Matteoo123456 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Witajcie, Koresponduję już z niektórymi kolegami od jakiegoś czasu w tym temacie, ale nadal nie jestem pewien ocb. Posłuchajcie na filmiku: Dźwięk w tej chwili jest słyszalny dużo głośniej (nagranie z początku grudnia). Zarówno na D przy niskiej prędkości (20-30 km/h) jak i na N jak samochód wolno toczy się z górki. Mechanicy - od sasa do lasa. Jeden chce robić za 600 zł bez rozbierania skrzyni, drugi za 2000 zł + olej, ale sam nie jest pewien co to i jak rozłoży skrzynię to na pewno się dowie... Trochę strach tak w ciemno ryzykować... Chętnie poznam Wasze opinie. A może ktoś miał coś podobnego? Najbardziej podobny wydaje się problem kolegi w tym temacie: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/291436-stukot-na-biegu-jalowym-luz-lozyska-polosi-w-skrzyni/ Ale pisze tylko o biegu jałowym... Przejrzałem chyba wszystkie tematy na forum ale nikt chyba nie opisywał takich objawów jak u mnie... Pozdrawiam, M.
Magdalenah Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Pokaż BartS on te skrzynie zna bardzo dobrze
jankeros Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Mam podobny problem, z tym że u Ciebie jeśli dobrze słyszę brzmi to jak falowanie, u mnie za to przy prędkościach do 50km/h kiedy naciskam gaz i odpuszczam to z silnika słychać taki jakby "chrupot", szczególnie zauważalne jest to w mieście z wiadomych względów. Ostatnio też zauważyłem, że jest ogromna zmiana charakterystyki silnika jak przerzucam z N na D, wiem że normą jest zmiana, ale jestem na to wyczulony i rok temu jeszcze to nie było tak zauważalne. Zamierzam to zdiagnozować i będę informował.Specyfikację auta mam podobną, też a4b8 2008 rok, 2.0 TDI multitronic przelatane 185tyś.
Bart-S Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Mam podobny problem, z tym że u Ciebie jeśli dobrze słyszę brzmi to jak falowanie, u mnie za to przy prędkościach do 50km/h kiedy naciskam gaz i odpuszczam to z silnika słychać taki jakby "chrupot", szczególnie zauważalne jest to w mieście z wiadomych względów. Ostatnio też zauważyłem, że jest ogromna zmiana charakterystyki silnika jak przerzucam z N na D, wiem że normą jest zmiana, ale jestem na to wyczulony i rok temu jeszcze to nie było tak zauważalne. Zamierzam to zdiagnozować i będę informował. Specyfikację auta mam podobną, też a4b8 2008 rok, 2.0 TDI multitronic przelatane 185tyś. Przebieg kwalifikuje dwumas do wymiany. Ale sprawdziłbym także poduszki pod silnikiem i skrzynią.
Matteoo123456 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2015 Mam podobny problem, z tym że u Ciebie jeśli dobrze słyszę brzmi to jak falowanie, u mnie za to przy prędkościach do 50km/h kiedy naciskam gaz i odpuszczam to z silnika słychać taki jakby "chrupot", szczególnie zauważalne jest to w mieście z wiadomych względów. Ostatnio też zauważyłem, że jest ogromna zmiana charakterystyki silnika jak przerzucam z N na D, wiem że normą jest zmiana, ale jestem na to wyczulony i rok temu jeszcze to nie było tak zauważalne. Zamierzam to zdiagnozować i będę informował. Specyfikację auta mam podobną, też a4b8 2008 rok, 2.0 TDI multitronic przelatane 185tyś. No właśnie u mnie właściwie nie czuć "jest ogromna zmiana charakterystyki silnika jak przerzucam z N na D". W tym tygodniu jadę do nowego magika. Zobaczymy co powie. To już 4 w sumie:) Dodaję dwa nowe filmiki - wydaję mi się że teraz słychać bardziej, choć mogą to być już moje paranoje:) Film 1: bez obrazu, za to dźwięk wyraźny: Film 2: z obrazem, żeby pokazać prędkość/obroty: Jestem już całkiem bezsilny, dlatego znowu Was angażuję - może komuś coś przyjdzie do głowy:) Pozdrawiam, M
smolkers Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 otwórz maskę , obok zbiorniczka na płyn chłodniczy G-12 włóż rękę i złap za przegub wewnętrzny półosi jesli bedziesz miał zdrowo wyczuwalny luz góra dół, to masz luz łożyska w skrzyni i na 100 % to jest dzwięk od tego. pozdrawiam Mam podobny problem, z tym że u Ciebie jeśli dobrze słyszę brzmi to jak falowanie, u mnie za to przy prędkościach do 50km/h kiedy naciskam gaz i odpuszczam to z silnika słychać taki jakby "chrupot", szczególnie zauważalne jest to w mieście z wiadomych względów. Ostatnio też zauważyłem, że jest ogromna zmiana charakterystyki silnika jak przerzucam z N na D, wiem że normą jest zmiana, ale jestem na to wyczulony i rok temu jeszcze to nie było tak zauważalne. Zamierzam to zdiagnozować i będę informował.Specyfikację auta mam podobną, też a4b8 2008 rok, 2.0 TDI multitronic przelatane 185tyś. No właśnie u mnie właściwie nie czuć "jest ogromna zmiana charakterystyki silnika jak przerzucam z N na D". W tym tygodniu jadę do nowego magika. Zobaczymy co powie. To już 4 w sumie:) Dodaję dwa nowe filmiki - wydaję mi się że teraz słychać bardziej, choć mogą to być już moje paranoje:) Film 1: bez obrazu, za to dźwięk wyraźny: Film 2: z obrazem, żeby pokazać prędkość/obroty: Jestem już całkiem bezsilny, dlatego znowu Was angażuję - może komuś coś przyjdzie do głowy:) Pozdrawiam, M Dla mnie dźwięk ten jest oznaką luzu w obudowie skrzyni łożyska, sprawdź luz góra dół.
