dacre Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Witam, odstawiłem moje Audi do mechanika w celu wyeliminowania wycieku oleju i wymiany sprzęgła ponieważ łapało już na samej górze i zaczęły się pojawiać problemy z wrzucaniem biegów. Mechanik stwierdził również, że koło dwumasowe wymaga wymiany, nie zauważyłem jednak jakichś objaw padającej dwumasy. Dostałem foty sprzęgła i dwumasy od mechanika, czy można coś z nich wywnioskować? http://tinypic.com/r/10r7668/8 http://tinypic.com/r/286qoeb/8 http://tinypic.com/r/2r44rhz/8 http://tinypic.com/r/2vahx09/8 http://tinypic.com/r/2rfrgpk/8 http://tinypic.com/r/287neja/8 http://tinypic.com/r/2drys0h/8
darko Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 ze zdjęć nic nie wywnioskujesz,dwumasę trzeba wziąć w ręce i sprawdzić jaki ma luz, na zdjęciach luzu nie zobaczysz
dacre Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2015 Ok, dzięki za odpowiedź, jestem zielony w tym temacie. Mechanik mi napisał tyle "Powierzchnię tracę są po przegrzaniu, nadtepuje utrata płaszczyzny i nominalnych wymiarów niezbędnych dla właściwej pracy elementów. Całość w silnym zapyleniu korozyjnym i resztkach materialu ciernego. To kolo nie befzie właściwie pracować z nowym sprzęgłem."
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Jakies dzwieki przy gaszeniu i zapalaniu silnika ?
dacre Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2015 Nie zauważyłem żadnych dziwnych/niepokojących dźwięków przy gaszeniu i zapalaniu silnika, silnik pali bez problemu i na biegu jałowym dotykając deski rozdzielczej nie czułem praktycznie żadnych drgań, jedynie czasem lekko brzęczał plastik od drzwi kierowcy jednak wystarczyło go docisnąć, drzwi są mocno styrane.
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 U Wandeja kupisz komplet LUKa z dwumasa za ok 1500zl. ile mechanik chce Cie skroic ?
dacre Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2015 Powiedział, że za komplet dwumasa + sprzęgło 2200.
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 (edytowane) No to widzisz ze dodatkowo 600-700 ma z Ciebie plus wymiana z 500 co ? Edytowane 9 Stycznia 2015 przez Dev
dacre Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2015 Mniej więcej tak, jeszcze się zastanowie co do wymiany tej dwumasy, w razie czego wiem gdzie udeżać Dzięki za odpowiedzi.
goldi Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Dwumas jak siada to szarpie przy ruszaniu szczególnie latem jak na klimie jezdzisz to tak na marginesie taki objaw miałem u siebie po wymianie ok
dacre Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2015 Nie miałem szarpania przy ruszaniu, myślę, że obejdzie się bez dwumasu, najwyżej 2 razy strace i będe sobie winien. Dużego przebiegu tym autem nie zrobie więc nadmiaru hajsu nie chce ładować.
Leopold27 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 kolego te dwu masy przeżywają samochód w przeciwieństwie do diesla
dacre Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Opublikowano 3 Lutego 2015 Gdyby kogoś interesowało, dwumasy nie zmieniłem i jest cacy. Samochod nie szarpie przy ruszaniu, nic nie wibruje, biegi znow ladnie wchodza.
radek21 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Mechanik chciał dorobić ja swoją b5 zrobiłem 300 tys a jak kupiłem to miała 300 i teraz jeździ nią mój kolega co już zrobił 70 tys. I sprzęgła czy dwumasy to palcem nie dotykałem. W sumie oprócz rozrządu i alternatora to nie było nic robione... Och już chyba nie wrócą czasy takich silników..
wesz82 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Nie ma co robic szablonow. Jednemu padnie po 300 drugiemu po 200 itd ale nie wierze ze ori dwumas ptzejedzie 700 tys... Wszystko zalezy od uzytkowania samochodu... Do autora; Ja bym kupil komplet polecany przez Dev-a i dal mechanikowi niech go zamontuje bo jak zmieni same sprzeglo mlzliwe ze wtedy dwumas da znac o sobie a po co masz wali taz jesxze za wymiane.
dacre Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Opublikowano 4 Lutego 2015 W moim przypadku nie ma to raczej sensu ponieważ tym samochodem długo już jeździć nie będe.
mantix Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Dev jakie dźwięki miałeś na myśli przy odpalaniu? U mnie występuje taki niepokojący zryw przy odpalaniu, ale właśnie jest to najbardziej odczuwalne przy wyższych temperaturach. Gdy jest mróz, auto zapala prawie bez szarpnięcia, a gdy się nagrzeje i temperatura otoczenia jest już powyżej zera, to pali jakby z ćwierć obrotu i występuje takie dzikie, trochę nawet głośne szarpnięcie . Nie wiem czy to wina poduszek czy to dwumas się kończy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się