marcinch001 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Jak ktoś chce do tych silników gaz to już zakładają w fazie ciekłej dedykowany do tego modelu .
griga-st Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 do tych silników gaz to już zakładają Nie wydaje mi się
marcinch001 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Pomyliłem się zakładają ale do silników z rocznika od 2008 do 2012. Dedykowany
syndroom Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2015 (edytowane) co to za rurka oznaczona strzałką? Miejsce na bagnet oleju? którego niema tak naprawdę ) Edytowane 24 Kwietnia 2015 przez syndroom
andynl Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Bagnet możesz sobie kupić wtedy Ci się ta rurka przyda
d3b Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Przymierzam sie do poliftowego avanta. Jak sądzicie który silnik będzie mniej sprawiał mniej problemów ? 1.8TFSI (170) czy 2.0TFSI (211) ? Większa moc i częste występowanie w quattro skłania mnie do 2.0 ale dużo się naczytałem i nasłuchałem o problemach z tym silnikiem.
Śmierć z nieba Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Przymierzam sie do poliftowego avanta. Jak sądzicie który silnik będzie mniej sprawiał mniej problemów ? 1.8TFSI (170) czy 2.0TFSI (211) ? Większa moc i częste występowanie w quattro skłania mnie do 2.0 ale dużo się naczytałem i nasłuchałem o problemach z tym silnikiem. Witaj kolego, ja z czystym sumieniem mogę polecic ci 1.8TFSI 170PS. Mam właśnie avanta i jeżdżę tym juz dwa lata, silnik dla mnie rewelacja, wcześniej jeździłem 2.0 tdi BRD, bardzo przyzwoite spalanie, a na koniec najlepsze-bardzo duże gratisy mocy, w ubiegłym miesiącu byłem w Witka z Rperformance na programie i wyszło pięknie: seria 200ps, lekki program i 250ps
kanu Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 spalanie po programie się zmieniło ?
Śmierć z nieba Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 spalanie po programie się zmieniło ? Auto przetestowałem wczasie wyjazdu do chorwacji i powiem szczerze że nawet delikatnie spadło
d3b Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Czyli spoko silniczek, ale ta świadomość że Octavia 2.0 TDI RS będzie pewnie szybsza :\
griga-st Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Jak polift, to szukać tylko CNCD. To to samo co CJEB, tylko ze w dwóch litrach. Tu w/w Skoda nie podskoczy. Ale były tez oczywiście na początku polify z CDNC.
andynl Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Ale były tez oczywiście na początku polify z CDNC. CDNB też się zdarzały podobno
marcinch001 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Silnik 170 ps ma już wtrysk pośredni i bezpośredni ?
Śmierć z nieba Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Silnik 170 ps ma już wtrysk pośredni i bezpośredni ? TAK
Hugo26 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Witam Mój pierwszy post:) Witam cieplo wszystkich:) Przymierzam się do kupna a4 1,8tfsi 170. Naczytalem się dużo niedobrego o silnikach 1,8 tsi i tfsi. Problem z napinaczami ponoc nie istnieje już od 04.2010r. A jak jest ze zużyciem oleju? W silnikach 1,8 tsi tfsi wystepowal duzy problem z braniem oleju. Winne były niewlasciwe pierścienie. A jak jest w nowym silniku 1,8 tfsi 170? Jakie zastosowano pierścienie? Czy problem zużycia oleju nadal wystepuje? Proszę o info uzytkownikow którzy maja a4 z tym silnikiem o info ile ich auto zużywa oleju. Nowe a4 braly nawet 0,3 -0,5 l na 1000kma po przejechaniu 50-60tys nawet 0,7-1l na 1000km. Obawiam się ze wydam sporo kasy a będę mieć duże problemy z silnikiem. Za cenne info z góry bardzo dziekuje. Pozdrawiam
