icemerc Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Siemka. Pytanie na które do końca nie znalazłem odpowiedzi u wuja google a nie ukrywam, że w związku z poszukiwaniem B6 w TDI dosyć istotne. Jaka jest różnica konstrukcyjna między AVB a AVF ?? Jedni piszą, że to to samo tylko elektroniką moc zmniejszono dla mniejszego podatku, inny zaś, że to całkiem inna bajka i AVB jest wadliwy itp.... Bede wdzięczny za odpowiedz Pozdrawiam i szczesliwego Nowego Roku
kresek Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Inne wtryski, turbo, program, kolektor ssacy i korby. Reszta to samo. I jeszcze były 115 i 116km również w 1,9.
C4NC3R Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 AVF AWX ASZ ARL(wszystkie powyżej 130 KM) mają ten sam, mocniejszy dół. Reszta to zmiany w osprzęcie(pompo-wtryski, turbina, program, chłodnica oleju, IC) AVB jest tak samo wadliwy jak i AVF czy ARL
Maciek02 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 to ze robia slabsze auta z powodu podatku to bzdura.
marekg Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 to ze robia slabsze auta z powodu podatku to bzdura. Skąd ta pewność? Bo na Polsce Europa się nie kończy i w niektórych krajach za moc płaci się sporo.
C4NC3R Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Np. w Holandii płaci się podatek drogowy za auto i wysokoś opłaty zależy od masy, mocy i rodzaju zasilania. I tak za taką B6 jak moja wychodzi coś koło 2400E na rok
icemerc Opublikowano 1 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2015 (edytowane) dzieki za info wszystkim. W sumie zdrowy rozsadek podpowiada, że jak sie trafi zdrowa sztuka AVB to nie wybrzydzać tylko brac a nie na siłe szukac AVF lub AWX.... C4_KAWONczyli wychodzi na to, że AVB nie jest takim złym silnikiem? Edytowane 1 Stycznia 2015 przez icemerc
C4NC3R Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Ani zły ani dobry. Nawet nie wiem ile on ma koni ale jak 101/105 to w budzie b6 to to nie będzie jechać, a i na grubsze mody słaba baza... Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
mateusz233 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Jezdzilem AVB i AVF. Wedlug mnie daje rade. AVF ma sporo mocniejszy dół.
icemerc Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2015 Dzieki Mateusz za info. Zobaczymy co sie znajdzie w dziewiczym stanie czy avb czy avf zawsze zostaje w zapasie sofcik
zrywka Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Prawie 2 lata temu szukalsm dla ojca b6 w 1.9 . Oczywiscie podstawa poszukiwan to avf lub awx. Niestety wiekszosc to byly ulepy. Znalazlem idealnego avb'ka (m.in. skora,mce high, tempomat, 300 000 km, pdc, chl i pare innych dodatkow). Tatus nie byl zadowolony ze 101 kucy i 250 Nm. Pomiar na hamowni o wynik 109 km i 270 Nm. Niezle jak na serie. No to zapodalem programik i wyszko 142 km i 322 Nm. Czyli lepiej niz seria w avf/awx. Ja jestem zadowolony.
icemerc Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2015 (edytowane) Arek wychodze z podobnego założenia i jak awx czy avf mają byc ulepami to wole avb kupic i miec lalke niz sie pozniej bujac i pakowac kase w trupa .... tylko ciekawe czy w moim budzecie takowe znajde... a powiedz mi jak ze spalaniem po takim sofcie?? miastro jakas trasa itp... ? Edytowane 2 Stycznia 2015 przez icemerc
wesz82 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Po sofcie jak będziesz jeździł tak jak wcześniej to spalanie zawsze będzie mniejsze. Jak dopiero się pobawisz to wtedy wzrośnie ale bez przesady. Zacznijmy od tego ze AVF tez swoimi osiągami jaj nie urywa można powiedzieć ze jego moc to taki dolny próg od którego można w miarę pojeździć Nie wyobrażam sobie jak spisuje się avb
zrywka Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Ojcu pali tak 5, 5 l/100 km ale on glownie trase robi. Ja jak jezdzilem przez chwilke to tak do 7, 5 po miescie (wiadomo korki w Krakowie) i 6, 5 trasa.tyle ze ja nie jezdze do 100 km i delikatnie jak moj ojciec. Takze spalanie wzroslo ale niezauwazalnie.jakies 0, 2 do 0, 4 l. Ale komfort podrozowania nieporownywalny. Generalnie avb w standardzie bez pasazerow jakos tam jedzie nie ma tragedii, ale z pssazerami to juz mil jest. Teraz to inna bajka.
marekg Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 (edytowane) Jeździ a niby jak ma się spisywać. Jeździłem w życiu większymi zawalidrogami. Powiem też tak, jeździłem Mondeo ze 140 koniami TDCI i wcale d*py nie urywało, no lepiej szło ale bez jakiegoś szału. Każda sroka swój ogon chwali ale AVB radzi sobie z tym autem na bardzo przyzwoitym poziomie i to w serii. Też zależy kto czego potrzebuje bo jeden kupuje auto żeby się przemieszczać a drugi musi się pobawić. W tym drugim przypadku rzeczywiście będzie mało. Ale do zabawy to ja bym sobie kupił prawdziwy samochód a nie niemieckiego starocia z parszywym klekotem pod maską Edytowane 2 Stycznia 2015 przez marekg
zrywka Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Pół roku później pomogłem kupić szwagrowi u nas na forum avf'a ale tez po sofcie na 163 kuce. I to rakieta jest i 6 biegow. Tyle ze kombi troche ciezsza, a ojca sedan. Szwagrowi tak do 8,0 pali a jak jego żona na trase wyskoczy to wraca ze wskazaniem na kompie 4,5.
marekg Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Seryjny AVB mieści się w 5.5 litrach na trasie spokojnie. Minimum jakie kiedyś osiągnąłem to 4.8. No ale ja mam emerycki styl jazdy, również na autostardzie. Miasto to różnie bywa, zazwyczaj tłukę się wiecznie na zimnym silniku po 3 kilometry i stop więc siorbie i 9 litrów w takich warunkach.
icemerc Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2015 ogółem od momentu urodzenia sie mojej córki przeszły mi aspiracje na mega mocne i szybkie TDI. AEL-e miałem dwa, jednego sprzedałem ojcu 170 PS 350 NM, drugi poszedł do innego klubowego kolegi zrobiony na 180 i 400 NM. Czas na spokojna jazde, ekonomiczna i bezpieczna.... na trasie jade ekonomicznie czyli 110-120 KM\h w mieście nie przekraczam 80 km\h.... Po prostu mi jakoś przeszło... jak sie trafi 130 to bedzie zostawiona w serii, jak zdrowe 101 to lekki soft i nic wiecej....
mateusz233 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) 101 po sofcie będzie dawac wiecej frajdy niz seria 130. Szukaj co zdrowsze. Przy AVF duzym plusem jest skrzynia 6 biegowa. Edytowane 4 Stycznia 2015 przez mateusz233
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się