Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Mój nowy nabytek 2,0 TDI BRE S-line by Dynosoft


Patrox

Rekomendowane odpowiedzi

Po długim czasie postanowilismy w moim aucie załozyć jako pierwsi w Polsce chyba duże turbo w AUDI A4 B7. Dodatkowo wydech 3 cale i kilka innych patentów. Niestety sterownik EDC16 nie jest tak fajnym komputerem jak poczciwe EDC15 i ma dużo mniejsze możliwości do tuningu. Efekt wstępny, z czesem bedziemy robic korekty. Momment obrotowy ustawiliśmy specjalnie na takim poziomie na moja odpowiedzialność na testy. Na bieżąco będę informował o jakis awariach lub uślizgnięciach. Auto w porównaniu do poprzedniego setupu ciagnie dużo szybciej i prawie do 5000tyś.

patroxbigturbo.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to bardzo duzo ciagnie biorac pod uwage ze diesle sie kreca do 4-4.5tys :gwizdanie: (pomijam fakt ze napisales 5000tys - to chyba silnik od rakiety :wink4: ).

Nie jestem specem ale dla mnei wykres konczy sie na 4.6 i ja bym go dalej nie krecil , wogole bym go nie krecil pod ta skale...

Moment miazga jak sprzeglo to wytrzyma to spoko choc widze ze szczyt przy 2.5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to bardzo duzo ciagnie biorac pod uwage ze diesle sie kreca do 4-4.5tys :gwizdanie: (pomijam fakt ze napisales 5000tys - to chyba silnik od rakiety :wink4: ).

Nie jestem specem ale dla mnei wykres konczy sie na 4.6 i ja bym go dalej nie krecil , wogole bym go nie krecil pod ta skale...

Moment miazga jak sprzeglo to wytrzyma to spoko choc widze ze szczyt przy 2.5.

Silniki 2,0 16v maja dużo większy flow przez głowice i można je kręcić wyżej. Auto zostało niedoachamowane przez i tak zbyt dużą prędkośc na rolkach. Sprzegło jest w stanie wytrzymac 490nm. testowo sprawdzaliśmy i trzymało bez problemu( 400nm było juz przy 2100obr.

patroxbigturbo493nm.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po długim czasie postanowilismy w moim aucie załozyć jako pierwsi w Polsce chyba duże turbo w AUDI A4 B7. Dodatkowo wydech 3 cale i kilka innych patentów. Niestety sterownik EDC16 nie jest tak fajnym komputerem jak poczciwe EDC15 i ma dużo mniejsze możliwości do tuningu. Efekt wstępny, z czesem bedziemy robic korekty. Momment obrotowy ustawiliśmy specjalnie na takim poziomie na moja odpowiedzialność na testy. Na bieżąco będę informował o jakis awariach lub uślizgnięciach. Auto w porównaniu do poprzedniego setupu ciagnie dużo szybciej i prawie do 5000tyś.

patroxbigturbo.th.jpg

U grubo Panie :good:

Czy takie mody będziesz oferował z gwarancją na 100.000 kilometrów... :kox: ??

Jak tak to się piszę :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ba$ior chyba przy 100 zapomniałeś dodać k ?? :decayed: Sorry za OT Patrox Wyniki :kox::good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ba$ior chyba przy 100 zapomniałeś dodać k ?? :decayed: Sorry za OT Patrox Wyniki :kox::good:

no właśnie :cool1:,bo gwarancja na 100km to starczyła by tylko dla mydla,on tyle kilosów robi przez rok :decayed:

OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo gwarancja na 100km to starczyła by tylko dla mydla,on tyle kilosów robi przez rok :decayed:

Taaaa pogadaj sobie. To 2.0 Twoje 2.5 rozgniecie na kwaśne jabłko

Patox wynik :kox::good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od ostatniego strojenia zrobione juz 1500Km. To nie był finalny wykres, wkrótce kolejne update. Bede relacjonował na bieżąco. A co do przebiegu to przy rozsądnym kierowniku i następne 150 tys się zrobi. A sprzęgła seryjne często padaja, szczególnie docisk z winy fabryki. Obecnie auto porównywalnie jedzie do lekko zmodzonego 3,0 tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no jedzie i to szybko :good: ale pamiętaj, że to FWD a nie Qwattro :tongue4: ale i tak bardzo Ciebie lubię :embarrassed:

Co prawda to prawda, poprzedni mój samochód miał napęd na cztery koła. Ale w moim przekonaniu nie ma potrzeby do tego samochodu wsadzać quattro, obecnie mam opony na zimę 205/50/17 i nie mam większych problemów z trakcja. A jak chce polatać bokami to wsiadam w mój poprzedni samochód. Do startów na 1/4 mili mamy też inny samochód, a to jest zwykły szary samochodzik do jazdy na co dzień. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...