Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z paleniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Mam problem z uruchomieniem silnika w mojej b5. Aby silnik zapalił muszę 4-5 razy włączyć i wyłączyć zapłon i dopiero po 2-3 sekundach kręcenia rozrusznikiem silnik wystartuje. Wymieniłem świece i przewody, ale bez zmian. Podejrzewam pompę paliwa, ale podczas jazdy nie przerywa ani nie szarpie samochodem. Możliwe, że pompa daje zbyt małe ciśnienie na rozruch samochodu? Miał ktoś podobną sytuację ? Jakieś rady ?

Edytowane przez Dudekk
Opublikowano (edytowane)

Znajomy w b6 2.4 miewa podobnie. Pompa paliwa niestety, a może i stety ;) Po przekręceniu stacyjki (sam zapłon) powinno być słychać,z miejsca kierowcy, wyraźnie pracę pompki (około 1-2 sekundy brzęczenia z tyłu samochodu).
Niech ktoś jeszcze się wypowie dla pewności.

Edytowane przez peacenotwar
Opublikowano

Sprawdź pompkę jak pisze kolega wyżej. Oprócz tego to może cofać się paliwo i to może być powodem długiego czekania na zapłon.

Opublikowano

Po włączeniu zapłonu wyraźnie słychać pracę pompki (1-2 sekundy brzęczenia) także ta opcja odpada, a co do cofania się paliwa to może być wina pompki czy coś innego za to odpowiada?

Opublikowano

jeżeli przekręcasz zapłon kilka razy to pompka kilka razy pompuje paliwo do cylindra czyli po kilku razach dopiero uzyskujesz wystarczająco ilość paliwa do rozruchu (poprawcie mnie jeśli się mylę)
wygląda na to że pompka pracuje ale na pół gwizdka :eusathink:

Opublikowano

Kolego mam podobny problem Pomimo tego ze pompa paliwa jest podkreslam nowa to nie mam paliwa na powrocie Co to może być? Przewody są drożne A auto nie ma mocy jutro podjade na cisnienie paliwa Ale to że pompa nowa i nie działa ?150zl to powinna byc w miare ? Jak uważacie? audi a4 b5 1.8 adr 125km

Opublikowano

witam umnie jest podobny problem może masz tak jak ja po włoczeniu nie słychac pompki dopiero ja słychac jak lekko przekrece rozrusznik i wtedy pompka dobije paliwo i wtedy odpalam problem tkwi w przekazniku a dokladniej w jego styku nr 29 tam powino na pare sekund pojawić sie zasilanie żeby dobić paliwo i dopie palić auto.. umnie brak na styku 29 zasilania co może być przyczynom-- czujnik temperatury czy może kostka w stacyjce miał może ktoś podobny problem ...auto to audi a4 1.6 adp.. opis z ksiazki sam naprawiam ze strony....98 99 opisane jak sprawdzic przekaznik i zasilanie pompki

Opublikowano

koledzy pompa musi byc dobra nie kupujcie taniej za 80zl bo problem dalej vbedzie . sprawdz dzaialnie przekaznika i cisnienie paliwa na tej pompie

Opublikowano

Witam. Odnośnie problemu z ciężkim odpalaniem silnika ABC proponuję sprawdzić czy w wężyku podciśnienia, łączącym regulator ciśnienia paliwa ("gruszka" na końcu listwy wtryskiwaczy) i przepustnicę nie ma śladów paliwa. W moim przypadku regulator puszczał paliwo tym właśnie wężykiem i zanim odpalił musiałem kręcić ok 5 sekund rozrusznikiem. Koszt regulatora Bosch w Intercarsie ok 150 zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...