawdzony? kabel ?? który ?
kawowy19 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 od czujnika. Może gdzieś jest naderwany i albo styka albo nie.
Czarodziejka:) Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 od czujnika. Może gdzieś jest naderwany i albo styka albo nie. hmm, no o tym nie pomyslałam, ale gdyby tak było czujnik zapalał by sie niezależnie od tego czy sie zagrzeje czy nie... a on zapala sie tylko po zagrzaniu do 90stopni czyli gdzies w granicach 20km. Dzis jade ja sprawdzic po wczorajszej kolejnej wymiania czujnika.Dam znac Trzymajcie kciuki mam nadzieje, ze sie nie zapali
kawowy19 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) a może warto byłoby podłączyć manometr kiedy zapali się kontrolka i zobaczyć czy faktycznie ciśnienie jest za niskie. To wskazywałoby jednak naproblem z czujnikiem / kablem. Edytowane 10 Grudnia 2014 przez kawowy19
Czarodziejka:) Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 a może warto byłoby podłączyć manometr kiedy zapali się kontrolka i zobaczyć czy faktycznie ciśnienie jest za niskie. To wskazywałoby na jednak problem z czujnikim Podpinana jest zawsze na goracym silniku, a gdy wkrecisz manometr musisz wykręcić czujnik wiec olej mimo wszystko i tak sie zapali bo nie ma czujnika
kawowy19 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) nie o to chodzi mi chodziło. Silnik pracuje zapala sie kontrolka. Gasisz, wykręcacie czujnik, wkręcacie manometr i sprawdzacie ciśnienie. Jeśli jest ok to nie ma innej opcji jak coś z czujnikiem albo okablowaniem. Bo w rzeczywistości sprawa wygląda tak że ciśnienie jest dobre a mimo to zapala się kontrolka więc wskazuje to na usterkę instalacji albo czujnika Edytowane 10 Grudnia 2014 przez kawowy19
Czarodziejka:) Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 tak tez zrobilismy wczoraj, jak wjechałam na podnosnik zapalił sie olej, od razu manometr i mierzenie i było ok tak jak pisalam 1,8 na wolnych i 4,7 na 2tys obrotów Mechanik tez powiedzial, ze mimo iz jest nowy czujnik tez moze byc wadliwy i zmienilismy znow na inny od wczoraj zrobiłam tylko 30km i nie zapalil sie, za chwile jade pojezdzic i sprawdzic
kawowy19 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 aaaaaaa no to gitara. i oby sie nie zapalił
jacek70 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 To by potwierdzało że nowe czujniki są wadliwe i często wprowadzają w błąd. Montuj oryginał z aso. Możesz jeszcze zrobić podmianę z kimś kto ma sprawny. Wiem, to kłopotliwe ale w stu % pewne. Jeśli na pożyczonym czujnik się zapali, to czujnik dobry a problem tkwi w czymś innym.
Czarodziejka:) Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 Hmm, jak narazie przejechalam dzis pare km i nie zapalila sie po mimo, ze stałam w korkach i auto naprawde sie zagrzalo. Jestem dobrej mysli, ale jeszcze nie daje mi spokoju ten ubytek płynu chłodniczego i wyciek
jacek70 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Wyciek płynu czy oleju? Umyj silnik kercherem a potem obserwuj skąd cieknie. Szukanie wycieków na czystym silniku jest najskuteczniejsze. Powodzenia
Czarodziejka:) Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 Wyciek plynu chłodniczego
Maniu457 Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 W dniu Wednesday, December 10, 2014 o 12:53, Czarodziejka:) napisał: tak tez zrobilismy wczoraj, jak wjechałam na podnosnik zapalił sie olej, od razu manometr i mierzenie i było ok tak jak pisalam 1,8 na wolnych i 4,7 na 2tys obrotów Mechanik tez powiedzial, ze mimo iz jest nowy czujnik tez moze byc wadliwy i zmienilismy znow na inny od wczoraj zrobiłam tylko 30km i nie zapalil sie, za chwile jade pojezdzic i sprawdzic Witam mam taki sam problem tylko że mi Mechanik powiedział że pompa do wymiany wymieniłem pompę i jeszcze panewki po przejechaniu też coś około 20km zapala się kontrolka czy wymiana czujnika na oryginalny pomogła??
Dev Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 41 minut temu, Maniu457 napisał: Witam mam taki sam problem tylko że mi Mechanik powiedział że pompa do wymiany wymieniłem pompę i jeszcze panewki po przejechaniu też coś około 20km zapala się kontrolka czy wymiana czujnika na oryginalny pomogła?? najpierw sprawdź ciśnienie.oleju
Maniu457 Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 Mam tak samo jak tutaj kolega pisze dopiero po przejechania około 20km+/- sie zapala na chwile i gaśnie i czy to może być wina czujnika chodziarz został wymieniony na nowy ??
Maniu457 Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 Godzinę temu, Dev napisał: najpierw sprawdź ciśnienie.oleju Może pan rozmawiać ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się