bigangrypotato Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Witam! Mam problem z wchodzeniem na obroty w przedziale 2tys - 2,5 tys. O problemie pisałem w tym temacie: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/296007-a4-b5-19-tdi-miernik-masy-powietrza/ Zauważyłem, że ten dział jest przeznaczony do analizy logów, dlatego zwracam się o prośbę tutaj. Oto logi: Logi statyczne: Grupa 001 - http://vaglog.pl/log_198039.html Grupa 004 - http://vaglog.pl/log_198042.html Grupa 007 - http://vaglog.pl/log_198040.html Grupa 013 - http://vaglog.pl/log_198043.html Grupa 023 - http://vaglog.pl/log_198044.html Logi statyczne + basic settings: Grupa 003 - http://vaglog.pl/log_198045.html Logi basic settings: Grupa 011 - http://vaglog.pl/log_198041.html Logi dynamiczne: Grupa 000 - http://vaglog.pl/log_198925.html Grupa 001 - http://vaglog.pl/log_198924.html Grupa 004 - http://vaglog.pl/log_198922.html Grupa 011 - http://vaglog.pl/log_198921.html Grupy 003+008+011 - http://vaglog.pl/log_198919.html Grupy 003+010 - http://vaglog.pl/log_198918.html Grupy 003+011 - http://vaglog.pl/log_198920.html Grupy 008+011 - http://vaglog.pl/log_198923.html Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Jarol Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Turbosprężarka z dołu przeładowuje a potem za bardzo spada z boostu właśnie w przedziale 2-2,5tyś obr.
bigangrypotato Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2015 Z czego mogłoby to wynikać ? Jeszcze mam drugie pytanie, czy wskazania przepływomierza są prawidłowe ? Dzięki.
Ossek Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Przepływka jest OK, termostat do wymiany. Jeśli nikt nie bawił się sztangą, to pewnie przycina się VTG.
bigangrypotato Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2015 Dzięki za odpowiedź. Czy możliwe jest, że przez zepsuty termostat, gdy po dłuższej jeździe zgaszę auto, poczekam 10min i znów odpalę, auto wchodzi w tryb awaryjny ?
goldi Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Termostat nie ma nic wspolnego resztę napisałem ci w tamtum temacie z reszta koledzy tu to potwierdzili ze turbo do czyszczenia
ciahciah Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 ja bym turbiny nie ruszał tylko ogarnął gruszkę, n75 i wężyki, wypalił kolektor ssący i wyskrobał wloty w głowicy
lukaszooo Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Tak jak koledzy piszą przepływka jest ok, czy termostat jest do wymiany trzeba by zweryfikować vaga z otwarciem termostatu (recznie temp przewodów) moze poprostu miał zimny silnik. Napewno cos jest nie tak z kierownicami, najprosciej było by podłaczyć wakuometr i zalogować 11BS, nastepnie pompke pod sama gruszke i sprawdzić czy jest szczelna, jesli jest ok to turbina na stół i kierownice do czyszczenia. Nie bardzo rozumiem wpada ci w trym awaryjny odrazu po odpaleniu, na ziepłym silniku ????? Termostat nawet jesli jest zepsuty to nie ma nic wspolnego z trybem awaryjnym. Edytowane 7 Stycznia 2015 przez lukaszooo
bigangrypotato Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2015 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi. Od razu po odpaleniu na zimnym silniku odpala mi się wentylator chłodnicy, więc podejrzewam, że diagnoza o uszkodzonym termostacie jest prawidłowa ? Nie bardzo rozumiem wpada ci w trym awaryjny odrazu po odpaleniu, na ziepłym silniku ????? Gdy przejadę kilkanaście kilometrów (i silnik będzie ciepły) to wszystko chodzi ok, następnie zgaszę silnik, poczekam parę minut, znów odpalę i wtedy już czuję jakby miał blokadę na 2tys obrotów (wciskam gaz w opór i nic się nie dzieje). Edytowane 9 Stycznia 2015 przez bigangrypotato
lukaszooo Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Termostat i wiatrak nie mają nic wspolnego. Do osiągniecia 90C dolny przewód chłodnicy czyli przewód od krócca termostatu powinien być zimny, po osiągnieciu ok 80-90C przewód powinien zacząc robić sie gorący. W twoim przypadku włacz sobie kanał z temp na klimatroniku i kontroluj temp gdy przewody chłodnicy zaczną robić sie ciepłe. Jesli od ok 60C to termostat jest uwalony. Jesli po osiągnieciu 90C gdy zostawisz samochód na wolnych obrotach i temp zacznie spadac termostat jest uwalony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się