Skocz do zawartości
IGNOROWANY

REGENERACJA TURBINY 1.9TDI AWX 130KM - daje ciśnienie do 3barów :/


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, gdzie polecacie regenerację turbiny?

Pozdrawiam, Dominik

Opublikowano

Ja regenerowałem w Mielcu na ulicy długiej 55. Wszystko fajnie wziołem turbine od afn załozyłem po 1000km zdecydowałem sie na turbo od awx i gościu wymienił bez problemu za dopłatą 50 zł. Jak narazie zrobiłem z 10000 km i wszystko ok także polecam:)

Opublikowano

moze najpierw sprobuj wyczyscic??

zacinajaca sie geometria powoduje podwyzszone cisnienie

Opublikowano

Zacznij od porzadnej diagnostyki no to nie musi byc turbo

Opublikowano

Ja bym czyscil turbo..

Opublikowano

sprawdz jak pracuje sztanga od turbiny

Opublikowano

Panowie podepne sie pod temat.Mam problem z przeladowaniem na zimnym silniku jest ok po przejechaniu kilku kilkunastu km auto przestaje jechac czasami ma tak ze jedzie,przestaje ciagnac i znow jedzie.Czy jezeli to zapieczone kierownice to nie byloby tak ze od samego rozruchu silnika i dodaniu gazu auto nie powinno ciagnac?

Opublikowano

Jak zgasisz auto i potem odpalisz to tryb awaryjny się kasuje i jeździsz normalnie, możliwe że na zimno nie dajesz ostro w palnik na jednym biegu dłużej niż przez 6 sek. bo dopiero przeładowanie przez tak długi czas odczytywane jest przez sterownik jako zagrożenie dla silnika i auto przechodzi w awarjny tryb. Podpięcie pod kompa i błąd z przeładowania plus podciśnienie na gruchę za pomocą pompki i obserwacja sztangi dają 100% pewność co do zapieczonej zmiennej geometrii. Jeżeli sztanga przytnie a pod wpływem jeszcze większego podciśnienia gwałtownie przeskoczy dalej to masz pewne że turbo na stół i czyszczenie.

Opublikowano

Najpierw pasowalo by sprawdzic sterowanie czyli N75

Opublikowano

Szczerze to N75 parę razy wymieniałem ale głównie z powodu niedoładowania. N75 zdecydowanie mniej psuje się w VNT-kach. Bardzo często za to w turbinach z WG-czyli jakieś 1Z-y i podobne sprawy.

Opublikowano

Zaworki są praktycznie identyczne w jednym i drugim. Bardziej chodzi o ich wiek i puszczające olej vakum. Jesli ktos ma ochote moge podpowiedziec jak naprawić taki zaworek.

Opublikowano

Na 3 barach turbina by dawno odleciała, a jechałoby się tym z dzwiękami pojazdu kosmicznego, pomiajając ograniczenia pomiarowe (ale tu występują różne metody).

Prawidłowa i pełna regeneracja takiej turbiny to 700zł, 3 lata gwarancji.

Opublikowano

I pewnie wysyłka w cenie :) wiesz ze ta gwarancja nie jest do uwzględnienia. Raz w swoim krótkim życiu próbowałem zareklamować taka turbine, wyjelem z auta wysłałem po 3 tygodniach dostałem odp ze turbo było nie poprawnie zamontowane i pierwsze uruchumienie było nie prawidłowe. Za wysyłkę płaciłem oczywiście w dwie strony a auto przez 3 tyg stało w garażu. Według mnie jedyna alternatywa jest zakład który sam regeneruje i montuje.

Opublikowano (edytowane)

Kurcze 3 bary dla turbiny (oczywiście już w odczycie z np. VAG-a z ciśnieniem atmosferycznym) to dużo bo samo turbo pompuje w takim razie 2 bary a norma to chyba 1.2-1.3 bara. Niemniej jednak można to jak pisałem super łatwo sprawdzić, jakaś pompka która robi podciśnienie i obserwacja sztangi. Turbo zapieka się prawie zawsze jak auto jeździ często po mieście bez mocnego wciskania gazu-czytaj głównie kobieta-kierowca lub fani ecodrivingu :P

Edytowane przez Matrix1540
Opublikowano

Na 3 barach turbina by dawno odleciała, a jechałoby się tym z dzwiękami pojazdu kosmicznego, pomiajając ograniczenia pomiarowe (ale tu występują różne metody).

Prawidłowa i pełna regeneracja takiej turbiny to 700zł, 3 lata gwarancji.

