Dudekk Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Witam. Mam problem z uruchomieniem silnika w mojej b5. Aby silnik zapalił muszę 4-5 razy włączyć i wyłączyć zapłon i dopiero po 2-3 sekundach kręcenia rozrusznikiem silnik wystartuje. Wymieniłem świece i przewody, ale bez zmian. Podejrzewam pompę paliwa, ale podczas jazdy nie przerywa ani nie szarpie samochodem. Możliwe, że pompa daje zbyt małe ciśnienie na rozruch samochodu? Miał ktoś podobną sytuację ? Jakieś rady ? Edytowane 4 Stycznia 2015 przez Dudekk
peacenotwar Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Znajomy w b6 2.4 miewa podobnie. Pompa paliwa niestety, a może i stety Po przekręceniu stacyjki (sam zapłon) powinno być słychać,z miejsca kierowcy, wyraźnie pracę pompki (około 1-2 sekundy brzęczenia z tyłu samochodu). Niech ktoś jeszcze się wypowie dla pewności. Edytowane 5 Stycznia 2015 przez peacenotwar
jacek70 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Sprawdź pompkę jak pisze kolega wyżej. Oprócz tego to może cofać się paliwo i to może być powodem długiego czekania na zapłon.
Dudekk Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2015 Po włączeniu zapłonu wyraźnie słychać pracę pompki (1-2 sekundy brzęczenia) także ta opcja odpada, a co do cofania się paliwa to może być wina pompki czy coś innego za to odpowiada?
maju91 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 jeżeli przekręcasz zapłon kilka razy to pompka kilka razy pompuje paliwo do cylindra czyli po kilku razach dopiero uzyskujesz wystarczająco ilość paliwa do rozruchu (poprawcie mnie jeśli się mylę)wygląda na to że pompka pracuje ale na pół gwizdka
marcin19860430 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Kolego mam podobny problem Pomimo tego ze pompa paliwa jest podkreslam nowa to nie mam paliwa na powrocie Co to może być? Przewody są drożne A auto nie ma mocy jutro podjade na cisnienie paliwa Ale to że pompa nowa i nie działa ?150zl to powinna byc w miare ? Jak uważacie? audi a4 b5 1.8 adr 125km
ernest7913 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 witam umnie jest podobny problem może masz tak jak ja po włoczeniu nie słychac pompki dopiero ja słychac jak lekko przekrece rozrusznik i wtedy pompka dobije paliwo i wtedy odpalam problem tkwi w przekazniku a dokladniej w jego styku nr 29 tam powino na pare sekund pojawić sie zasilanie żeby dobić paliwo i dopie palić auto.. umnie brak na styku 29 zasilania co może być przyczynom-- czujnik temperatury czy może kostka w stacyjce miał może ktoś podobny problem ...auto to audi a4 1.6 adp.. opis z ksiazki sam naprawiam ze strony....98 99 opisane jak sprawdzic przekaznik i zasilanie pompki
dawid_sc Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 koledzy pompa musi byc dobra nie kupujcie taniej za 80zl bo problem dalej vbedzie . sprawdz dzaialnie przekaznika i cisnienie paliwa na tej pompie
xtm Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Witam. Odnośnie problemu z ciężkim odpalaniem silnika ABC proponuję sprawdzić czy w wężyku podciśnienia, łączącym regulator ciśnienia paliwa ("gruszka" na końcu listwy wtryskiwaczy) i przepustnicę nie ma śladów paliwa. W moim przypadku regulator puszczał paliwo tym właśnie wężykiem i zanim odpalił musiałem kręcić ok 5 sekund rozrusznikiem. Koszt regulatora Bosch w Intercarsie ok 150 zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się