HatefulEvil Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Generalnie problem wygląda u mnie następująco: przekręcam klucz na II - wszystko okej, ale po zapłonie zaczyna mi "wrzeszczeć błędem" i podświetla się wykrzynik na zegarach; wprawdzie nie zawsze - najczęściej jeśli auto odpalam po minimum kilku godzinach ( jeśli zapale silnik i po chwili zgaszę i znowu zapalę - nie zdażyło mi się żeby był błąd). Wszystko to zaczęło się po czyszczeniu dolotu (prawdopodobnie) - rozebrałem wszystko i poskładałem. Ostatnio skasowałem błąd: 575Ciœnienie w przewodzie dolotowym ró¿nica dorególowania - B£¥D SPORADYCZNY i miałem nadzieję, że problem się rozwiąże. Niestety wciąż mi wyję przy zapalaniu silnika i teraz nie widzę, żadnego błędu, a sprawdziłem silnik, ABS, poduszki i za bardzo chyba nie mam co więcej sprawdzać (korzystałem z programu POLSKI VAG 4.9). Proszę o porady
krzysiekvtec Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Czy stan plynow w zbiorniczkach jest ok ?
HatefulEvil Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2014 Dokładnie ktore zbiorniki mogą wywolywac taki stan rzeczy? Ostatnio mialem hamulcowy i olej uzupelniane
HatefulEvil Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2014 Miałem z nim większe problemy wczesniej i nie bylo takiego bledu, a ostatnio podladowalem do pelna i pali "jak igla" :>
Ossek Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Ja bym podjechał do elektryka i sprawdził prąd. Ostatnio miałem identyczne objawy (potem doszło resetowanie licznika dziennego po odpaleniu) i wymiana akumulatora załatwiła sprawę.
ciahciah Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 w momencie zapalania jak zapala się kontrolka ABS i piszczy to znak że akumulator już słaby, ale nie przejmuj się do puki nie padnie całkiem nie ma co na zapas go wymieniać, jedną dwie zimy może jeszcze przetrwa, sprawdź świece żarowe i kąt wtrysku by auto zapalało ok wtedy dłużej aku pożyje
HatefulEvil Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 (edytowane) Świece żarowe mogę walnąć kablem od akumulatora i patrzeć za iskra tak? A te ustawianie katu doczytałem ze to niestety na kompie się nie da, wiec raczej nie dam rady xd sprawdzę jedynie jakie jest Swoją drogą wymieniłem aku na inną uzywke i nie pada tak szybko w sensie poprzedni padał jak trzeba było podkręcić dłużej jak 5 sek <lol> a ten 6/7 wytrzymuje xD i faktycznie tak lekko mrygnie kontrolka ABS, to mnie pocieszyles kolego infem ze można tak jeździć aż padnie całkiem [emoji14] Edytowane 8 Stycznia 2015 przez HatefulEvil
ciahciah Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 coś masz nie halo, 5s kręcenie to stanowczo za długo, jeden max dwa obory wałem i silnik ma zapalać, inaczej nie może być
HatefulEvil Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Zimno było xD nie wiem czy świece działają, może też przesadziłem z tymi 5s, Jeśli normalnie odpala sekunde to powiedzmy, że przy zimnie 3s . A co do kątu wtrysku, to niby robił mi rozrząd spec co składa auta z niemiec to wydaje mi się, że to ogarnął, ale spróbuję to sprawdzić jak będę miał chwilę - gorzej jeśli będę miał to przestawić... Edytowane 10 Stycznia 2015 przez HatefulEvil
Ileev Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 3s w zimie to tez nie jest normalne. Sent from my iPhone using Tapatalk
HatefulEvil Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Nawet ze słabym aku? http://vaglog.pl/log_199961.html Ustawienie pompy wtryskowej między 49 a 63 to chyba mieści się w normie? Edytowane 13 Stycznia 2015 przez HatefulEvil
ciahciah Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 ujdzie, ale wahania ponad 9 jednostek już nie, albo masz luz na kole zębatym wału, albo na klinie pompy albo coś nie halo z rozrządem
HatefulEvil Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Jakiś remont silnika wisi w powietrzu czy kwestia regulacji? ^^' Swoją drogą czy to coś poważnego? Na co może mieć wpływ taki luz?
ciahciah Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 może się skończyć wymianą silnika w najgorszym wypadku bo z rozrządem nie ma żartów, żadna kwestia regulacji, to nie tyle poważne co ważne, do skontrolowania rozrząd, może już czas na wymianę rozrządu, przy okazji wymień klin na wale pompy i spr czy koło zębate wału nie ma luzu
HatefulEvil Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) W tym sek że Rozrząd miałem niedawno wymieniany. To jakie wachania są dopuszczalne? Edytowane 16 Stycznia 2015 przez HatefulEvil
ciahciah Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 np 50-59 albo 45-54 albo 20-29 czyli zakres wahania się nie może być większy niż 9 jednostek, to znaczy może być ale to świadczy że tam coś już ma luz, jeżeli nie katujesz silnika i nie przekraczasz 4000obr można się tym zainteresować dopiero przy następnej wymianie rozrządu lub gdy zakres wahań powiększy się, pewnie dla prawie wszystkich to nowoć co pisze ale podobnie jak wymiana badzo starego płynu chłodzenia-zupy na nowy może załatwić problem z zaniskim wskazaniem temp. prawie zawsze uważanym za wadliwy termostat tak samo jest i tu, u mnie wahało się max 9 jednostek i księżyc na wale miał ślady że koło miało luz, ostatnio przed zerwaniem ekstremalnie katowanego ori(niby na 90tys km) paska rozrządu przy 75tys km max odchyłak była 6, po wymianie głowicy i rozarżadu wachania były max 2 i tyle powinno być
HatefulEvil Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 No to będę to kontrolować co jakiś czas, a że silnika raczej nie katuje to moje obawy trochę się rozwiały Jeżeli wachania nie wzrosną to będę tylko bardziej pilnował mechanika przy następnej wymianie rozrządu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się