Gdzie regenerują dobrze turbiny, na jakich częściach, czy sprawdzają szczelność i wywazaja precyzyjnie??
Opublikowano

Co byście polecili wymiana na nową (http://allegro.pl/nowa-turbosprezarka-vw-audi-skoda-1-9tdi-130-140km-i5164132918.html) czy regeneracja turba, nie mam dołu w swojej audicy i wgl nie jedzie jak 130 KM i do tego świszczy strasznie turbina. bylem dzis u mechanika i po sprawdzeniu powiedzial ze wirnik ma straszne luzy i obija o ściankę regeneracja to koszt od 790 do 1200 netto cena zależy od stopnia uszkodzenia ( wymiany części).

Opublikowano (edytowane)

Co byście polecili wymiana na nową (http://allegro.pl/nowa-turbosprezarka-vw-audi-skoda-1-9tdi-130-140km-i5164132918.html) czy regeneracja turba, nie mam dołu w swojej audicy i wgl nie jedzie jak 130 KM i do tego świszczy strasznie turbina. bylem dzis u mechanika i po sprawdzeniu powiedzial ze wirnik ma straszne luzy i obija o ściankę regeneracja to koszt od 790 do 1200 netto cena zależy od stopnia uszkodzenia ( wymiany części).

to z linku to chinski badziew na ktorym mozesz nie dojechac do domu :grin:

oryginalna sprezarka kosztuje dwa razy tyle -> http://allegro.pl/turbosprezarka-audi-a4-a6-vw-passat-1-9-tdi-130km-i5156715741.html

szukaj sprawdzonej uzywki lub po dobrej regeneracji , ewentualnie kup nowa oryginalna ...

napisz skad jestes , latwiej bedzie mozna pomoc ...

Edytowane przez spanky
Opublikowano

Na 3 barach turbina by dawno odleciała, a jechałoby się tym z dzwiękami pojazdu kosmicznego, pomiajając ograniczenia pomiarowe (ale tu występują różne metody).

Prawidłowa i pełna regeneracja takiej turbiny to 700zł, 3 lata gwarancji.

Gdzie regenerują dobrze turbiny, na jakich częściach, czy sprawdzają szczelność i wywazaja precyzyjnie??

Zapraszam, mozesz mi podesłać to turbo.

Zrobię od podstaw na nówkę sztukę i nie będzie odstawała o gram od nowej z półki.

Stosuję części melett , daje 2 letnią gwarancję.

Mogę również wyjąć i włożyć do auta.

Jeśli chcesz opinię na mój temat i robionych turbin to poczytaj forum tourana TKP.

90% turbin z tego forum regenerowałem ja

auta stroiłem na większe moce i jeżdżą bez jęknięcia.

Pozdrawiam i w razie potrzeby dzwoń 509963064

Opublikowano (edytowane)

Na 3 barach turbina by dawno odleciała, a jechałoby się tym z dzwiękami pojazdu kosmicznego, pomiajając ograniczenia pomiarowe (ale tu występują różne metody).

Prawidłowa i pełna regeneracja takiej turbiny to 700zł, 3 lata gwarancji.

Gdzie regenerują dobrze turbiny, na jakich częściach, czy sprawdzają szczelność i wywazaja precyzyjnie??
Zapraszam, mozesz mi podesłać to turbo.

Zrobię od podstaw na nówkę sztukę i nie będzie odstawała o gram od nowej z półki.

Stosuję części melett , daje 2 letnią gwarancję.

Mogę również wyjąć i włożyć do auta.

Jeśli chcesz opinię na mój temat i robionych turbin to poczytaj forum tourana TKP.

90% turbin z tego forum regenerowałem ja

auta stroiłem na większe moce i jeżdżą bez jęknięcia.

Pozdrawiam i w razie potrzeby dzwoń 509963064

Konkretnie to orientuję się w temacie bo brat ma problem z AVF. Nie wiem czy to wina turbo ale na zimnym aucie po nocy jak przyciśnie tak do 3000-3500 to auto kopci jak by olej spalał. Na rozgrzanym wszystko jest ok. Oleju nie bierze, auto ma webasto

Edytowane przez silnik
Opublikowano

Panowie, podłączam się do tematu. Mechanik i u mnie zdiagnozował nieszczelność w turbo. Z intercoolera wylałem dziś ok. 150 ml. oleju i niestety na rurach od powietrza znalazłem drobinki kurzu. Po wyglądzie turbiny podejrzewam że była już regenerowana (garret). Kolega, który trochę bardziej zna się na temacie powiedział że nie jest z nią jakoś źle, aczkolwiek trzeba działać i tu moje pytanie GDZIE W ROZSĄDNEJ ODLEGŁOŚCI OD TORUNIA MOGĘ ODDAĆ MOJĄ KARETĘ CELEM REGENERACJI I DEMONTAŻU/MONTARZU? Ktoś, coś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...