amati88 Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 Witam!! Proszę o pomoc bo już nie wiem co mam robić..... Mam audi a4 1.8T 350KM ... problem polega na tym że kiedy załącza się turbinka samochodzik zaczyna się dławić i przerywać... po dłuższym przyciskaniu nagle załącza się turbina i idzie normalnie.... byłem u elektryka i pokasował mi błędy w komputerze... czyściłem przepustnice... nie ma żadnych nieszczelności... jedyna opcja jaką mi jeszcze doradzono do wymienić przepływomierz..?! co wy byście mi doradzili??
wodi87 Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 WEZ ODEPNIJ PRZEPLYWOMIERZ JEZELI BEDZIE TAK SAMO CHODZIL TO DO WYMIANY TAK MI SIE WYDAJE JA WLASNIE JESTEM PO WYMIANIE PRZEPLYWOMIERZA MOJE AUDI TO A4 1.8 TURBO 195KM BEDE MIAL NA STANIE SPRAWNY PRZEPLYWOMIERDZ DO AEB ODAM TANIO:p JAK BY CO POZDRAWIAM * nie pisz proszę wielkimi literami - Łukasz
poziek Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 dokładnie tak jak pisze wodi87 odepnij wtyczkę od przepłwyki i zobacz czy jedzie tak samo masz wskaźnik ciśnienia doładowania ?[br]Dopisany: 01 Październik 2008, 13:37_________________________________________________ACHA no i czym wystrojone te 350KM ?
labek Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 problem polega na tym że kiedy załącza się turbinka samochodzik zaczyna się dławić i przerywać... po dłuższym przyciskaniu nagle załącza się turbina i idzie normalnie.... Może i jestem tępy ale, nie kumam tego zdania
pet3r Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 problem polega na tym że kiedy załącza się turbinka samochodzik zaczyna się dławić i przerywać... po dłuższym przyciskaniu nagle załącza się turbina i idzie normalnie.... Może i jestem tępy ale, nie kumam tego zdania ja rozumiem to tak: jak turbo zaczyna pompować to silnik się dławi i przerywa, przy dalszym wciskaniu gazu silnik zaczyna pracować normalnie i za***rdala
amati88 Opublikowano 1 Października 2008 Autor Opublikowano 1 Października 2008 No właśnie o to chodzi jeśli pisząc tak dosadnie Oczywiście wskaźnik jest ... A turbinka 2 barowa hasa Przepływomierz odpinałem i jest różnica w pracy silnika (czyli jest ok) Zastanawia mnie jeszcze filtr benzyny ponieważ jak silnik zaczyna się dławić to z tłumika wydobywa się czarny dym...
domjenick Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 ponawiam pytanie Pozka-jak to wystroiles 1,8 -125-na 3 i pol setki cos tam wrzucil silnik od F15?[br]Dopisany: 01 Październik 2008, 23:58_________________________________________________...w podpisie masz serie 1,8 bez turba-wiec dorzuciles dmuchawe i co jeszcze chyba ,ze nie o te auto chodzi...[br]Dopisany: 02 Październik 2008, 00:01_________________________________________________ Zastanawia mnie jeszcze filtr benzyny ponieważ jak silnik zaczyna się dławić to z tłumika wydobywa się czarny dym... moze sonda niedomaga...
amati88 Opublikowano 1 Października 2008 Autor Opublikowano 1 Października 2008 Jest to nowe auto............ Nieopłacalne było montowanie turba w tamtej więc sprzedałem i niedawno kupiłem 1.8 T po modyfikacjach w DV-T Wymienię filtr i zobaczę czy podziała , jak nie to będę kombinował z sondą
GTO Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 zrob logi kolego i wstaw na mail, jeśli kolega ma ster po tuningu i mapa z której czyta ster z odpięta przeplywką nie była ruszona to nie pojedzie wogóle.
poziek Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Te logi możesz wstawić na forum
amati88 Opublikowano 2 Października 2008 Autor Opublikowano 2 Października 2008 sorka panowie ale jestem świeżak..... czy pisząc "logi" chodzi wam o zdjęcia....?
poziek Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 jak silnik zaczyna się dławić to z tłumika wydobywa się czarny dym... znaczy przelany mocno paliwem...filtr nie ma tutaj nic do rzeczy jak dla mnie to sprawa softu czyli tunera, który go stworzył
amati88 Opublikowano 2 Października 2008 Autor Opublikowano 2 Października 2008 a czy ktoś zna jakiegoś dobrego tunera w warszawie..?
poziek Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 a czy ktoś zna jakiegoś dobrego tunera w warszawie..? a nie lepiej udać się do tunera od którego kupileś ten silnik ?
marcin j Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 sorka panowie ale jestem świeżak..... czy pisząc "logi" chodzi wam o zdjęcia....? Nie, logi to odczyt bloków wartości , czyli lopatologicznie zestaw cyferek (parametrów) silnika , turbiny itp. więcej poczytaja w dziale FAQ, silniki benzynowe.
amati88 Opublikowano 2 Października 2008 Autor Opublikowano 2 Października 2008 kupiłem go z komisu (cały samochód)... a ludzie którzy go "przerabiali" są w Ostrowcu Świętokrzyskim... także wolał bym zrobić to w warszawie..
poziek Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 kupiłem go z komisu (cały samochód)... a ludzie którzy go "przerabiali" są w Ostrowcu Świętokrzyskim... także wolał bym zrobić to w warszawie.. zadzwoń do mnie 602 636 918
adamooo Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 kupiłem go z komisu (cały samochód)... a ludzie którzy go "przerabiali" są w Ostrowcu Świętokrzyskim... także wolał bym zrobić to w warszawie.. powiadasz że masz 350 kucy..hm.. :polew: a powiedz skąd wiesz że ma tyle koni? w komisie Ci powiedzieli ?
matig7 Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 To musi być to: http://autoartpis.gratka.pl/ogl/6580.html
Piechol Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 To musi być to: http://autoartpis.gratka.pl/ogl/6580.html o ja pier.... :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się