Matteoo123456 Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 otwórz maskę , obok zbiorniczka na płyn chłodniczy G-12 włóż rękę i złap za przegub wewnętrzny półosi jesli bedziesz miał zdrowo wyczuwalny luz góra dół, to masz luz łożyska w skrzyni i na 100 % to jest dzwięk od tego. pozdrawiam Mam podobny problem, z tym że u Ciebie jeśli dobrze słyszę brzmi to jak falowanie, u mnie za to przy prędkościach do 50km/h kiedy naciskam gaz i odpuszczam to z silnika słychać taki jakby "chrupot", szczególnie zauważalne jest to w mieście z wiadomych względów. Ostatnio też zauważyłem, że jest ogromna zmiana charakterystyki silnika jak przerzucam z N na D, wiem że normą jest zmiana, ale jestem na to wyczulony i rok temu jeszcze to nie było tak zauważalne. Zamierzam to zdiagnozować i będę informował. Specyfikację auta mam podobną, też a4b8 2008 rok, 2.0 TDI multitronic przelatane 185tyś. No właśnie u mnie właściwie nie czuć "jest ogromna zmiana charakterystyki silnika jak przerzucam z N na D". W tym tygodniu jadę do nowego magika. Zobaczymy co powie. To już 4 w sumie:) Dodaję dwa nowe filmiki - wydaję mi się że teraz słychać bardziej, choć mogą to być już moje paranoje:) Film 1: bez obrazu, za to dźwięk wyraźny: Film 2: z obrazem, żeby pokazać prędkość/obroty: Jestem już całkiem bezsilny, dlatego znowu Was angażuję - może komuś coś przyjdzie do głowy:) Pozdrawiam, M Dla mnie dźwięk ten jest oznaką luzu w obudowie skrzyni łożyska, sprawdź luz góra dół. OK, w weekend sprawdzę ten luz, choć jestem laikiem i od góry nie wiem za co szarpać Dla mnie dźwięk ten jest oznaką luzu w obudowie skrzyni łożyska, sprawdź luz góra dół. Smolkers jesteś mistrzem! Zgadza się, jest spory luz. Mechanicy nie potrafili tego zdiagnozować, to ciekawe czy będą potrafili naprawić... Masz jakiś patent na to? W sensie jakie części kupić? Ile w takim przypadku może kosztować robocizna? Pytam bo wolałbym żeby mnie nie oszwabili:) No i czy muszę się za to zabierać natychmiast, czy nie jest to jakas mega nagląca sprawa (w sensie auto się nie rozsypie)? otwórz maskę , obok zbiorniczka na płyn chłodniczy G-12 włóż rękę i złap za przegub wewnętrzny półosi jesli bedziesz miał zdrowo wyczuwalny luz góra dół, to masz luz łożyska w skrzyni i na 100 % to jest dzwięk od tego. pozdrawiam Mam podobny problem, z tym że u Ciebie jeśli dobrze słyszę brzmi to jak falowanie, u mnie za to przy prędkościach do 50km/h kiedy naciskam gaz i odpuszczam to z silnika słychać taki jakby "chrupot", szczególnie zauważalne jest to w mieście z wiadomych względów. Ostatnio też zauważyłem, że jest ogromna zmiana charakterystyki silnika jak przerzucam z N na D, wiem że normą jest zmiana, ale jestem na to wyczulony i rok temu jeszcze to nie było tak zauważalne. Zamierzam to zdiagnozować i będę informował. Specyfikację auta mam podobną, też a4b8 2008 rok, 2.0 TDI multitronic przelatane 185tyś. No właśnie u mnie właściwie nie czuć "jest ogromna zmiana charakterystyki silnika jak przerzucam z N na D". W tym tygodniu jadę do nowego magika. Zobaczymy co powie. To już 4 w sumie:) Dodaję dwa nowe filmiki - wydaję mi się że teraz słychać bardziej, choć mogą to być już moje paranoje:) Film 1: bez obrazu, za to dźwięk wyraźny: Film 2: z obrazem, żeby pokazać prędkość/obroty: Jestem już całkiem bezsilny, dlatego znowu Was angażuję - może komuś coś przyjdzie do głowy:) Pozdrawiam, M Dla mnie dźwięk ten jest oznaką luzu w obudowie skrzyni łożyska, sprawdź luz góra dół. OK, w weekend sprawdzę ten luz, choć jestem laikiem i od góry nie wiem za co szarpać Dla mnie dźwięk ten jest oznaką luzu w obudowie skrzyni łożyska, sprawdź luz góra dół. Smolkers jesteś mistrzem! Zgadza się, jest spory luz. Mechanicy nie potrafili tego zdiagnozować, to ciekawe czy będą potrafili naprawić... Masz jakiś patent na to? W sensie jakie części kupić? Ile w takim przypadku może kosztować robocizna? Pytam bo wolałbym żeby mnie nie oszwabili:) No i czy muszę się za to zabierać natychmiast, czy nie jest to jakas mega nagląca sprawa (w sensie auto się nie rozsypie)? up
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się