Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap zacisków na 320mm W A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jakies namiary na tomka?

Opublikowano

Tomek to Dev :wink:

Opublikowano

Masz w opisie z awatarem kota..

Opublikowano

Biedronki 16" z ET 45 wchodzą bez problemu pod zacisk 320.

Opublikowano

Takie 16” na 100% wchodzą
c0ab06cec4ca6b5bdb8b63212317bb9f.jpg
cc329d41de3eb852d4b1626047d7cd34.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Hmm pisałem do ludzi i każdy pisze że ta felga która pochodzi z A6 C6 ma  13.09cm od środka otworu centrujacego do kanty czyli wewnętrznej części felgi więc nie ma szans żeby podeszła chyba że trzeba jednak wyfrezować zaciski z jarzmami pozdro już z tego nic nie czaję...

 

Opublikowano
8 minut temu, Pukol napisał:

Hmm pisałem do ludzi i każdy pisze że ta felga która pochodzi z A6 C6 ma  13.09cm od środka otworu centrujacego do kanty czyli wewnętrznej części felgi więc nie ma szans żeby podeszła chyba że trzeba jednak wyfrezować zaciski z jarzmami pozdro już z tego nic nie czaję...

widzę że masz strasznie dużo wolnego czasu który lubisz marnować albo z powodu jakis glupich felg nie mozesz spac w nocy

zrób to co Ci pisalem 

Opublikowano
41 minut temu, Dev napisał:

widzę że masz strasznie dużo wolnego czasu który lubisz marnować albo z powodu jakis glupich felg nie mozesz spac w nocy

zrób to co Ci pisalem 

Daj spokoj chlopak nie wie ocb.

Ma kilka kol co zakryja to ale woli dalej meczyc.

Takie czasy jak ja chcialem sprzedac swoje 16 co przyjma 320 to ludziki psioczyli wiec zostawilem je sobie i poszly do vw...

Opublikowano
W dniu 17.04.2018 o 13:56, Pukol napisał:

Witam grono znalazłem  takie oto czy o takie chodzi ? Bo wzór mi się nawet podoba     http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6627176691

i kupiłeś i weszł

 

ja właśnie wróciłem wq.. z garażu bo zakładałem 320 i sie okazało że felga nie wejdzie.

 

A fela to 17" z B8 ET45.... dramat. a zimowe mam jak w linku i jestem ciekawy czy też problem. chociaż zima ma et42 to może stykną te 3mm....

Opublikowano

Daj te zaciski to Ci je ogarne i wejdą 

Opublikowano

Witam. Założyłem kompletny swap z a6 c6 do b6. Po wielokrotnym odpowietrzaniu pedal jest ciągle miękki. 

Układ nie jest zapowietrzony, bo pedal nie twardnieje ani nie idzie w podłogę, tylko jest ciągle tak samo miękki. 

Czy te tarcze z c6 maja jakąś inną wysokość i odsadzenie i nie powinny być w b6 i stąd ten problem? 

Wszystko ładnie pięknie hamuje, tyle że pedal hamulca nie jest tak zaj*ebisty jak przed wymiana 

992a0ad1c2c3c10c52799ef151591faf.0.jpg

4e0373b5a4ced2a417e9b6f8b74df596.0.jpg

6cedb515175fc8a80fa2c27752e1db11.0.jpg

Opublikowano

Pilnowales płynu w zbiorniczku ?

Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, Dev napisał:

Pilnowales płynu w zbiorniczku ?

Tak, od razu po odpieciu węży, ze starego zacisku założyłem klamre, potem tylko podłączenie zacisku z c6 i podpięcie węża i odpowietrzenie. Próbować jeszcze vagiem na podnośniku? 

Edytowane przez Pozioo
Opublikowano

dziwne. ja u siebie robiąc przód na 320mm czekając na kolege do pomocy przy odpowietrzaniu odkreciłem lekko odpowietrznik i po chwili płyn poszedł. pozniej ze 3 razy przepuściłem i hamulce brzytwa:)

po tygodniu robiłem  tył na 288mm i tu tak super nie było. odpowietrzałem 3 razy w odstępach paru dni zanim zaczęło ładnie hamować..

Opublikowano
3 godziny temu, Pozioo napisał:

Tak, od razu po odpieciu węży, ze starego zacisku założyłem klamre, potem tylko podłączenie zacisku z c6 i podpięcie węża i odpowietrzenie. Próbować jeszcze vagiem na podnośniku? 

jak masz stare klocki i tarcze to musisz poczekac az sie dotrą

Opublikowano
Godzinę temu, Dev napisał:

jak masz stare klocki i tarcze to musisz poczekac az sie dotrą

Zrobiłem już z tysiąc kilometrów + kilka razy hamowalem go ze 150-160 do zera żeby to też trochę rozgrzać i minimalna poprawa tylko. Wcześniej tylko dotknąłem pedal i się lądowało na kierownicy a teraz, tak jak pisałem, miękki i niżej bierze. No nic

, jeszcze spróbuję może z raz odpowietrzyc teraz 

Opublikowano
7 minut temu, Pozioo napisał:

Zrobiłem już z tysiąc kilometrów + kilka razy hamowalem go ze 150-160 do zera żeby to też trochę rozgrzać i minimalna poprawa tylko. Wcześniej tylko dotknąłem pedal i się lądowało na kierownicy a teraz, tak jak pisałem, miękki i niżej bierze. No nic

, jeszcze spróbuję może z raz odpowietrzyc teraz 

Rozbierz to jeszcze raz i sprawdź co nie halo 

Opublikowano
W dniu 7.04.2019 o 16:57, Pozioo napisał:

Tak, od razu po odpieciu węży, ze starego zacisku założyłem klamre, potem tylko podłączenie zacisku z c6 i podpięcie węża i odpowietrzenie. Próbować jeszcze vagiem na podnośniku? 

Tak, a potem jeszcze raz normalnie z wężykiem i słoikiem z płynem, Odpowietrzałeś wszystkie koła po wymianie?

Opublikowano
W dniu 7.04.2019 o 14:39, Pozioo napisał:

Witam. Założyłem kompletny swap z a6 c6 do b6. Po wielokrotnym odpowietrzaniu pedal jest ciągle miękki. 

Układ nie jest zapowietrzony, bo pedal nie twardnieje ani nie idzie w podłogę, tylko jest ciągle tak samo miękki. 

Czy te tarcze z c6 maja jakąś inną wysokość i odsadzenie i nie powinny być w b6 i stąd ten problem? 

Wszystko ładnie pięknie hamuje, tyle że pedal hamulca nie jest tak zaj*ebisty jak przed wymiana 

992a0ad1c2c3c10c52799ef151591faf.0.jpg

4e0373b5a4ced2a417e9b6f8b74df596.0.jpg

6cedb515175fc8a80fa2c27752e1db11.0.jpg

To swap z c5. Z C6 niestety tarcze by nie pasowały do B6. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...