awt Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Dziś byłem w zakladzie lakierniczym zeby podnieśli mi trochę te drzwi ale uznali, ze wszystko z nimi jest ok, dobrze sie schodzą i wszystkie jest równo jak sa zamknięte. Gościu mi jedyne zwrócił uwage na uszczelkę przedniej szyby, że odstaje dziwnie w jednym miejscu i mam jechać do nich to sprawdzą - domyślam się ze zdemontują te uszczelki, przeczyszczą i założą od nowa. Pytanie zatem czy jest sens jak już będę to robił zeby wstawic nową uszczelkę ta dookoła szyby? I ewentualnie jak duzy to jest koszt Ja poszukiwałem tej uszczelki co idzie dookoła obrysu drzwi bo w pewnym marnym serwisie lakierniczym powiedzieli mi, że się nie da wyregulować tych drzwi i że trzeba kupić nowe zawiasy i dopiero drzwi ustawiać i jeszcze ramkę z szybą dopasowywać więc uznałem, że łatwiej będzie kupić nową uszczelkę i ją sobie samemu wymienići szumy znikną. Wysłałem zapytanie do serwisu Audi w Konstancinie, w odpowiedzi otrzymałem informację, że do B5 nie produkują już uszczelek i ich nie ma na stanie, jedynie mogę próbować przez dział "Audi tradition" koszt jednej ok 600 pln sztuka! To było jakieś pół roku temu, ale możliwe, że po prostu zostałem brutalnie mówiąc "olany" i dostałem takie info na "odczep się" i po jakiś dłuższych poszukiwaniach może by się coś znalazło.
Fenrir Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Można kupić na forum uszczelki z lifta w dobrym stanie za śmieszne pieniądze. ASO zawsze było drogie, jakoś nie jestem zaskoczony. Trzeba mieć chyba bardzo dobitą tą uszczelkę żeby nie dało się ich w żaden sposób ustawić.
dani270 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 a uszczelki z polifta wejda bez problemu do przedlifta? moze od B6 lib od B7 podpasi? sa tez uszczelki na metry ciete motowal ktos takie? http://allegro.pl/uszczelka-drzwi-t70-opel-merc-bmw-vw-audi-stomil-i4985781449.html http://allegro.pl/uszczelka-drzwi-fiat-lodzie-nowa-tanio-stomil-t28-i4947510373.html
Fenrir Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Z lifta powinny wejść bez problemu, z B6 nie bo to w ogóle inna buda, inne ramki itp. Te na metry bym odpuścił bo też dopasować to tak żeby nie szumiało będzie problem. Zamiast normalnej uszczelki tego nie dasz, a jak dasz na górę to będzie pewnie za grubo.
akrak Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) U mnie też szumi, przygotowywałem się do regulacji ramki, jak już kilka osób radziło i robiło, ale zauważylem, że góra drzwi lekko odstaje względem tylnych drzwi, nie są dobrze dociśnięte przy zamkniętych dzrzwiach. Dół jest ok, tak mniej więcej od połowy drzwi do góry zaczyna odstawać stopniowo i wydaje mi się że tu leży przyczyna mojego szumienia, bo jak dopchnę górę drzwi ręką to jest luz, miejsce żeby docisnąć. Powiedzcie mi jak to wyregulować? Muszę jeszcze skontrolować szczelinę z przednim blotnikiem czy też odstaje. To zauważyłem tak na szybko przed robotą... Edytowane 20 Lutego 2015 przez akrak
Fenrir Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Możesz spróbować poluzować górny zawias albo oba, docisnąć górę drzwi i dokręcić. Chociaż jeśli masz słabo spasowane drzwi z błotnikiem to na pewno coś było kombinowane i trzeba by zacząć od sprawdzenia szczelin. Tylne drzwi muszą być ustawione względem tylnego błotnika bo jest stały, wtedy do nich przednie drzwi i do drzwi błotnik. Zerknij jak to u Ciebie wygląda.
