PePe_a4b5 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Witam. Tak jak w temacie nie pali na jeden cylinder konkretnie na drugi. Awaria nastapiła z mojej winy. Po odpaleniu silnika zdjąłem fajke ze świecy po założeniu już nie pali na ten cylinder. Co mogłem uszkodzić kabel czy cewke? Dziwna sprawa napierwszym cylindrze fajka i świeca są mokre. Nie jest to ani olej ani paliw tylko wilgoć. Chciałem podmienić przewody ale nie mogę ich zdjąć z cewki. Macie jakiś sposób na ich zdjęcie?
Marcin_1.8T Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Witaj, awaria raczej nie jest z Twojej winy bo często tak się sprawdza właśnie wysokie napięcie ściągając fajke/cewke z jakiegoś cylindra i obserwując przy tym prace silnika. Często się to sprawdza przy wypadaniu zapłonu lub awarii wtrysku na LPG kiedy na benzynie chodzi idealnie a na gazie szarpie przy przyspieszaniu. Ale wracając do Twojego problemu jedyne rozwiązanie takie na szybko to spróbuj zamienic jednak te przewody, wiem że ciężko mogą schodzic ale to najlepsze rozwiązanie. Obejrzyj też fajke albo sprawdź przejścia na kablu.
PePe_a4b5 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2014 Ok po świetach spróbuje podmienić przewody jak będzie to samo tzn że cewka padła tak? Wtedy brać jakiś zamiennik czy szukać używki bo oryginalne są b. drogie..
PePe_a4b5 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2014 A co myślicie o tej mokrej świecy z pierwszego cylindra? Wydaje mi się że jak wkładałem tam fajkę słychać było takie jakby "bulgotanie" jakby była nieszczelność na tej świecy. Chcę wymienić od razu świece jakie polecacie?
Marcin_1.8T Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Jak podmienisz przewody i na tym cylindrze dalej będzie problem to znaczy że cewka, jeśli problem pojawi się na innym to znaczy że przewód. Jeśli padła Ci cewka to przemyśl dobrze bo z ori używka to moze byc tak że pojeździsz 2 miesiące i znowu bedzie do wymiany. Myśle że nie ma co oszczędzac i poszukaj dobrego nowego zamiennika i będziesz jeździł tyle co na oryginalnej nówce. Świece załóż np. NGK bo te silniki nie są mega wymagające wiec NGK jakies V-line bez problemu będą śmigac.
PePe_a4b5 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Podmieniłem przewody i jednak cewka padła... Zamówiłem oryginalną używkę zobaczymy co to będzie. Co do świec mam okazję kupić tanio takie BOSCH Fr78x czy nadają się? Edytowane 29 Grudnia 2014 przez PePe_a4b5
PePe_a4b5 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2014 Auto pali już na wszystkie cylindry. Cewka wymieniona na oryginalna używkę BOSCH oraz świece NGK V-line 24. Dzięki wszystkim.
krystian1983k4 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 jest ktoś co dobrze zna silnik w audi 1.8 ADR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się