brath100 Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 Witam,mam problem i nie wiem co robic.Mam a4 po lifcie 99 rok z silnikiem AFN 1,9 TDI. Auto chwile stalo ale odpalilem i chdzilo na wolnych obrotach gdzies przez godzinke. P przejechaniu ok 1,5 km auto zaczeło bardzo szybko tracic moc,ja mu na gaz a on zero reakcji,spojrzalem w lusterko i zobaczylem bialy dymek od razu zgasilem auto i juz nie odpalilem. Sprawdzilem rozrzad ,elektronike (podłczylem pod kompa i wszystko ok), pompa ok,wtryski ok i auto nie pali.Nie wiem co mam juz robic. Prosze o pomoc ,moze ktos juz mial do czynienia z takim przypadkiem. * nazywaj prosze tematy zgodnie z regulaminem, prefix [Musashi]
wojtekce Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 jak zrobić logi jak auto nie pali
GILI Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 jak długo stał?Sprawdziłeś płyny ustrojowe przed odpaleniem?
stray1 Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 sprawdz olej i plyn chlodzacy
Musashi Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 jak zrobić logi jak auto nie pali VAG-a i tak zapnij. bledy mozna odczytac bez uruchamiania silnika [br]Dopisany: 02 Październik 2008, 08:37_________________________________________________powachaj plyn chlodzacy czy nie pachnie spalinami.
dziki pzs Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Sprawdz czy nie zalałeś lipnej ropy. Kiedys na mazurach tankowalismy a4 kolegi samochód nie miał buta dławił się i zostawiał biały komin za sobą. Szybka dedukcja woda w ropie. Ropa spuszczona z baku do rowu, świeża ropa z innej stacji i jak ręką odjął.
stray1 Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 ja bym wymenil najpierw filtr paliwa a potem bym spuscil rope jesli byla by potrzeba.
brath100 Opublikowano 2 Października 2008 Autor Opublikowano 2 Października 2008 Zwalilem glowice bo mechanik mi powiedzial ze moze byc tez taki przypadek ze zassalo olej przez intercooler do cylindra i mozliwe ze pogielo korbowody i jest male cinienie sprezania ale sprawdzilem i wszystko jest ok,zawory tez sa szczelne,jutro skladam silnik i znowu pod kompa bedzie trzeba podlaczyc ale to juz inny gosciu to zrobi bo mozliwe ze ten pierwszy [popstawil zla diagnoze i moze cos przeoczyl.Wykluczam zle paliwo bo podlaczylem paliwo z lejka bezposrednio do pompy i tez lipa. Jak juz zloze silnik i podlacze vag to napisze co i jak. Czy to normalne ,ze jak zdjalem kolektor dolotowy to bylo w nim duzo czegos w rodzaju smoły?
wojtekce Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 tak zawsze tam jest syf czarny wyczyść i składaj :>
brath100 Opublikowano 2 Października 2008 Autor Opublikowano 2 Października 2008 ok ,dzieki za pomoc.Po złozeniu napisze jakie plany dalej.PZDR
Sławosz(+) Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 hmm, zanim podpiąłeś pod komputer, "zwaliłeś" głowicę? jak tak to gratuluję, szczególnie mechanika...
brath100 Opublikowano 3 Października 2008 Autor Opublikowano 3 Października 2008 przed zwaleniem glowicy tez byl podpiety pod kompa ale nic nie wykazal.
Sławosz(+) Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 ufff, bez spr. błędów to ani rusz pytanie poprzedników brzmiało: jak długo auto stało? rozrząd sprawdzony? jak pasek sparciał to mógł przeskoczyć
grippen Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 jak auto długo stało to może coś turbo, kierownice. daj znać czy uporałeś się z problemem
brath100 Opublikowano 4 Października 2008 Autor Opublikowano 4 Października 2008 Auto stalo dwa tygodnie,rozrzad sprawdzony i wszystko z nim ok.Zapomnialem dodac ze mialem maly wypadek autem,wypadlem z zakretu do rowu,auto przelecialo przez dach ale stanelo na kola. Po wypadku na warsztacie sprawdzilem i auto chodzilo bez zarzutu.
GILI Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 Mogła pójść przepływka po takim zdarzeniu albo dostał się olej tam gdzie nie miał, możliwe są też gorsze scenariusze ale jak mówisz że wszystko było ok. ...
brath100 Opublikowano 9 Października 2008 Autor Opublikowano 9 Października 2008 Problem rozwiazany,tylko nie wiadomo co sie stalo.Złożylem caly silnik ,odpowietrzylem i chyba jakis cud bo odpalil bez zadnego problemu. Nie wiem co moglo pomoc,przeczyscilem IC wszystkie przewody,nowy filtr powietrza,zlozylem i gra,ale i tak musze popiac pod VAGa zeby zobaczyc co tam siedzi.Prze jakis czas po zlozeniu migala mi kontrolka od swiec ale juz zgasla.Na razie jezdzi,oby jak najdluzej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się