akrak Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Szczeliny wyglądają ok, z tylu i z przodu tyle, że ten narożnik co jest na zdjęciu lekko odstaje i mam wrażenie że przez to drzwi nie dochodza do uszczelki tak jak powinny, spróbuję ruszyć jutro ten górny zawias, mam nadzieję że nie zrobie gorzej jak jest
pacos Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Panowie jezeli chodzi o szumy o których ja pisałem to chyba jednak tylko moja wyobraźnia bo jechałem ostatnio takim samym audi jak moje, też 2.4 i w środku takie same "doznania", mało tego, jechał ze mna ostatnio do Krakowa gość, który jezdzi a6 c6 i mówi, ze nie jest odczuwalnie glosniej niz u niego (jechalismy tak do 120) więc fałszywy alarm. Polecam kazdemu najpierw porównac z innym egzemplarzem
akrak Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 tylko u mnie te wkurzające szumy zaczynają się właśnie od 100-120km/h im szybciej tym bardziej :/
reizen Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Przerabiam to samo , wczoraj miałem e39 do dyspozycji ( byłem kierowcą) jak deptałem jej dynamicznie , patrze na liczniku a tam już 150 nie wiadomo kiedy a w środku cisza taka że można było spokojnie szeptem pogadać a6 c5 tak samo .A4 b5 zaczyna mnie już powoli irytować
dani270 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 wyższej klasy samochody czy modele danej marki zazwyczaj są lepiej wygłuszone ale nasze problemy to zużyte uszczelki, zawiasy i wtykanie łap osób które nie maja pojęcia o kręceniu przy autach a się za to biorą i dość często zostają im niepotrzebne elementy po robocie czytalem tematy na forach o problemach z odglosami z zewnatrz jak i szumach o a6 c7 c6 i c5
kowalzdmf Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Ja tak miałem też w swojej A4 b5 i wystarczyło wyregulować drzwi i szum jakby ustał. Tzn nie do końca bo te auta mają taką lekką wadę że po przerkoczeniu 100-120km/h słychać lekki szum
Fenrir Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Przejedź się 200km/h to dopiero Ci uszy przewieje A jak potem zwolnisz to przy tych 120 ulga niesamowita bo prawie nie słychać w porównaniu z tym co jest przy szybkiej jeździe.
maju91 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 jeśli chodzi o uszczelki drzwi to na forum dacii znalazłem ciekawy patent mianowicie chłopaki demontują uszczelki i przez ich wnętrze przeciągają sznur gumowy o średnicy powiedzmy 5 mm dzieki czemu uszczelka jest lepiej wypełniona i lepiej przylega do drzwi, podobno pomagaco sądzicie o takim rozwiązaniu??
kowalzdmf Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 jeśli chodzi o uszczelki drzwi to na forum dacii znalazłem ciekawy patent mianowicie chłopaki demontują uszczelki i przez ich wnętrze przeciągają sznur gumowy o średnicy powiedzmy 5 mm dzieki czemu uszczelka jest lepiej wypełniona i lepiej przylega do drzwi, podobno pomaga co sądzicie o takim rozwiązaniu?? Wiesz to magicy hehe. Można by było spróbować taki patent, tylko gdzie kupić taki gumowy sznur?
misiek95 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 w b5 ciężko sie walczy z szumami ja u siebie poprawiałem milion razy jakieś uszczelki boczki ramki itd. i teraz wydaje mi sie że jest tak jak być powinno
Zerwi Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 jeśli chodzi o uszczelki drzwi to na forum dacii znalazłem ciekawy patent mianowicie chłopaki demontują uszczelki i przez ich wnętrze przeciągają sznur gumowy o średnicy powiedzmy 5 mm dzieki czemu uszczelka jest lepiej wypełniona i lepiej przylega do drzwi, podobno pomaga co sądzicie o takim rozwiązaniu?? Wiesz to magicy hehe. Można by było spróbować taki patent, tylko gdzie kupić taki gumowy sznur? Na alledrogo wpisz hasło"weżyk silikonowy"
Kasparov Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Witam. Również mam opuszczone drzwi od kierowcy z tym, że u mnie w ogóle brakuje dolnej śruby i drzwiczki wiszą na dwóch. Drzwi regulujecie przy drzwiach czy budzie i czy taka śrubę można gdzieś dostać czy wkręcić taką by pasowała? Sent from out of space!
dani270 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 wypełnienie uszczelki np. wezykiem sylikonowym ktory mozna dostac w sklepie wedkarskim wiaze sie z przecieciem uszczelki by go wprowadzic a czym ja z powrotem skleic by w tym miejscu nie wialo?
reizen Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Czyli w s4 2.7 biturbo trzeba jeździć w nausznikach ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się