Śmierć z nieba Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Witam Mój pierwszy post:) Witam cieplo wszystkich:) Przymierzam się do kupna a4 1,8tfsi 170. Naczytalem się dużo niedobrego o silnikach 1,8 tsi i tfsi. Problem z napinaczami ponoc nie istnieje już od 04.2010r. A jak jest ze zużyciem oleju? W silnikach 1,8 tsi tfsi wystepowal duzy problem z braniem oleju. Winne były niewlasciwe pierścienie. A jak jest w nowym silniku 1,8 tfsi 170? Jakie zastosowano pierścienie? Czy problem zużycia oleju nadal wystepuje? Proszę o info uzytkownikow którzy maja a4 z tym silnikiem o info ile ich auto zużywa oleju. Nowe a4 braly nawet 0,3 -0,5 l na 1000kma po przejechaniu 50-60tys nawet 0,7-1l na 1000km. Obawiam się ze wydam sporo kasy a będę mieć duże problemy z silnikiem. Za cenne info z góry bardzo dziekuje. Pozdrawiam Witaj, kolego u mnie jak na trazie nie ma żadnego problemu brania oleju, przelot 38 tys. Prywatnie dodam, że jeśli decydujesz sie na auto z turbo to musisz byc przygotowany na jakies tam ubytki oleju,. Gemeralnie silniczek jak na razie dla mnie super
peszko Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Przymierzam sie do poliftowego avanta. Jak sądzicie który silnik będzie mniej sprawiał mniej problemów ? 1.8TFSI (170) czy 2.0TFSI (211) ? Większa moc i częste występowanie w quattro skłania mnie do 2.0 ale dużo się naczytałem i nasłuchałem o problemach z tym silnikiem. Witaj kolego, ja z czystym sumieniem mogę polecic ci 1.8TFSI 170PS. Mam właśnie avanta i jeżdżę tym juz dwa lata, silnik dla mnie rewelacja, wcześniej jeździłem 2.0 tdi BRD, bardzo przyzwoite spalanie, a na koniec najlepsze-bardzo duże gratisy mocy, w ubiegłym miesiącu byłem w Witka z Rperformance na programie i wyszło pięknie: seria 200ps, lekki program i 250ps Kolego nie wiem czy dobrze zrozumiałem robiłeś program w BRD czy w Twoim obecnym CJEB? Jaki koszt programu?
Śmierć z nieba Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Przymierzam sie do poliftowego avanta. Jak sądzicie który silnik będzie mniej sprawiał mniej problemów ? 1.8TFSI (170) czy 2.0TFSI (211) ? Większa moc i częste występowanie w quattro skłania mnie do 2.0 ale dużo się naczytałem i nasłuchałem o problemach z tym silnikiem. Witaj kolego, ja z czystym sumieniem mogę polecic ci 1.8TFSI 170PS. Mam właśnie avanta i jeżdżę tym juz dwa lata, silnik dla mnie rewelacja, wcześniej jeździłem 2.0 tdi BRD, bardzo przyzwoite spalanie, a na koniec najlepsze-bardzo duże gratisy mocy, w ubiegłym miesiącu byłem w Witka z Rperformance na programie i wyszło pięknie: seria 200ps, lekki program i 250ps Kolego nie wiem czy dobrze zrozumiałem robiłeś program w BRD czy w Twoim obecnym CJEB? Jaki koszt programu? Program miałem tu i tu, a o koszta dzwoń do R-Performance
herman85 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 (edytowane) Witam, Mam 1.8 TFSI 170km CJEB. Czy spalanie oleju na poziomie 80ml-100ml na 1000km to sprawa normalna? Przypuszczam że tak ale wole sie upewnić u bardziej doświadczonych użytkowników. Byłem w serwisie i mi zaproponowali ważenie ale nie wiem czy jest sobie sens głowe zawracać bo norma to 0,5l na 1000km Auto jest na gwarancji póki co ale za bezasadne ważenie sie płaci coś kojarze Edytowane 29 Listopada 2015 przez herman85
zabiello Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Owszem, że się płaci za próbę olejową jeśli dobrze pamiętam to ok 600 zł. Przy takim przepalaniu oleju to nie ma sensu nic robić, jeśli Ci na gwarancji nie przekroczy tych 0,5l na 1000km. A jak Ci się skończy gwarancja i zacznie przepalać olej litrami to i tak ASO się wypnie na Ciebie i nawet nie zechcą pokryć kosztów części pomimo ciągłego serwisowania samochodu w ASO i otwartego zdania Panów z ASO że jest to wada fabryczna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się