Przemo031 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) Audi to a4 b5 1,8 125 KMOd jakiegos czasu mam problem jak auto odpalam to na PB przy dodawaniu gazu w pewnym zakresie obrotow jest przymulony i nie chce sie rozpedzac ( na wysokich obrotach jest ok ) Na lpg jest wszystko dobrze ( instalacja sprawdzona i gazu nie przepuszcza gdy pracuje na PB ) Wczoraj wymienilem filtr paliwa ale wydaje mi sie ze jest jeszcze gorzej... Czasami strzeli w dolot i poprostu muli nie chce wkrecic sie na obroty jak wcisne pedal do podlogi to jakos pomalu sie zbiera ale jak dam gaz np na 50 % to auto trzyma te same obroty i po ok 10 s wkreca sie na wyzsze... czujnik teperatury w Vagu pokazuje od 76,5 do 81 na desce 90. Walcze z tym problemem juz dosc dlugi czas i brak mi juz pomyslow... przeplywomierz jak podmienilem to bylo jeszcze gorzej, jak go odepne to na wolnych obrotach faluje. Dzis jeszcze odepne przeplywomierz i postaram sie przejechac i zobaczyc czy jest lepiej... Macie jakies pomysly ? Edytowane 16 Grudnia 2014 przez Przemo031
Labiel Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Jak problem tylko na PB to trzeba szukać problemu w instalacji PB. Może pompa siada, albo regulator ciśnienia.
Przemo031 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2014 Sprawdzilem przeplywomierz i jest dobry. Pompa paliwa podaje stale cisnienie wiec jak skoro na wolnych i wysokich obrotach auto chodzi dobrze, a na srednich obrotach jest problem wiec raczej wykluczam pompe... Dobrze mysle ze jak odepne waz podcisnienia od regulatora i go zaslepie to moge sprawdzic poprawosc dzialania regulatora paliwa ?
Labiel Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Bo na "średnich" obrotach jak mówisz silnik ma najciężej - wtedy obciążenie masz największe i czasy wtrysków najdłuższe. Wbrew pozorom silnik ma lżej przy 5tyś z butem w podłodze niż przy 3tyś z butem. Hmy, dziwne jest to że tylko na PB tak się dzieje. Strzela w wydech, muli - powiedziałbym problem z układem WN, ale wtedy jeszcze gorzej byłby na LPG.
Przemo031 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2014 Strzela w DOLOT nie WYDECH.Dolot sprawdzalem nie raz bo zawsze cos kilka razy bawilem sie z kroccem z tylu silnika to rozbieralem wszystko do przepustnicy i skladalem od nowa ogladajac czy nie ma uszkodzen.Dzis wpadlem na pomysl wyciagniecia podcisnienia z regulatora cisnnienia jutro zaslepie czyms aby do przepusncy nie szlo lewe powietrze i zobacze bo narazie wydaje mi sie ze jest troszke lepiej ale za malo jezdzilem aby to ocenic.
Oral Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Walczyłem z tym problemem. U mnie była przepływka + uwalona masłem z odmy przepustnica. Jak się zachowuje po odpięciu przepływki ? Gaśnie na jałowych obrotach ale podczas jazdy lepiej ? Sprawdzałeś na vag ile dawek powietrza dostaje na jałowym ?
Przemo031 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2014 Po odpieciu przeplywki nie gasnie ale faluja obroty dopiero po czasie sie stabilizuja. Przeplywke sprawdzalem vag com bylo ok 4 na jalowym troszke mniej.
MATIUS Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 ja bym sprawdził odme oraz cały dolot ,zarór węgla aktywnego
Przemo031 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2014 Po czasie jak auto stalo dwa dni odpalam i na zimnym silniku przy dodawaniu gazu slychac swist tak jakby turbo ale go tam nie ma... i slychac to dosc glosno oraz strzaly w dolot po przejachaniu 1 km przestaje
Oral Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Mnie vag oszukał z przepływką . Chociaż naftą przeczyść przepływke i dobrze wysusz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się