kawowy19 Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 Było w tym temacie to opisane jakie zaworki itd. Twoja decyzja co robic
Buchcio080 Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 No ale czytalem temat. I tak chłopaki twierdzą że w avj występują zaworki. A aso twierdzi ze nie :/ kurde miedzy młotem a kowadłem...
kawowy19 Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 ehhhh....Słuchaj przecież jest opisane wszystko w tamtym temacie. Jeśli masz wątpliwości to sobie odpuść i po temacie
Buchcio080 Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 No cóż to będę musiał "lekturę" kilka razy przeczytać ze zrozumieniem :/. Ogólnie dzięki za pomoc i namiary
gsekulski Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam koledzy. Potrzebuje pomocy. Otóż na ssaniu na zimnym silniku mam taki dźwięk: Ktoś podpowie co to może być? Na pewno nie pompa SAI. Dodam że jakiś czas jeździłem z urwanie kolanie odmy i przy wymianie niewiele śle kilka plastików wpadło do środka. Na rozgrzanym silniku jest cicho i ok. Brak błędów jak i spadków mocy. Raz się zdarzyło zdarzyło po odpieciu akumulatora i podladowaniu efekt ustal. Z góry dzięki. Myślałem, że napinacz ale wymieniałem 2 tyg temu uszczelkę pokrywy i pokrywe i napinacz był sztywno. Może za mocno pokrywe skręciłem? Myśladem, że smok olejowy ale 70 tys przejeździlem na valvoline max life 5w40, olej nawet czarny sie nigdy nie zrobił wiec czym by go zatkal. Edytowane 13 Kwietnia 2017 przez gsekulski
przem8 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Sprawdź ciśnienie oleju na zimnym i ciepłym silniku i będziesz miał pewność czy jest ok. Napinacz z łańcuszkiem raczej do wymiany. To, że napinacz jest sztywny nie oznacza, że jest w pełni sprawny. Osobiście przerabiałem taki przypadek tylko, że u mnie napinacz odzywał się w pewnym zakresie obrotów niezależnie zimny czy ciepły, błędów też nie było. Po demontażu ukazały się ładnie wyrzeźbione rowki w głowicy od łańcuszka
gsekulski Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Sprawdziłem. Problem znika po odpieciu nastawnika. Tzn po odpieciu napinacza od wtyczki.
gsekulski Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Witam. W moim przypadku winny był napinacz. Po wymianie wszystko ok.
Mariusz96 Opublikowano 4 Września 2023 Opublikowano 4 Września 2023 Witam. Odgrzebie temat trochę . Czy można jeździć z wypięta wtyczka nastawnika zmiennych faz rozrządu ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się