zakwas1 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Witam Chciałbym dołożyć sobie wskaźnik Boost w środkową kratkę w moim a4 b5 (1.9tdi ahh) Przejrzałem ten temat : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/73276-all-b5-montaz-wskaznika-doladowania-w-kratce-nawiewu/ Mam dwa pytania. 1.Jaki polecacie kupić wskaźnik doładowania i jakiej średnicy aby wyglądało to zbliżone do oryginału ?Polecają VDO.Rzekomo najtańszy i najlepszy.Niestety te co widze na allegro to jakieś chińczyki na wzór VDO(VDO LOOK) 2.Gdzie podpiąć się trójnikiem aby pomiar byl najbardziej wiarygodny.Powiem tylko,że nie będę rozwiercał kolektora dolotowego i nie mam flanszy zamiast egra.Wszystko na swoim miejscu. Tak na marginesie. Jak myślicie.Modyfikacja raczej bardzo na plus prawda? Można łatwo zauważyć jakąś dużą nieszczelność w układzie,albo notlaufy,ogólnię pracę turbiny. Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 jeżeli nie planujesz większego turbo niż awx to wskaźnik zbędny
szczuraz Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 W Twoim roczniku musisz się nawiercić w plastikowej rurze dolotu przed kolektorem. W moim roczniku można się wpiąć przed map sensorem ECU. Marka wskaźnika obojętna. Nie potrzebujesz super dokładnego gajgera. W klekocie musisz zastosować trójnik ze zwężką bo wskaźnik będzie Ci dzwonił wskazówką przy skokach doładowania.
Dev Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 W kazdym kpl z zegarem jest dysza z dławikiem zegar fi52 do max 2 barów wepniesz tak jak Koledzy radzili
miferA4B5 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Podepne sie pod temat, do ajm 115km gdzie sie najlepiej wpiac?
Brzeziak Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Odświeżam kotleta:)Mam juz gajera w moim AFN, tylko gdzie się wpiąć?W dolocie wolałbym nie wiercić, pobawił bym się i wpiął w tą plastikową rurę od dolotu.I tu koleje pytanie, tam pojawia mi się olej, jak wepnę się w tą rurę to olej nie zaszkodzi gajerowi? Może są jakieś "filtry"?Wcześniej w moim mk3 AAZ nie miałem z tym problemów.Czekam na jakąkolwiek pommoc:)
Bedzial Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Odświeżam kotleta:) Mam juz gajera w moim AFN, tylko gdzie się wpiąć? W dolocie wolałbym nie wiercić, pobawił bym się i wpiął w tą plastikową rurę od dolotu. I tu koleje pytanie, tam pojawia mi się olej, jak wepnę się w tą rurę to olej nie zaszkodzi gajerowi? Może są jakieś "filtry"? Wcześniej w moim mk3 AAZ nie miałem z tym problemów. Czekam na jakąkolwiek pommoc:) Jedynym "filtrem" zeby nie bylo oleju w dolocie w ogole jest Oil Catch Tank, w przeciwnym razie gdziekolwiek sie w dolot nie wepniesz to zawsze bedziesz mial tam olej. Poza tym, jezeli masz duzo oleju w dolocie to w pierwszej kolejnosci zajmij sie jego usunieciem.
Brzeziak Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Miałeś go zamontowanego u siebie? Jest w ogóle sens go montować? Podpinać się tym gajerem bez tego Oil Catch Tank?Dolot czyszczę co jakiś czas ale olej i tak się tam pojawia, na pewno będę wszystko dokładnie mył przed założeniem fmica.
ciahciah Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 olej a raczej film olejowy na ściankach ma być, dzięki niemu dłużej pożyje twój silnik, gajgerek też
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się