przem8 Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 Na jałowych ubogo, na gazie przynajmniej korekty w miarę ok Trzeba sprawdzić standardowo dla 1.8t czyli szczelność dolotu, odmę, w ostateczności podmienić przepływkę.
pako7 Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 Na lpg na wolnych potrafi przerywać. Ale możliwe że wtryski nie pracują jak powinny . w piątek mam je sprawdzić. i możliwa wymiana.
pako7 Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 9 godzin temu, przem8 napisał: Na jałowych ubogo, na gazie przynajmniej korekty w miarę ok Trzeba sprawdzić standardowo dla 1.8t czyli szczelność dolotu, odmę, w ostateczności podmienić przepływkę. Może najpierw poczyscic przepływke nP czyscikiem hamulcowym? A dolot sprawdzić tzn. że napompowac bar w kolektor? Jest jakaś specjalna procedura?
pako7 Opublikowano 7 Lutego 2020 Opublikowano 7 Lutego 2020 (edytowane) Dolot szczelny nic nie puszcza nic nie syczy nie ma żadnych babelkow. Jedynie bulgotanie oleju i bzeczenie z ezektora lub zaworów pod nim . Nagranie brzeczenia.. To normalne? Powietrze podawałem od strony filtra. Dodatkowo sprawdził ciśnienie na cylindra h i jest 1- 12 2- 11.5 3-12 4-12. 20200207_181218.amr Edytowane 7 Lutego 2020 przez pako7
pako7 Opublikowano 8 Lutego 2020 Opublikowano 8 Lutego 2020 Pomysły się mi kończą. Dziś sprawdziłem nagar na tłokach i w kolektorze jest znikomy tylko nalot. odma jest szczelna. tak jak i dolot. W poniedziałek wrzucę wtryski do myjki ultradźwiękowej. później podłącze sondę z pomiarem AFR i sprawdzę jak to się ma. Graty mam w garażu to tylko robić
3r4 Opublikowano 10 Lutego 2020 Opublikowano 10 Lutego 2020 już wyżej pisałeś o sprawdzaniu nagaru, a tak z ciekawości szczelność sprawdziłeś jak wyżej radzili?
pako7 Opublikowano 11 Lutego 2020 Opublikowano 11 Lutego 2020 W dniu 10.02.2020 o 18:04, 3r4 napisał: już wyżej pisałeś o sprawdzaniu nagaru, a tak z ciekawości szczelność sprawdziłeś jak wyżej radzili? Wszystko szczelne sprawdzone. Jedynie słychać po podaniu ciśnienia bulgotanie i bzeczenie z ezektora. Nagrałem dźwięk i jest w poście wyżej.
3r4 Opublikowano 11 Lutego 2020 Opublikowano 11 Lutego 2020 nie wiem czy eżektor powinien brzęczeć po podaniu na niego ciśnienia. Stare wersje są zgrzewane i lubiły puszczać a nawet rozpadać się "na pół". w nowym ten problem wyeliminowali bo jest skręcany, łatwo zobaczyć różnicę nawet no fotkach
pako7 Opublikowano 16 Lutego 2020 Opublikowano 16 Lutego 2020 W dniu 11.02.2020 o 21:09, 3r4 napisał: nie wiem czy eżektor powinien brzęczeć po podaniu na niego ciśnienia. Stare wersje są zgrzewane i lubiły puszczać a nawet rozpadać się "na pół". w nowym ten problem wyeliminowali bo jest skręcany, łatwo zobaczyć różnicę nawet no fotkach Eżektor nie przepuszcza bo po podaniu ciśnienia pryskałem płynem i nie bomblował. chyba że gumki w nim przepuszczają wewnątrz skorupy. Po za tym dziś latałem z sondą AFR i na PB jest 12.9 13.5 dopiero powyżej 6.000 obr jest 11,5 na lpg jest 13,4- 14,0 powyżej 6 000obr. 11,8. nic się to ma do sondy zamontowanej w aucie bo pokazuje inne wartości. Że na pb jest ubogo ia na lpg jest w miarę ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się