Lukasz8729 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 witam panowie mam nastepujący problem, od jakiegoś czasu walcze ze spadkiem mocy rozłancza turbo, najdziwniejsze jest to,że czasem dzieje się tak przy 100/h a czasem przy 130/h sprawdzałem cięgno gruszki i porusza sie swobodnie , turbina była rozbierana i czyszczona, wymieniony czujnik g72(ten w rurze od ic) nie wiem czego złapać się w dalszej kolejności, wężyki od podciśnienia sprawdzone... co mnie ciekawi z tego co widze po logach jest zbyt duże ciśnienie i tutaj pytanie czy to może sie brać od tego iż Tata podczas czyszczenia turbo przestawił zderzak przy turbo ? niby ustawił tak jak było wczesniej ale wiadomo,że nigdy dokładnie tego nie zrobi ? dodam, że ciśnienie przed n75 mam 0,9 a za n75 jest 0,5 to normalne? prosze o jakieś wskazówki .... VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference
Hezen Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Co do podcisnienia przed i za N75 niech sie wypowie ktos kto posiada wiedzę na ten temat. Turbo dobrze złożone? Często się zdarza że przy składaniu jest zakładany odwrotnie pierścień. Podstawiałeś N18 ( zaworek od EGR) zamiast N75, aby wykluczyć jego uszkodzenie? Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 4 Stycznia 2015 przez Hezen
Lukasz8729 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 Pytanie o którym pierścień pytasz? Wydaje mi sie,ze dobrze gdyż czasem jest tak,ze nie rozłącza i wtedy jest ok czyli raczej jest dobrze złożone...
lukaszooo Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Wklej logi ale z tego co mówisz to ci przeładowuje i wpada w tryb awaryjny.
Lukasz8729 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs
goldi Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 A u ciebie te logi się otwierają bo u mnie nie
Lukasz8729 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 http://vaglog.pl/log_198736.html http://vaglog.pl/log_198737.html http://vaglog.pl/log_198735.html http://vaglog.pl/log_198740.html
lukaszooo Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Logi robi sie pojedynczo. Zrób to jeszcze raz. Ale napewno cos jest grubo nie tak, chyba mocno kombinowaliście przy sztandze. Wygląda tak jakby cały czas kierownice były na 100% więc chyba zle poskładałes turbine lub zle podłączyłes N/75 Edytowane 4 Stycznia 2015 przez lukaszooo
goldi Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Po pierwsze logi robi się od 1.5 do 4.5 tyś obrotów z tego co wrzuciles widać m asz max przeładowanie turbiny kiedy ona była czyszczona i czy nie został pierscien odwrotnie założony
Lukasz8729 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 http://vaglog.pl/log_198768.html http://vaglog.pl/log_198767.html http://vaglog.pl/log_198766.html http://vaglog.pl/log_198765.html http://vaglog.pl/log_198764.html http://vaglog.pl/log_198763.html http://vaglog.pl/log_198762.html Logi z dzis .... Nie mogę dac sobie reki uciąć czy dobrze został założony ale czy jak byłby źle to sztanga by pracowała??
lukaszooo Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Zrób jeszcze 11 w BS. bedzie wiadomo czy kierownice i N75 pracują. Przepływka jest ok. A i pytanie czy przed czyszczeniem był problem ????
Lukasz8729 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 http://vaglog.pl/log_198775.html Przed czyszczeniem było podobnie tyle ze dużo wczesniej tak jakby rozlanczalo turbo
BitelsA4 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Witam Wydaje mi się że problem leży po stronie regulacji tzw.gruszki możesz sprubować wydłużyć sztange (rozkręcić śrubeczką regulacją) i ponownie zrobić logi dynamiczne grupy 011 Proponuje zmierzyć jaką masz długość sztangi aktualnie i sobie zapamiętać. Edytowane 4 Stycznia 2015 przez BitelsA4
Lukasz8729 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) wiem,ze na 100% przestawiany był ten ogranicznik wiec regulacje robić nim czy sztangą gruszki ? I pytanie jeszcze czy mogę zrobić to mając w podgladzie wskazania z vaga?? Edytowane 4 Stycznia 2015 przez Lukasz8729
Bartollo Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Ściąg weżyk z gruszki turbo i zrób log 011 dynamiczny jak turbo będzie pompować max tzn ze źle poskładane. Też to przerabiałem link do mojego tematu :http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242658-przeladowanie-po-czyszczeniu-turbo/?hl=%2Bprze%B3adowanie+%2Bczyszczeniu+%2Bturbo
BitelsA4 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Jeśli ogranicznik był ruszany to sprubuj go przeregulowac popuść srubkę kontrującą, wykręć o kilka obrotów (nie zapomni zakręcić kontry) mozesz sobie oglądać wskazania vaga na 011 najlepiej zobrazuje to próba dynamiczna
Lukasz8729 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 http://vaglog.pl/log_198807.html Gr 11 ze sciagnietnym wezykiem z gruszki...
BitelsA4 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) pozostało skręcić ten ogranicznik pisałem wyżej jak to nie pomoże to raczej turbo zle poskładane tyrbo dalej przeładowuje a powinno nie być doładowania Edytowane 4 Stycznia 2015 przez BitelsA4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się